Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-02@22:03:14 GMT

صاحبان سهام عدالت بخوانند/ خبرهای خوش در راه است؟

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۷۷۰۲۹

صاحبان سهام عدالت بخوانند/ خبرهای خوش در راه است؟

محسن علیزاده در مورد آخرین خبرها از اصلاح آیین‌نامه اجرایی سهام عدالت گفت: در مورد اساسنامه شرکت‌های سهام عدالت و معرفی نمایندگان شرکت‌های سرمایه‌گذاری برای مجامع عمومی شرکت‌های سرمایه‌پذیر سهام عدالت تصمیم‌گیری شد.

وی افزود: قبلاً برای برگزاری انتخابات شرکت‌های سرمایه‌گذاری سهام عدالت این محدودیت وجود داشت که آیا انتخابات به صورت حضوری یا الکترونیکی باشد که در شورای عالی بورس مصوب شد اساسنامه شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی اصلاح شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیزاده ادامه داد: همچنین کارگروهی تشکیل شد که به نمایندگی از سهامداران عدالت در شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی بتوانند در انتخابات هیأت مدیره شرکت‌های سرمایه‌پذیر حضور پیدا کنند. همچنین تا زمانی که انتخابات خود شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی برگزار شود و هیأت مدیره انتخابی تأیید صلاحیت شوند تا آن زمان نمایندگانی از شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی بتوانند در مجامع شرکت‌های سرمایه‌پذیر معرفی شوند و در انتخابات حضور پیدا کنند و قرار شد این کارگروه تا پایان دی‌ماه 1401 به کار خود ادامه دهد و بعد از آن زمینه‌های لازم برای برگزاری مجامع شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی و شرکت‌های تعاونی سهام عدالت شهرستانی و کانون ملی شرکت‌های سرمایه‌گذاری برگزار شود.

عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس در مورد اصلاح آیین‌نامه اجرایی سهام عدالت گفت: قرار شد فعلاً با آیین‌نامه قبلی سهام عدالت کارها اداره شود و برخی از موضوعات مهم که ابهام وجود داشت از جمله اینکه انتخابات شرکت های سرمایه‌گذاری چگونه برگزار شود و اعضای کارگروه چقدر اختیار قانونی داشته باشد. همچنین اختیار قانونی به شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی داده شود.

علیزاده افزود: قرار شد یک کمیته تخصصی هر هفته جلسه داشته باشد و مسائل شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی را بررسی کنند. در هفته قبل برخی از اعضای حضور نداشتند و جلسه برگزار نشد.

عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس اظهار داشت: نمایندگان شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت و نماینده سازمان خصوصی‌سازی و یک عضو حقیقی از شورای عالی بورس به تناسب موضوعات در این کارگروه حضور پیدا می‌کنند و مسائل سهام عدالت را پیگیری می‌کنند.

 

منبع: فردا

کلیدواژه: سهام عدالت سهام عدالت استانی سهام عدالت آزادسازی سهام عدالت سود شرکت های سرمایه گذاری استانی شورای عالی بورس سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۷۷۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رای دادگاه تجدیدنظر به محکومیت کقزوی!

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، الیاس طهماسبی | شرکت استخراج و فرآوری مواداولیه شیشه (سهامی‌خاص) قصد فروش ۳.۹۸۶.۰۰۰ سهم از سهام خود را داشته که این موضوع را با انتشار آگهی مزایده در روزنامه دنیای اقتصاد مورخ ۱۱ خردادماه ۱۴۰۱ و تعیین شرکت سرمایه‌گذاری توسعه صنعت و تجارت بعنوان برگزارکننده مزایده اعلام عمومی نموده است؛ امّا پس از انجام فرآیند مزایده اختلافاتی بین طرفین درباره برنده مزایده سهام پیش می‌آید تا جایی‌که حل و فصل موضوع به دادگاه کشیده می‌شود! ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000J03

دیگر خبرها

  • آینده سرخابی‌ها با تعیین نحوه مدیریت ترسیم می‌شود
  • اعلام تاریخ دقیق واریز سود سهام عدالت
  • جزئیات «عرضه اولیه» سهام شرکت حسین و فرزندانش!
  • تاریخ جدید واریز سود سهام عدالت اعلام شد
  • رای دادگاه تجدیدنظر به محکومیت کقزوی!
  • نظارت ها بر شرکت های بورسی برای واریز به موقع سود سهام عدالت چگونه است؟
  • جاماندگی بورس از بازار‌ها
  • عبور از دژاووی بورسی
  • پیش بینی بورس چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / سهامداران منتظر تحول یکباره بازار نباشند!
  • تاریخ دقیق واریز سود سهام عدالت اعلام شد + جزئیات