Web Analytics Made Easy - Statcounter

با وجود تاکید رئیس جمهور در مصوبات شورای عالی مسکن، بانک مرکزی با گذشت ۲۲ روز از مهلت قانونی همچنان دستورالعمل پرداخت تسهیلات ساخت مسکن در سال ۱۴۰۱ را به بانک‌های عامل ابلاغ نکرده است.

به گزارش مشرق، به استناد بند ۳ حوزه تسهیلات مصوبات شورای عالی مسکن، بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران مکلف است، توزیع تسهیلات بانکی مربوط به سال ۱۴۰۱ در ماده ۴ قانون جهش تولید مسکن و همچنین دستورالعمل پرداخت آن را به میزان ۲۰ درصد از کل تسهیلات پرداختی نظام بانکی را تا پایان خردادماه سال جاری به بانک‌های عامل ابلاغ کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین بر اساس بند ۴ مصوبات حوزه تسهیلات شورای عالی مسکن، همه بانک‌ها مکلف هستند، دستورالعمل‌های اجرای پرداخت تسهیلات موضوع ماده ۴ قانون جهش تولید مسکن را به همه شعب خود در سراسر کشور تا پایان خردادماه سال ۱۴۰۱ ابلاغ کنند.

با وجود تاکید موکد رئیس جمهور در مصوبات شورای عالی مسکن، بانک مرکزی و نظام بانکی تاکنون دستور العمل پرداخت ۲۰ درصد از تسهیلات پرداختی به حوزه مسکن در سال ۱۴۰۱ را با وجود گذشت ۲۲ روز از مهلت قانونی ابلاغ نکردند.

این مسئله در شرایطی رقم می‌خورد، که بانک مرکزی در سال ۱۴۰۰ نیز، دستور العمل مذکور را با تاخیر ۷ ماهه و در انتهای آذرماه سال گذشته ابلاغ کرد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت بانک مرکزی ساخت مسکن نهضت ملی مسکن تسهیلات ساخت مسکن تسهیلات مسکن بازار مسکن خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت مصوبات شورای عالی مسکن بانک مرکزی سال ۱۴۰۱

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۷۵۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بیش از ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به معرفی شدگان نهادهای حمایتی در دولت مردمی

امتداد - مدیر عامل بانک مسکن گفت: در راستای اجرای تعهدات و مسئولیت های اجتماعی بانک و با هدف توانمندسازی و خودکفایی مددجویان نهادهای حمایتی و افزایش اشتغالزایی در کشور، طی دوره فعالیت دولت مردمی به ۳۴ هزار و ۱۲۴ نفر از معرفی شدگان نهادهای حمایتی، تسهیلات اشتغالزایی مجموعا به مبلغ بیش از ۲۶ هزار میلیارد ریال پرداخت شده است.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، دکتر حسینی با تاکید بر ضرورت و اهمیت توانمندسازی مالی مددجویان نهادهایی همچون کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی و اولویت این امر در سیاستگذاری‌های کلان بانک مسکن، افزود: تمرکز هدفمند بر اشتغال این طیف محترم و ارزشمند جامعه، موجب افزایش پویایی و نشاط اجتماعی، رشد اقتصادی کشور و از همه مهمتر، رضایت خدا و مردم می شود.

 

 

 

از این رو پرداخت تسهیلات تکلیفی و حمایتی در سریع‌ترین زمان ممکن با لحاظ منابع در اختیار، مورد تأکید اینجانب و هیأت مدیره بانک است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • پرداخت بیش از ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به معرفی شدگان نهادهای حمایتی در دولت مردمی
  • تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت
  • تداوم پرداخت تسهیلات خرید یا ساخت مسکن ایثارگران در سال ۱۴۰۳
  • حمایت بانک مسکن از خانواده‌ها با پرداخت بیش از ۴۴ هزار فقره تسهیلات در سال ۱۴۰۲
  • بهترین وام خرد سال ۱۴۰۳: راهنمای کامل دریافت وام برای مردم عادی
  • تشکیل هیئت ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • تشکیل هیات ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • رفتارهای متناقض در زمینه عرضه زمین و پرداخت وام ساخت مسکن، مردم را سردرگم کرده است
  • سطح اعتبار سنجی تسهیلات خرد دقیق‌تر می‌شود+ فیلم
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور