Web Analytics Made Easy - Statcounter

روس‌ها هرچند غایب بزرگ مسابقات جهانی ۲۰۲۲ هستند اما آنها اکنون با تمام ستاره‌های‌شان در سوچی اردوی مشترک با تیم ملی ارمنستان را پشت سر می‌گذارند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در پی حمله نظامی روسیه به اوکراین و تحریم همه جانبه روس‌ها از سوی مجامع بین‌المللی، محرومیت به ورزش تزارها هم کشیده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از آنکه IOC ورزش روسیه را تحریم کرد، اتحادیه جهانی کشتی نیز این کشور را از شرکت در مسابقات خود محروم کرد. بنابراین مسابقات جهانی بلگراد در غیاب قهرمان سال گذشته آزاد و فرنگی جهان به انجام خواهد رسید.

این محرومیت اما باعث نشده که کشتی در روسیه متوقف شود، آنها اکنون در اردوی دو هفته‌ای با تیم ملی کشتی آزاد ارمنستان هستند. اردویی که در سوچی برگزار شده و ستاره‌های کشتی روسیه از جمله رشید سعداله‌اف و رشیداف در آن حضور دارند.

روس‌ها از ابتدای این محرومیت، حضور در مسابقات قاره‌ای و تورنمنت‌های بین‌المللی کشتی را از دست داده‌اند و اینطور که پیداست مسابقات جهانی ایتالیا در رده سنی نوجوانان، بلغارستان در رده سنی جوانان و صربستان در رده بزرگسالان نیز در ماه‌های پیش رو بدون حضور کشتی‌گیران این کشور برگزار خواهد شد.

از بین ستارگان و کشتی‌گیران نامدار روسیه نیز صحبتی از تغییر تابعیت برای حضور در مسابقات جهانی در میان نیست.

حضور مدیرکل حراست وزارت ورزش در فدراسیون کشتی



انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی کشتی مسابقات جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۷۵۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از ۲ کشتی گیر استان فارس به اردوی تیم ملی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، بنیامین رستگار در وزن ۴۴ کیلوگرم و مهدی غلامیان در وزن ۶۲ کیلوگرم از فارس به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نونهالان دعوت شدند.

این اردو از ۱۷ تا ۲۴ اردیبهشت در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی کمپ تیم‌های ملی کشتی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • دعوت از ۲ کشتی گیر استان فارس به اردوی تیم ملی
  • حضور پاراتکواندو دشتستانی در اردوی تیم ملی
  • فوق ستاره برزیلی به روسیه کوچ کرد!
  • حضور پیشکسوتان تیم ملی فوتبال در اردوی آزادکاران جوان
  • کشتی گیران نونهال کرمانی فاتح مسابقات قهرمانی کشور
  • حضور سه ورزشکار و یک مربی از چهارمحال و بختیاری در ترکیب تیم ملی جوجیتسو
  • آغاز اردوی تیم ملی فوتبال هفت نفره بعد از یکسال
  • حسن رنگرز: دعوت نشدن چند کشتی گیر به اردو؟ انتظارات را برآورده نکردند
  • محمدی: حضور اکبر فلاح در کمیته فنی خیلی ارزشمند است
  • احتمال انصراف ریاض از میزبانی مسابقات کشتی