Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حسین حبیبی صبح چهارشنبه در جلسه ستاد اربعین اسلامشهر اظهار داشت: کمیته‌های مختلف ستاد اربعین فعالیتشان را آغاز کرده اند و کمیته پشتیبانی با مسئولیت معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار ساماندهی نذورات مردمی را برعهده خواهد داشت.

وی با بیان اینکه تسهیل در اعزام و اسکان زائران اربعین حسینی جز مهمترین اولویت‌های کاری ستاد اربعین خواهد بود، افزود: برنامه ریزی ها در حال انجام است تا در ۵ روز متوالی روزانه ۱۲۰۰ زائر به صورت رایگان از شهرستان به مرز مهران اعزام شوند و در این خصوص نذورات خیرین و افراد حقیقی و حقوقی که علاقمند هستند در زمینه اعزام و اسکان زائران اربعین حسینی مشارکت داشته باشند ساماندهی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار اسلامشهر با بیان اینکه چند موکب از جمله موکب احباب الحسین (ع) از اسلامشهر در مسیر پیاده رویی نجف تا کربلا خدمات دهی به زائران را انجام خواهند داد، تصریح کرد: از ظرفیت‌های شهرستان برای کمک به این موکب ها استفاده خواهد شد.

حبیبی در ادامه ضمن گرامیداشت دهه امامت و ولایت و تبریک عید غدیر، به آغاز هفته حجاب و عفاف نیز اشاره کرد و گفت: ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در شهرستان نیازمند روشنگری و تبیین است.

وی به سرمایه گذاری گسترده استکبار جهانی و ضد انقلاب برای هدف قرار دادن بنیان خانواده‌ها با ترویج بی عفتی و بی حجابی در جامعه اشاره کرد و افزود: در این شهرستان که به نام اسلام نیز مزین است اجازه نمی‌دهیم برخی‌ها خطوط قرمز اسلام و انقلاب را که ثمره خون پاک شهیدان است زیر پا بگذارند، فرهنگ سازی در حوزه حجاب و عفاف با پرهیز از کار احساسی، به طور عاقلانه و عالمانه و با عزمی شهرستانی دنبال خواهد شد.

در بخش پایانی این جلسه ابلاغ مسئولان کمیته‌های اجرایی ستاد اربعین اسلامشهر نیز توسط فرماندار شهرستان به آنان اهدا شد.

کد خبر 5537193

منبع: مهر

کلیدواژه: حسن حبیبی فرمانداری اسلامشهر اربعین حسینی عید سعید قربان بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه حجاب و عفاف بیست و هفتمین سفر استانی دولت دعای عرفه آمار کرونا نماز عید قربان خطبه های نماز جمعه سنندج اردبیل عفاف و حجاب ایلام ستاد اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۷۶۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمهیدات لازم برای حل و فصل مشکلات مرزهای ایران و عراق در اربعین

به گزارش خبرنگار مهر، محمد کاظم آل صادق ظهر دوشنبه به همراه وزیر داخلی عراق از مرزهای زرباطیه عراق و مرز مهران بازدید کردند.

وی با اشاره به پیگیری‌های ایران و عراق برای حل مشکلات مرزهای دو کشور برای اربعین، افزود: هفته گذشته مسایل و موضوعات مرز خسروی بررسی و امروز نیز مسایل مرز زرباطیه عراق و مهران بررسی شد.

آل صادق عنوان کرد: اهتمام مسوولان دو کشور ایران و عراق خب و فصل مشکلات مرزهای در بحث زیرساخت‌ها برای تسهیل در تردد زوار و موکب ها است.

وی بیان کرد: موضوعات و مشکلات دیگر مرزهای دو کشور برای اربعین نیز بررسی می‌شود.

کد خبر 6098176

دیگر خبرها

  • میراحمدی: تصمیمات در خصوص سفر اربعین اتباع خارجی با ستاد مرکزی است
  • تمهیدات لازم برای حل و فصل مشکلات مرزهای ایران و عراق در اربعین
  • هیچ صندوقی در انتخابات تهران ابطال نشد
  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه 
  • اعزام ۱۲۱۰ زائر لرستانی به حج تمتع
  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه
  • ۱۲۱۰ زائر لرستانی به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • تردد روزانه بیش از ۱۰۰۰۰ نفر از مرز مهران
  • اعزام زائر اولی ها به مشهد طی دهه کرامت در ورامین
  • اعزام ۹۲۸ زائر حج تمتع از استان بوشهر به جده