Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار یحیی حسین خانی گفت: مرزبانان آذربایجان غربی با مهارت تمام و استفاده از امکانات هوشمند و انجام یک سری طرح‌های امنیتی و مراقبتی در نوار مرزی موفق شدند در یک هفته گذشته، ۱۲ کاروان قاچاق را زمینگیر کنند.

فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی می گوید: مرزبانان غیور با زمینگیرکردن قاچاقچیان از آن‌ها یک هزار لیتر مواد سوختی، ۷۰۰ هزار نخ سیگار قاچاق، صد‌ها دستگاه قطعات و لوازم یدکی خودرو، یک هزار عدد لوازم بهداشتی، ۳۱۰ کیلوگرم فندق، ۳۰۰ کیلوگرم چای و روغن، ۳۳۸ ثوب البسه خارجی به ارزش ۵ میلیارد و ۲۴۵ میلیون ریال را کشف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته فرمانده ارشد مرزبانی در استان در این رابطه وقیف ۷ دستگاه خودرو توقیف و ۶ نفر قاچاقچی دستگیر شدند.

سردار حسین خانی گفت: برگزاری جلسات چهره به چهره با مرزنشینان و خانواده‌ها با استفاده از کارشناسان آموزش همگانی یکی از راه‌های بازدارنده بوده که امید است خانواده‌ها با آگاهی تمام کنترل و نظارت کامل بر جوانان خود داشته تا در دام اینگونه افراد سودجو گرفتار نشوند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مرزبانی آذربایجان غربی ارومیه آذربایجان غربی مرزهای آذربایجان غربی آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۷۶۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید ابراهیم رئیسی صبح امروز سه شنبه همزمان با روز کارگر با حضور در کارخانه ایران خودرو دیزل ضمن بازدید از بخش‌هایی از کارخانه از جمله سالن خط تولید، با تعدادی از کارگران نیز گفت‌وگویی صمیمانه و چهره به چهره داشت و وضعیت شغلی و معیشتی آنها را جویا شد.

این کارخانه در مساحتی بالغ بر 760 هزار متر مربع با 5 هزار و 500 نفر پرسنل سالانه 22 هزار دستگاه محصولات باری کشنده شامل کامیون، کشنده و کامیونت و 12 هزار و 500 دستگاه محصولات مسافری شامل ون، اتوبوس و مینی بوس تولید می‌کند.

کارخانه ایران خودرو دیزل با اهتمام ویژه دولت مردمی به امر تولید، در سال گذشته رشد تولید بیش از 600 درصدی را محقق کرده و برای افزایش آن  تا سال 1404 نیز هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیدار چهره به چهره رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با بیش از ۱۳۰نفر 
  • کشف ۲ محموله کالای قاچاق ۱۸۰ میلیاردی در تهران
  • ۵۰ میلیارد ریال لوازم خانگی در شمال تهران توقیف شد
  • تویوتا ۱۲۰ میلیاردی در چابهار توقیف شد
  • بازدید رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل
  • کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در مراغه
  • کشف سه محموله قاچاق در اندیمشک
  • توقیف محموله داروهای قاچاق در گمرک سرو ارومیه
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • انهدام ۳۴ باند حفاری و قاچاق اموال تاریخی در آذربایجان‌غربی