Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سید حسین هوش السادات، در مراسم تفاهم نامه همکاری مشترک میان شهرداری تهران و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا برای احداث خط ۱۰ مترو تهران که صبح چهارشنبه برگزار شد، افزود: اقدامات برجسته ای توسط نیروهای قرارگاه در کشور انجام شده است.

وی ادامه داد: بیش از ۹۰۰ کیلومتر آزادراه و ۲ هزار و ۸۰۰ کیلومتر بزرگراه توسط قرارگاه خاتم الانبیا در کشور ساخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار هوش السادات با بیان اینکه عمده اقدامات قرارگاه خاتم الانبیا با همکاری شهرداران صورت گرفته است، اظهار کرد: توسعه مترو نیز یکی از برنامه‌های قرارگاه است و احداث مترو قم، مترو کرمانشاه و خط ۱۰ مترو تهران از جمله افتخارات قرارگاه خاتم الانبیا است.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا تصریح کرد: قرارگاه خاتم الانبیا در سراسر کشور ۱۴۸ ایستگاه مترو را ساخته است، هر چند این اقدامات راضی کننده بوده اند اما کافی نیستند و باید اقدامات خود را توسعه دهیم.

وی تصریح کرد: امیدواریم قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا با ثبت رکورد سرعت و کیفیت، موجبات رضایت شهروندان تهرانی را فراهم کند.

کد خبر 5537063 مهشید جعفری معظم

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری تهران قرارگاه خاتم الانبیاء متروی تهران شهرداری تهران حج تمتع شورای شهر تهران قوه قضاییه سازمان محیط زیست آلودگی هوا کمیته امداد امام خمینی آتش سوزی ترافیک هلال احمر جمهوری اسلامی ایران سازمان تامین اجتماعی سازمان حج و زیارت گرد و غبار متروی تهران قرارگاه خاتم الانبیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۷۵۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوغاتی چینی کی به تهران میرسه؟

دریافت 5 MB

تدوین: مهدی رباطی

کد خبر 846746 برچسب‌ها شهرداری مترو تهران مترو

دیگر خبرها

  • بهره برداری از دومین دستگاه رادیولوژی بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • شبکه تولید برق آماده ورود به روز‌های اوج مصرف
  • تکمیل راه‌آهن دورود - خرم‌آباد از منابع مختلف پیگیری می‌شود
  • پیگیری تکمیل راه آهن دورود به خرم‌آباد
  • تکمیل راه‌ دورود - خرم‌آباد مطالبه جدی مردم است
  • بررسی رونداجرا وبرنامه های محرومت زدایی در نقده
  • دیدار معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی استان با رییس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • طوفان در زاهدان جان یک نفر را گرفت
  • مجتمع کُک طبس باید به حداکثر ظرفیت تولید برسد
  • سوغاتی چینی کی به تهران میرسه؟