Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از لوداب، در این بخش مردم در کنار درد و رنج های فراوانی که از نبود آب شرب، عدم ارتباط مناسب در زمینه خطوط تلفن همراه، مشکلاتی که در زمینه های کشاورزی و..... وجود دارد، باید با مشکلی دست و پنجه کنند که از ابتدایی ترین نیازهای یک مرکز درمانی است. 

نبود دستگاه رادیولوژی در مرکز بهداشتی بخش لوداب صدای بیماران و همراهان آن ها را در آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که در سال های گذشته در این مرکز دستگاه رادیولوژی موجود بود و به بیماران، خدمات ارائه می داد ولی متاسفانه مدت ۴ سال است که به علتی نامعلوم تعمیر یا تعویض نشده است و مسولان ذی ربط علوم پزشکی با وعده های خود امروز و فردا کرده یا با تغییر مسئولان، افراد جایگزین وعده افراد قبلی را نادیده می گیرند.

 قرارگرفتن در در مسیر شریانی اصفهان-بهبهان، تصادفات زیاد، بیماران اورژانسی زیاد باعث سرگردانی، هزینه بالا، تشدید بیماری، از دست دادن وقت، رنج و مشقت بیماران تنها بخشی از مشکلاتی است که بیماران نیازمند به رادیولوژی به خاطر عزیمت به شهرستان‌های مجاور از جمله بویراحمد، در پی نبود دستگاه رادیولوژی در بخش لوداب، با آن مواجه هستند.

این مشکل در حالی است که در استان های همجوار ما مثل اصفهان، فارس و...این خدمات در منزل افراد نیز انجام می گیرد ولی در استان ما بخشی ۱۶ هزار نفری وجود دارد که نبود دستگاه رادیولوژی داد مردم را در آورده است.

محمد طاهر یکی از کسانی است که پدرش دچار شکستگی از ناحیه مچ دست شده که به علت فقر و نداری و کرایه های سنگین و هزینه های سرسام آور عزیمت به یاسوج و عکس برداری از دست پدر، مجبور شد، به جای درمان اصولی دست پدرش، رو به درمان محلی بیاورد.

رحمان، پدری است که دخترش به علت افتادن از پله، پای او از ناحیه ساق دچار ترک شده بود، ولی چون دستگاه رادیولوژی در بخش لوداب نبود، و هزینه رفت و آمد و وقت عزیمت فوری به یاسوج را نداشت، درمان دختر خود را مدتی عقب انداخت و متاسفانه زمانی مراجعه کرد که پای دخترش بد جوش خورده بود.

و چه بسیارند بیماران و همراهانی که به دلیل نداری و مشکلات عدیده ای که در این زمینه وجود دارد از عزیمت به یاسوج امتناع می ورزند و از نبود دستگاه رادیولوژی می نالند.

امید است مسولان ذیربط در این زمینه و رفع این معضل بزرگ همت به خرج داده و دردی از هزاران درد مردم این بخش را درمان کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس لوداب رادیولوژی علوم پزشکی مظلوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۷۶۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماز جماعت ۵ هزاری نفری در قلب آمریکا + فیلم

تظاهرات ضدصهیونیستی و حمایت از فلسطین در آمریکا همچنان ادامه دارد و با همین هدف، روز گذشته هزاران نفر از مسلمانان و حامیان فلسطین در پایتخت آمریکا نماز جماعت برپا کردند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • ضرورت اجرای قانون جوانی جمعیت به طور کامل
  • عزیمت ۳ کاروان از مازندران به عمره مفرده
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۳ استان در سیل و آب‌گرفتگی
  • ببینید | نماز جماعت ۵ هزاری نفری در آمریکا
  • اضافه شدن چهارمین دستگاه دیالیز، به تجهیزات بیمارستان دارالشفاءمیرجاوه
  • راه‌اندازی دستگاه توموتراپی بیماران سرطانی در گلستان
  • بیماران«ای‌ال‌اس» با امانت دادن تجهیزات به یکدیگر زنده‌اند
  • درمانگاه تخصصی دیابت، طب کار و رادیولوژی دیجیتال همدان افتتاح شد
  • بدون همکاری شهروندان معضل سگ‌های ولگرد حل نمی‌شود
  • نماز جماعت ۵ هزاری نفری در قلب آمریکا + فیلم