Web Analytics Made Easy - Statcounter

«کامرون دیاز» هنرپیشه مشهور هالیوود می‌گوید قبل از دوران هنرپیشگی و رسیدن به شهرت از من خواسته شد تا چمدان‌هایی را با خود به اروپا بیاورم.

به گزارش فارس به نقل از گاردین، «کامرون دیاز» هنرپیشه مشهور هالیوود می‌گوید قبل از دوران هنرپیشگی و رسیدن به شهرت از من خواسته شد تا چمدان‌هایی را با خود به اروپا بیاورم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این هنرپیشه سرشناس هالیوودی از زمانی صحبت می‌کند که هنوز به شهرت و ثروت نرسیده بود و در زمان حضور در پاریس از او خواسته شد تا چمدان‌هایی را به اروپا بیاورد.

او فاش کرد که قبل از اینکه بازیگر پرفروش هالیوود باشد احتمالا یک جابجا کننده ناخواسته مواد مخدر بوده است.

دیاز داستان زمانی را تعریف می‌کند که به عنوان یک زن جوان که تازه شروع به کار کرده بود، به پاریس رفت تا حرفه مدلینگ را دنبال کند.

در ایالات متحده، او به عنوان مدل کاتالوگ درآمدی کسب کرده بود، اما گفت: «در پاریس من حتی یک روز هم کار نکردم. من یک سال کامل آنجا بودم و یک روز هم کار پیدا نکردم. برای نجات زندگی‌ام نتوانستم شغلی پیدا کنم.»

او می‌گوید: «بالاخره یک شغل پیدا کردم. اما واقعا انگار مثل یک قاطر بودم که مواد مخدر را به مراکش حمل می‌کردم!»

قبل از اینکه کامرون دیاز به شهرت فعلی‌اش در هالیوود برسد، در اوایل دهه ۱۹۹۰، در کار مدلینگ بود. اما بخش عمده کارش این بود که یک چمدان قفل شده و در بسته به او سپرده می‌شد و باید آن را به مقصد می‌رساند. همین!

تنها زمانی که او در فرودگاه مراکش بود و از او خواستند آن را باز کند، با خود فکر کرد که او قطعا دارد کاری ناامن و خطرناک انجام می‌دهد.

او توضیح داد که این چمدان مربوط به او نیست و نمی‌داند که مال چه کسی است و محتوای درونش چیست.

شانسی که کامرون دیاز در آن موقع آورد این بود که در آن زمان سخت گیری و کنترل‌های سفت و سختی بر فرودگاه‌ها حاکم نبود و به راحتی از او و چمدانش گذشتند.

دیاز گفت: این تنها شغل من در پاریس در آن دوران بود.

بلافاصله پس از حادثه مراکش بود که دیاز ۲۱ ساله برای اولین بار در فیلم «ماسک» انتخاب شد.

تهیه‌کنندگان آنا نیکول اسمیت را برای نقش «بلوند جالب» می‌خواستند، اما نماینده دیاز او را متقاعد کرد که او را نیز امتحان کند.

او بر کارگردان فیلم، چاک راسل تأثیر گذاشت و پس از چند تماس دیگر، دیاز، که در آن زمان کاملاً ناشناخته بود، نقش پرمخاطب «تینا کارلایل» را دریافت کرد.

پس از یک کار سینمایی بسیار موفق، از جمله «شرک» و «جان مالکوویچ»، دیاز در سال ۲۰۱۴ از هالیوود بازنشسته شد. آخرین نقش او خانم هانیگان در بازسازی فیلم «آنی» بود.

منبع: فرارو

کلیدواژه: کامرون دیاز کامرون دیاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۷۶۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهیه‌کننده متهم به تجاوز، باید دوباره محاکمه شود

 به گزارش تابناک، اتهام‌های متعدد تجاوز و سوءاستفاده جنسی علیه «هاروی واینستین» که از سوی برخی از شناخته شده‌ترین زنان سینمای هالیوود طرح شده بود، جرقه جنبش (MeToo#) را زد که علاوه بر آمریکا به سایر نقاط جهان هم گسترش یافت.

اکنون دادگاه تجدیدنظر می‌گوید در دادگاه بدوی دادستان‌ها شاهدانی را به دادگاه احضار کرده‌اند که اتهام‌های آن‌ها در شکواییه اصلی علیه «هاروی واینستین» نبوده و به این دلیل فرصت دادرسی منصفانه به متهم داده نشده است.
با این حال، تا زمان برگزاری دادگاه جدید، این تهیه کننده سابق هالیوود در زندان باقی خواهد ماند چرا که او اکنون به علت محکومیت به جرم تجاوز در یک دادگاه دیگر در لس‌آنجلس در زندان است.

اتهام‌های گسترده تجاوزجنسی علیه «هاروی واینستین» از سال ۲۰۱۷ علنی شد و تا زمان محکومیت او در سال ۲۰۲۰ حدود ۸۰ زن این غول تهیه‌کنندگی در صنعت سینما را به سوء رفتار جنسی طی چند دهه متهم کردند از جمله ک «اوما ترومن» و «سلما هیاک» دو هنرپیشه معروف هالیوود.

هاروی واینستین یکی از بزرگترین تهیه‌کنندگان سینمای آمریکاست که موفقیت‌های فراوانی به دست آورده است.

فیلم‌های او از جمله «سخنرانی پادشاه» و «شکسپیر عاشق» برنده چندین جایزه اسکار شده‌اند.

منبع: بی بی سی

دیگر خبرها

  • سرمربی سپاهان مسلمان شد تا با بانوی گرگانی ازدواج کند
  • تهیه‌کننده متهم به تجاوز، باید دوباره محاکمه شود
  • میدان شهرت در ایران
  • مکان دقیق مرگ افلاطون و جزییات به بردگی گرفته شدنش با کشف پاپیروسی سوخته معلوم شد
  • تهیه‌کننده متهم به تجاوز تبرئه شد
  • خط و نشان بازیکن سرشناس ملاثانی برای سپاهان
  • نگاه به سینما جدی نیست/ بررسی پیدایش هالیوود در مستند «پشت صحنه»
  • طراح این چمدان عاشق موز بوده! (عکس)
  • ترکیب اصلی اورتون-لیورپول: نبرد برای بقا و قهرمانی
  • برخورد قضایی با خاطیان مجتمع ورزشی لواسان و چمدان‌هایی که دیرتر به مقصد رسیدند