Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یزد، محمدعلی سلمانی ندوشن گفت: در حال حاضر پنج پارکینگ طبقاتی در نقاط مختلف شهر از جمله خیابان ملااسماعیل در هسته مرکزی شهر، خیابان کاشانی به عنوان یکی از معابر پرتردد و شلوغ، خیابان فرخی با توجه به تعدد کاربری های مورد نیاز شهروندان از جمله دادگستری و خیابان ایرانشهر در هسته مرکزی شهر با تمام ظرفیت و یا بخشی از ظرفیت در حال بهره برداری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری یزد درباره تکمیل پارکینگ خیابان فرخی یزد نیز بیان کرد: دو طبقه از این پارکینگ در حال حاضر در حال بهره برداری است و بقیه طبقات نیز تا پایان سال بهره برداری می شود.

وی با تاکید بر اینکه این تعداد پارکینگ طبقاتی جوابگوی نیاز پارک در شهر نیست، ادامه داد: لازم است که در بافت تاریخی نیز پارکینگ های طبقاتی با رعایت ضوابط اداره کل میراث فرهنگی ساخته شود که در این صورت باید خط آسمان در نظر گرفته شده و پارکینگ در دو طبقه زیر زمین ساخته شود که با شرایط بافت تاریخی بسیار دشوار و هزینه‌بر است.

معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری یزد گفت: اجرای برخی از محدودیت های ترافیکی از جمله اجرای طرح زوج و فرد، پارک ممنوع، استفاده از کارت پارک و ... نیز می تواند در این زمینه راهگشا باشد.

وی بیان کرد: طرح کارت پارک در گذشته در شهر یزد اجرا می شد و امسال نیز مصوبه شورای شهر را دارد و قرار است اجرا شود اما هنوز مشخص نیست که اجرای آن در کدام خیابان های یزد آغاز خواهد شد.

سلمانی ادامه داد: با این طرح بخشی از فضای پارک بر معبر آزادسازی می شود چرا که در این صورت کارمندان، کسبه و سایر افرادی که ساعت های طولانی در حاشیه خیابان پارک می کنند، مجبورند که هزینه بیشتری پرداخت کنند و به راهکارهای دیگری از جمله استفاده از حمل و نقل عمومی روی می آورند و به این ترتیب فضای پارک جدید برای شهروندان ایجاد می شود.

معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری یزد درباره استفاده از ظرفیت بخش خصوصی برای ساخت پارکینگ به ویژه در بافت جدید شهر یزد که محدودیت های کمتر و زمین های بیشتری دارد، اظهار کرد: بخش خصوصی تمایلی در این زمینه ندارد.

وی افزود: درحال حاضر زمین برای ساخت پارکینگ در منطقه صفائیه وجود دارد و بخش خصوصی تنها باید نسبت به اجرای اسکلت اقدام کند اما متقاضی در این زمینه وجود ندارد.

کد خبر 1650553

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان یزد حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۷۶۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای عملیات رنگ‌آمیزی جداول میانی خیابان دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،مدیر منطقه چهار شهرداری ارومیه گفت: عملیات اجرایی رنگ‌آمیزی جداول میانی خیابان دفاع مقدس در حال اجرا است.

کرم صفری افزود: با هدف توسعه و ارتقاء سطح خدمات‌رسانی با برنامه‌ریزی و اولویت‌بندی، رنگ‌آمیزی جداول میانی خیابان دفاع مقدس بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، اجرا شد.

وی با اشاره به اینکه نشاط، پویایی و زیبایی از ویژگی‌های مثبت بصری محسوب می‌شود، خاطر نشان کرد: طرح‌های مختلف و اقدامات بعدی به منظور افزایش آسایش و رفاه شهروندان در حال اجراست.

دیگر خبرها

  • اجرای عملیات رنگ‌آمیزی جداول میانی خیابان دفاع مقدس
  • اجرای محله محوری مسجد بنیان در ۵۵ منطقه اراک
  • اجرای عملیات عمرانی پارک ۲۲ هکتاری مشاهیر در اصفهان
  • معاون وزیر راه در پاسخ به جماران: از خاک هرمز و ابوموسی در اجرای طرح های نهضت ملی مسکن استفاده نمی شود
  • رسیدگی به ۳۴۰۰ پرونده بافت فرسوده در اردبیل
  • «سمیع» تعیین تکلیف شود/ کمبود نیروی پلیس راهور و راننده اتوبوس مشکل مشترک کلان‌شهرها
  • اجرای طرح کلید به کلید، اولویت شرکت بازآفرینی شهری 
  • تکمیل پارکینگ محله چهل اختران قم
  • شورای شهر مشهد با پیگیری ویژه رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم را به سرانجام برساند
  • پیش‌بینی ۱۵ میلیارد تومان برای تملک پارکینگ در منطقه دو شهرداری قم