Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شستا تاکید کرد که برای رفع مشکلات داخلی و خارجی و توسعه و پیشرفت جمهوری اسلامی باید به سمت اقتصاد مردم سالار حرکت کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی خبرگزاری برنا؛ ابراهیم بازیان مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی امروز (چهارشنبه ۲۲ تیر) در همایش سراسری شستا اظهار داشت: باید گفت وگوی مشترک و تضارب آرا برای اقدام و عمل داشته باشیم تا به سمت مطلوب جامعه پیش ببریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: این همایش یکسال پس از دولت سیزدهم برگزار شده و شستا با تغییر مدیریت با انگیزه بالا برای پیشبرد اهداف عالیه حرکت کرده و فهم مشترکی در شستا برای رفع مشکلات کشور ایجاد شده است. 

مدیرعامل شستا تصریح کرد: در اقتصاد کلان کشور و در بخش تولید مشکل داریم ولی ظرفیت های بالایی داریم که می توانیم با همکاری مشترک کار را جلو ببریم ولی باید فهم مشترک داشته و با استفاده از تجربیات نگاهی بلند داشته باشیم تا گام دوم را با اقتصاد مردمی و ایران قوی را شکل دهیم.

بازیان گفت: جهاد اقتصادی با کار و تلاش شبانه روزی شکل می گیرد ولی ضروریت حرکت به سمت اقتصاد مردم سالار برای عبور از مشکلات داخلی و خارجی برای پیروزی نظام مقدس انقلاب اسلامی مهم است. 

وی خاطرنشان کرد: خروج از انفعال و عدم توقف و عدم پذیرش توقف در تولید و توسعه سرمایه گذاری های هدف و برخورداری از سود مناسب بخشی از اهداف شستا است. 

وی افزود: ۷۱ هزار کارگر و کارمند در شستا وجود دارد و همه اینها سربازان و فرماندهان جنگ اقتصادی است.

بازیان افزود: ۱۸ درصد سیمان،  ۳۵ درصد تولید دارو، ۶۰ درصد توزیع دارو، ۳۵ درصد حمل و نقل دریایی، اپراتور سوم تلفن همراه، ۵۰ درصد نیروگاه های خورشیدی، ۱۰ درصد نیروگاه های کوچک، ۶۷ درصد قیر، ۴۷ درصد تایر توسط شرکت های شستا در کشور تولید می شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اقتصاد توسعه و پیشرفت جمهوری اسلامی دارو مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۷۶۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۳۰۰ نفر بیمه به کارگران ساختمانی در کردستان

استاندار کردستان گفت: ۳۰۰ نفر به سهمیه بیمه کارگران ساختمانی در استان کردستان اختصاص یافته است و پیگیری می‌کنیم تا این امر محقق شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، اسماعیل زارعی‌کوشا ظهر امروز _سه‌شنبه یازدهم_ در مراسم گرامیداشت روز جهانی کارگر که در مجتمع فجر سنندج برگزار شد، اظهار کرد: عمده بار اصلی توسعه و پیشرفت استان بر دوش کارگران است و آنها چرخ اقتصادی کشور را به چرخش درمی‌آورند.

وی افزود: همواره مرهون کار و تلاش کارگران هستیم که بدون وجود آن‌ها کارها به پیش نمی‌رود.

استاندار کردستان خاطرنشان کرد: ۳۰۰ نفر به سهمیه بیمه کارگران ساختمانی در استان کردستان اختصاص یافته است که پیگیری می‌کنیم این امر محقق یابد.

زارعی‌کوشا بر حل مشکلات بیمه‌ای کارگران تاکید و تصریح کرد: پیگیری می‌کنیم که سهمیه اختصاص یافته به بیمه کارگران در استان بیشتر شود و بخشی از مشکلات این قشر کاهش یابد.

ضرورت حمایت ویژه از کارگران در راستای رونق تولید

ماموستا فایق رستمی، نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری نیز در این مراسم تاکید کرد: جهش تولید با مشارکت مردم محقق خواهد شد که باید در این راستا از اقشاری همچون کارگران به صورت ویژه حمایت شود.

وی اضافه کرد: کردستان دارای ظرفیت‌های بی‌شماری در حوزه‌های گردشگری، صنایع دستی، معادن و مرز است که باید در راستای توسعه استان از آنها بهره گرفت.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر احیای واحدهای راکد در استان، گفت: باید در وقت پیری و بازنشستگی نیز کارگران را فراموش نکرد و آنها را در این دوران نیز به صورت ویژه حمایت کرد.

ماموستا رستمی افزود: با حمایت از کارگران، سرمایه‌گذاران و اقتصاددانان باید اقتصاد کشور را تقویت و با رونق تولید تحریم‌ها را خنثی کنیم.

کد خبر 749385

دیگر خبرها

  • تقویت بنیه تولید داخلی کشور لازمه توسعه اقتصادی است
  • موانع تولید ۲۴ کارخانه در البرز طی سال گذشته رفع شد
  • مردم در مقابل سرمایه گذاری در بخش تولید باید مطمئن باشند سود تضمینی دریافت می کنند
  • ایران هیچ عقب گردی در حوزه اقتصاد و تولید نداشته است
  • موتور محرک اقتصاد در کشور مشارکت مردم است
  • فرانسه جایگاه خود را بین ۱۰ اقتصاد برتر از دست می‌دهد
  • افشاگری روحانی درباره دلایل ردصلاحیتش
  • تحقق مشارکت مردم در رشد تولید با توسعه اقتصاد دانش بنیان
  • محصولات داخلی قابل عرضه در بازار داخلی و خارجی است
  • اختصاص ۳۰۰ نفر بیمه به کارگران ساختمانی در کردستان