Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار ایرنا حامد آرامش در سفر به چابهار و نشست با مدیران اتحادیه و تعاونی های صید و صیادی منطقه مکران اظهارداشت: ۳۴ تعاونی صید و صیادی در این منطقه فعال هستند که نقش مهمی در اقتصاد کشور و تامین نیاز مردم در حوزه ماهیان و آبزیان دارند.
وی ادامه داد: برگزاری مجامع عمومی تعاونی ها در شفافیت امور اهمیت زیادی دارد، بر این اساس درخواست ما از تعاونی های صید و صیادی برگزاری منظم جلسات مجمع و ثبت صورت حساب های مالی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با توجه به درخواست تعاونی های صید و صیادی برای واگذاری اسکله ها به آنها، تلاش خواهیم کرد با هماهنگی دستگاه های ذیربط، مطابق دستورالعمل های قانونی این خواسته آنها محقق شود.
وی در خصوص سخت و زیان آور محسوب شدن شغل صیادان، گفت: این مهم نیازمند طی مراحل قانونی در سطح کلان کشور است و استان نیز طی مکاتبه ای، این خواسته جامعه شریف صیادان را به تهران اعلام و پیگیری خواهد کرد.
آرامش تاکید کرد: برخی موارد دیگر نیز که توسط مدیران تعاونی های صید و صیادی در این جلسه مطرح شد، مطابق با ضوابط قانونی از طریق اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان های چابهار و کنارک و اداره کل متبوع در مرکز استان با هماهنگی دستگاه های اجرایی مرتبط تا حصول نتیجه دنبال می‌شود.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان تعاونی چابهار وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان تعاونی چابهار سیستان و بلوچستان تعاونی چابهار وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی تعاونی های صید و صیادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۷۵۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰۰ سورتی پرواز بالگرد امداد هلال احمر در جنوب سیستان و بلوچستان انجام شد

 سید محمد مهدی سجادی در بازدید از مناطق درگیر سیلاب سیستان و بلوچستان گفت: از ۲۸ فروردین تا چهارم اردیبهشت ماه در پی وقوع سیل در جنوب استان تاکنون به ۵۰ هزار و ۷۱۵ نفر در قالب ۱۱ هزار و ۱۸۶ خانوار آسیب دیده امدادرسانی شده است.

وی افزود: ۵۲۴ امدادگر و نجاتگر هلال احمر در فعالیت‌های امدادی جنوب این استان مشارکت داشته‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان بیان کرد: ۶۸۹ تخته چادر، ۳۳ هزار و ۲۸۷ تخته موکت و پنج هزار و ۹۵۵ تخته پتو به همراه اقلام خوراکی در بین خانواده‌های متأثر از سیل توزیع شده است.

سجادی از هموطنان خواست از تردد و توقف در مسیرها، جاده‌ها و بستر رودخانه‌ ها خودداری کنند و در صورت بروز هرگونه حادثه با شماره ۱۱۲ ندای امداد و نجات تماس بگیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • صدور ۲ هشدار جدید هواشناسی + جزئیات
  • سیل ۱۰ روزه در ۱۳ شهرستان سیستان و بلوچستان/ نزدیک به ۵۶ هزار نفر امدادرسانی شدند
  • تالاب هامون جازموریان جان دوباره گرفت
  • جان دوباره تالاب جازموریان بعد ۲ سال خشکسالی
  • تالاب جازموریان جان دوباره گرفت
  • روند سرمایه‌گذاری در سیستان‌وبلوچستان تسهیل شود
  • آغاز برداشت گندم در جنوب سیستان و بلوچستان
  • روستاییان وعشایر جنوب سیستان وبلوچستان خوشحال از باران‌ها اخیر
  • اشتغال بیش از ۶۴ هزار نفر در پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان
  • ۲۰۰ سورتی پرواز بالگرد امداد هلال احمر در جنوب سیستان و بلوچستان انجام شد