Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرشاد چراغ‌پور گفت: در ماه‌های گذشته مصوب شد که شهرداری در پروانه‌ساخت‌ها، طرح احداث چاه‌های جذبی برای منازل را در نظر بگیرد اما تا به امروز هیچ اقدامی از شهرداری صورت نگرفته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ فرشاد چراغ‌پور نائب رئیس شورای اسلامی شهرکرد شب گذشته در جلسه علنی شورای اسلامی شهرکرد با اشاره به احداث طرح چاه‌های جذبی در شورای دوره ششم اظهار کرد: در ماه‌های گذشته مصوب شد که شهرداری در پروانه‌ساخت‌ها، طرح احداث چاه‌های جذبی برای منازل را در نظر بگیرد اما تا به امروز هیچ اقدامی از شهرداری صورت نگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تصریح کرد: چاه‌های جذبی که هزینه حفر آن‌ها نیز بالا نیست، می‌توانند باعث تقویت سفره‌های زیرزمینی، ذخیره آب باران، کمک به مهار فرونشست، جلوگیری از هدر رفت سیلاب‌ها و آب‌گرفتگی معابر شود که می‌توان آن‌ها  را در پارک‌ها و معابر شهری احداث کرد.
 
چراغ‌پور به تامین روشنایی معابر و پارک‌های شهرکرد در شب اشاره و بیان کرد: متاسفانه مدتی است روشنایی معابر و خیابان‌های اصلی، کوچه‌ها، مسیرهای پیاده شهر به شدت کاهش پیدا کرده و خاموشی معابر شهرکرد، چهره شب شهرمان را به‌هم‌ریخته و شهر را برای حیات و زیست شبانه به‌خصوص برای پیاده‌ها نامناسب کرده است.

چراغپور با اشاره به درخواست‌ها و گلایه‌های متعدد شهروندان درخصوص ضرورت جمع‌آوری و کنترل سگ‌های بلاصاحب، افزود: اقدامات انجام گرفته در این خصوص کافی نیست و لازم است سازمان مدیریت پسماند اقدامات جدی انجام دهد.

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهرکرد در پایان با اشاره به اینکه ١٢٠ روز تا شروع فصل سرما مانده است، تاکید کرد: شهرداری نسبت به آغاز عملیات پروژه‌های عمرانی در شهر مطابق بودجه‌های پیش‌بینی شده اجرا کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: چاه های جذبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۷۶۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو برابر شدن بودجه شهرداری شهرکرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مصطفی حیدری افزود: ۱۱ طرح جامع در شهرکرد آغاز شده که مهمترین آن طرح کمربندی جنوبی است.
شهردار شهرکرد هم در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان گفت: عملیات اجرایی کمربندی جنوبی شهرستان شهرکرد آغاز شده که مرحله نخست ان خرداد به بهربرداری می‌رسد.
واحدیان افزود: کل طرح تا پایان امسال به بهره برداری می‌رسد.
کمربندی ۱۵ خرداد، کاهش بار ترافیکی در نقاط مختلف شهرستان شهرکرد از جمله تقاطع طالقانی کاشانی و کمربند غربی هم از طرح‌هایی است که امسال برای عملیاتی شدن آن برنامه ریزی شده است.

دیگر خبرها

  • توزیع ۱۴ هزار تن آسفالت در معابر شهری تبریز
  • برگزاری نشست مشورتی دوره‌های مختلف شهرداری بندرعباس
  • حمایت از احداث واحد‌های مسکونی در محدوده کارخانجات بزرگ فارس
  • حمایت از احداث واحد‌های مسکونی در محدوده کارخانجات فارس
  • دو برابر شدن بودجه شهرداری شهرکرد
  • تداوم ساخت پارکینگ در محلات کم برخوردار و دارای معابر باریک و فشرده
  • جهاد آسفالت معابر شهر کرمان شروع شد
  • حل گره‌های ترافیکی شهرکرد، دغدغه شورای ششم است
  • آیا شورای شهر بیرجند با احداث برج‌های ارتش موافقت می‌کند؟
  • ترمیم آسفالت خیابان بنفشه درخواست شهروندان اهوازی شد