Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار هرمزگان با تاکید بر اینکه ۶ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن بندرعباس ثبت نام کرده‌اند گفت: بیش از ۳ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در بندرعباس کلنگ‌زنی شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، آیین کلنگ‌زنی پروژه احداث 500 واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در شهرک پیامبر اعظم بندرعباس صبح امروز با حضور مهدی دوستی استاندار هرمزگان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار هرمزگان در حاشیه این آیین با اشاره به کلنگ‌زنی امروز گفت: خوشبختانه با احتساب کلنگ‌زنی امروز ما در 40 روز گذشته احداث بیش از 3 هزار واحد را در این شهر در دستور کار قرار داده‌ایم.

وی با تاکید بر رتبه‌های دوم و سوم کشوری استان هرمزگان در طرح نهضت ملی مسکن افزود: خوشبختانه در بندرعباس طرح ملی مسکن روند رو به رشدی دارد.

افزایش آورده متقاضیان نهضت ملی مسکن پردیس به 360 میلیون تومان کمبود زمین معضلی برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان کردستان سهم محلات اصیل و قدیم قزوین در نهضت ملی مسکن دیده شود
استاندار هرمزگان گفت: سامانه ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن در بندرعباس از 15 تیرماه باز شده و مردم می‌توانند در این طرح ثبت نام کنند، در حال حاضر 6 هزار نفر در این طرح در بندرعباس ثبت نام کرده‌اند. 

وی تصریح کرد: جلساتی برای تامین زمین در بهترین نقاط شهر برگزار کرده‌ایم و بر همین اساس زمین‌های بسیار مطلوبی برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در بندرعباس تخصیص یافته است.

استاندار هرمزگان گفت: در خصوص سایر شهرهای استان هم از هفته آینده به صورت مرتب به شهرهای مختلف برویم و محدوده‌هایی که الحاق شده و کارشان انجام شده را به مردم تحویل بدهیم. 

انتهای پیام/864/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: طرح نهضت ملی مسکن استاندار هرمزگان کلنگ زنی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۷۶۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سند ۱۱۰ هکتاری نهضت ملی مسکن اشکذر صادر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، فرساد غفوری گفت: همزمان با سال ۱۴۰۳، سند ۱۱۰ هکتاری طرح نهضت ملی مسکن شهرستان اشکذر صادر شد.

وی افزود: با تلاش و پیگیری کارکنان راه و شهرسازی و اداره ثبت شهرستان، سند ۱۱۰ هکتاری طرح نهضت ملی مسکن اشکذر صادر و تحویل داده شد و با تلاش جهادی و برنامه‌های مختلف همچون طرح نذر خدمت اداره ثبت شهرستان، پرونده یک ساله نهضت ملی اشکذر بسته شد.

کد خبر 6089923

دیگر خبرها

  • استاندار هرمزگان: خلیج فارس خانه ایرانی‌ها‌ست
  • روند پیشرفت خوابگاه‌های دانشجویی استان هرمزگان بررسی شد
  • وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در خراسان‌رضوی مطلوب است
  • استاندار فارس خواستار تسریع نهضت ملی مسکن و حفظ حقوق عامه شد
  • ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان کشف شد
  • ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس کشف شد
  • طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت و کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس 
  • سند ۱۱۰ هکتاری نهضت ملی مسکن اشکذر صادر شد
  • اعلام برنامه های روز ملی خلیج فارس در هرمزگان
  • آغاز ساخت دو طرح راهسازی در بندرعباس