Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک تکنیکی آبی و اناری ها در تست های پزشکی حضور پیدا کرد و به نظر می‌رسد در این تیم ماندنی است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از الموندو، به نظر می رسد که ماندن عثمان دمبله در آبی اناری ها قطعی شده است.

این مهاجم فرانسوی بعد از کش و قوس های فراوان و با وجود کاهش دستمزدش تصمیم به ماندن در آبی اناری ها گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دمبله که برای تمدید قرارداد به اسپانیا برگشته بود در مجموعه خوان کمپر حاضر شد تا در تست پزشکی آبی اناری ها شرکت کند.

او عکس یادگاری را هم به همراه فرانک کسیه و ممفس دپای منتشر کرد البته در تمرین روز گذشته آبی اناری ها در این مجموعه شرکت نکرد.

خبرها حاکی از این است که دمبله با وجود آنکه پیشنهاد بسیار خوبی از چلسی داشت، اما تصمیم به ماندن در آبی اناری ها گرفت این درحالی بود که حقوق او نسبت به فصل گذشته ۴۰ درصد کاهش داشت.

دمبله یکی از گران‌ترین خریدهای تاریخ باشگاه بارسلونا به شمار می‌آید. او در سال ۲۰۱۷ و بعد از درخشش در بوروسیا دورتموند پیراهن آبی اناری‌ها را بر تن کرد اما از یک طرف آسیب دیدگی و از طرف دیگر حاشیه‌ سازی اجازه نداد که او توانایی‌های خود را به نمایش بگذارد.

این مهاجم فرانسوی با آمدن ژاوی به کلی متحول شد و فصل بسیار خوبی را پشت سرگذاشت و همین باعث شد تا سرمربی آبی اناری ها به تمدید قرارداد او اصرار داشته باشد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بارسلونا عثمان دمبله نقل و انتقالات آبی اناری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۷۵۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاجم آرسنال ستاره هالیوودی را غافلگیر کرد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اَن هَتوِی، بازیگر مطرح هالیوود، طی یک پیامی ویدیوی از لئاندرو تروسارد، مهاجم آرسنال، غافلگیر شد.

هفته گذشته ویدیویی از این بازیگر مطرح در فضای مجازی بازتاب زیادی پیدا کرد که آن از گل دیدنی تروسارد به ولورهمپتون خوشحال بود و در آن مشخص کرد که طرفدار آرسنال است.

روز دوشنبه، این بازیگر 41 ساله همراه با نیکلاس گالیتزین برای تبلیغ فیلم جدیدش در برنامه شبکه اِن‌بی‌سی حضور داشت که یک ویدیو از تروسارد او را غافلگیر کرد.

در این ویدیو تروسارد خطاب به هَتوِی گفت: "هی اَن، من واقعاً شادی به دلیل گلی که زده بودم را دوست داشتم. به حمایت از آرسنال ادامه بده و امیدوارم به زودی تو را در ورزشگاه امارات ببینم."

هَتوِی که با این پیام غافلگیر شده بود برای لحظاتی سکوت کرد و سپس گفت که از شدت هیجان می‌لرزد. گالیتزین 29 ساله، گفت: "بیش از هر چیز دیگری توسط ورزشکاران تحت تأثیر قرار می‌گیرم و این پیام واقعا من را شوکه کرد."

هَتوِی به تازگی در گفتگو با مجله اینتِرویو اعلام کرده بود که آرسنال را دنبال می‌کند و میکل آرتتا مربی مورد علاقه اوست.

او قطعا یکی از طرفدارانی است که علاقه دارد آرسنال امشب به جام قهرمانی لیگ برتر انگلیس دست پیدا کند. توپچی‌های لندنی فصل گذشته با منچسترسیتی در رقابت بودند که در نهایت سیتی به این عنوان دست پیدا کرد.

دیگر خبرها

  • ژاوی: تصمیم‌ به ماندن در بارسلونا ساده بود؛ همه باید در فصل آینده پیشرفت کنیم
  • لواندوفسکی: آقای گلی؟ اگر همه بازیکنان عملکرد خوبی داشته باشند، گلزنی برای من هم راحت‌تر می‌شود
  • اخراج سنگربان والنسیا پایه‌گذار بازگشت آبی اناری‌ها شد
  • مهاجم آرسنال ستاره هالیوودی را غافلگیر کرد (عکس)
  • لواندوفسکی: تا زمانی که از نظر جسمانی آماده باشم، به جدایی از بارسلونا فکر نمی‌کنم
  • جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است
  • شرط ادامه حضور سردار آزمون در رم چیست؟
  • شرط ایتالیایی‌ها برای سردار آزمون
  • با وجود ناامیدی از دقایق بازی اندک، ویتور روکه به ترک بارسلونا فکر نمی‌کند
  • حضور سردار آزمون در تیم فوتبال رم مشروط شد