Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: تعداد زیادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به کرونا مبتلا شده اند.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علیرضا سلیمی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، با اشاره به تاخیر آغاز شدن جلسه علنی مجلس، اظهار داشت: متاسفانه تعداد زیادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به کرونا مبتلا شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: تعدادی نیز علائم مشکوک به این بیماری را داشتند که به دستور هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی این افراد تست کرونا دادند و تا مشخص نشدن جواب تستشان اجازه شرکت در صحن علنی را ندارند.

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: در نشست امروز تاکنون 195 نفر شرکت داشتند که امیدوار هستیم افرادی که علائم مشکوک به کرونا دارنده جواب تستشان منفی شود.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بیماری کرونا ویروس کرونا مجلس شورای اسلامی نمایندگان مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی هیئت رئیسه مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۷۶۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق عجیب در صحن علنی مجلس /نمایندگان به جداول بودجه دسترسی ندارند!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمدرضا صباغیان نماینده بافق، مهریز، ابرکوه، خاتم و بهاباد در صحن علنی روز سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت ماه - مجلس شورای اسلامی که به عنوان مخالف جدول ۲۱ لایحه بودجه ۱۴۰۳ مطالب خود را مطرح کرد گفت که ما جداول بودجه را که در صحن مجلس در حال بررسی است در سیستم نداریم.

بنابر روایت ایرنا، وی اظهار داشت: ما این موضوع را به بخش فنی مجلس هم گفتیم اما جداول در سیستم نمایش داده نمی‌شود بهتر است که ما ابتدا جداول را در سیستم داشته باشیم تا بتوانیم دقیق‌تر و بهتر تصمیم بگیریم و به عنوان موافق یا مخالف رای بدهیم.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901258

دیگر خبرها

  • گزارش تصویری | بازدید تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از معاونت سیما
  • لحظه به لحظه از صحن علنی مجلس / ادامه بررسی ایرادات شورای نگهبان در لایحه برنامه هفتم توسعه
  • آغاز جلسه علنی عصر مجلس
  • اتفاق عجیب در صحن علنی مجلس /نمایندگان به جداول بودجه دسترسی ندارند!
  • قدردانی فرمانده کل انتظامی کشور از نمایندگان مجلس
  • قدردانی و تشکر سردار رادان از نمایندگان مجلس
  • قدردانی سردار رادان از مجلس
  • جلسه علنی نوبت عصر مجلس پایان یافت
  • قدردانی «سردار رادان» از نمایندگان مجلس
  • جلسه علنی نوبت صبح مجلس پایان یافت/ عصر امروز؛ ادامه بررسی بودجه