Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امام خمینی(ره) توجه خاصی را به تامین اجتماعی داشتند، گفت: اگر کمیته امداد امام خمینی(ره) تشکیل نمی‌شد، امروزه ما شاهد افزایش آسیب‌های اجتماعی در کشور بودیم. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ عبدالرضا مصری نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز در همایش حمایت حقوقی عدالت‌محور، کرامت‌مدار و توانمندساز که با حضور سید مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد و مدیران و روسای حقوقی و امور نمایندگان کمیته امداد سراسر کشور که در سالن همایش فجر کمیته امداد برگزار شد، با اشاره به اینکه نیازهای انسان در زمان‌های مختلف تغییر پیدا می‌کند، اظهار کرد: در مرحله نخست اجرای هدفمندی یارانه‌ها در دولت احمدی‌نژاد پس از واریز مبلغ یارانه در روز بعد از آن شاهد بالاترین فروش موبایل بودیم و در واقع این مسئله حاکی از آن است که نیازهای افراد در زمان و مکان تغییر و توسعه پیدا می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: یکی از نیازهای مددجویان و نیازمندان مضاعدت حقوقی و قضایی است چه بسا در 10 الی 20 سال گذشته نیازمندان و مددجویان نیاز به موضوعات حقوقی و قضایی نداشتند اما امروزه جای این مسئله خالی است و نیازمند مضاعدت‌های حقوقی هستند.

نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در اوایل انقلاب خیلی‌ها تلاش کردند که نهادها و ارگان‌هایی را با نام امام تشکیل بدهند که در این بخش امام مخالفت کرد و در جایی که امام با گذاردن نامشان موافقت خود را اعلام کردند، مجموعه کمیته امداد امام خمینی بود.

مصری با بیان اینکه حضرت امام خمینی(ره) توجه خاصی را به تامین اجتماعی داشتند، تصریح کرد: اگر کمیته امداد تشکیل نمی‌شد امروزه ما شاهد افزایش آسیب‌های اجتماعی بودیم و در طی این سال‌ها این نهاد خدمات مختلفی را در حوزه‌های مسکن، درمان، اشتغال، حمایت و... ارائه کرده است.

وی با بیان اینکه پیشگیری به مراتب از هزینه درمان کمتر است، گفت: مجموعه امداد، سرریز ناتوانی تمامی دستگاه‌های اجرایی است به طوری که امداد خود تولیدکننده فقر نبوده و سیاست‌های اقتصادی اجتماعی و سیاسی تولیدکننده این مسئله هستند.

نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس ششم به نظام و رهبری خیانت کرده است، گفت: بنده زمانی را در کمیته امداد مشغول به کار بودم و قبطه می‌خورم که چرا دیگر در این مجموعه نیستم و خدا را شاکرم که شما در این مجموعه فعالیت می‌کنید و منشا خدمات مختلفی هستید و اگر مجلس ششم نبود و آن خون دل‌ها را به دل رهبری نمی آوردند قطعا ما هم وارد مجلس نمی‌شدیم و در مجموعه امداد خدمت رسانی می کردیم.

مصری اظهار امیدواری کرد که سیاست‌های حمایتی چندگانه برداشته شود و خدمات از یک بخش و یک نهاد به نیازمندان ارائه شود.

روش‌های دریافت نذورات عید قربان از سوی کمیته امداد و بهزیستی اعلام شد93 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد استان کرمان در دهه امامت و ولایت به بهره‌برداری می‌رسد

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نایب رئیس مجلس شورای اسلامی کمیته امداد امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۷۶۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری

مدیرکل کمیته امداد امام استان ایلام از افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان در سال جدید خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی استان ایلام؛ ناصر مرادی پویانی اظهار کرد: بیش از ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت و مستمری به مددجویان و نیازمندان زیر پوشش این نهاد در سال گذشته پرداخت شده است.

وی ادامه داد: این میزان مستمری به تعداد بیش از ۲۵ هزار و ۸۶۰ هزار خانواده در قالب حدود ۶۲ هزار نفر پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با بیان اینکه مستمری مددجویان این نهاد امسال نسبت به سال گذشته حدود ۳۰ درصد افزایش داشته است گفت: مستمری امسال مددجویان پس از افزایش ۳۰ درصدی برای خانوارهای یک نفره یک میلیون تومان، دو نفره یک میلیون و ۴۲۰ هزار تومان، سه نفره دو میلیون تومان، چهار نفره دو میلیون و ۵۵۰ هزار تومان و پنج نفره به بالا سه میلیون و ۱۵۰ هزار تومان است.

مرادی پویانی اضافه کرد: پرداخت مستمری تنها یکی از خدمات کمیته امداد به خانواده‌های مددجو است، و این خانواده‌ها در طول سال خدمات متنوع دیگری از این نهاد دریافت می‌کنند.

کد خبر 748561

دیگر خبرها

  • اشتغالزایی برای ۱۲ هزار و ۴۸۱ مددجوی کمیته امداد آذربایجان‌غربی
  • کارگروه مشترک برای آسیب شناسی روند رسیدگی به پرونده‌ها تشکیل شود
  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی
  • افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری
  • پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی در سال ۱۴۰۲
  • نهاد کتابخانه‌ها با کمیته امداد تفاهمنامه امضا می‌کند
  • حل مشکلات حقوقی بیش از ۳هزار مددجوی البرزی
  • ارائه خدمات حقوقی به هزار مددجوی زنجانی‌
  • توانمندسازی مددجویان راهبرد اصلی کمیته امداد است
  • بهره برداری ازدومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد