Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-01@08:33:27 GMT

سه گوشی که می‌توان به‌جای گلکسی M31 خرید

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۷۷۱۳۱

سه گوشی که می‌توان به‌جای گلکسی M31 خرید

فرارو- گلکسی M31 یکی از بهترین گوشی‌های اقتصادی سامسونگ به‌شمار می‌رود. با پرداخت پنج میلیون تومان می‌توانید گوشی بخرید که نمایشگر سوپر AMOLED و باتری شش هزارمیلی‌آمپرساعت دارد و دوربین آن به حسگر اصلی ۶۴ مگاپیکسل مجهز است. با وجود همه این تعریف‌ها مشکل بزرگ گلکسی M31 قدیمی بودن آن محسوب می‌شود. اواخر سال ۹۸ شاهد رونمایی گلکسی M31 بودیم و الان موجودی این مدل در اکثر فروشگاه‌های آنلاین به اتمام رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش فرارو، کمپانی سامسونگ بهار امسال سراغ عرضه گلکسی M33 نسخه ۵G رفت که مهمترین برتری آن پیشرفت قابل توجه در بخش پردازنده به‌شمار می‌رود. در همین رنج قیمت بین گوشی‌های شیائومی می‌شود Redmi Note 11s را زیرنظر داشت که با دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسل – حداقل روی کاغذ- می‌تواند عکس‌های بهتری بگیرد. موتورلا G51 نیز که قابلیت پشتیبانی از اینترنت ۵G را دارد، یکی دیگر از رقبای گلکسی M31 محسوب می‌شود.

گلکسی M33 5G سامسونگ؛ پنج میلیون و ۷۰۰ هزار

گلکسی M33 5G تقریبا دو سال بعد رونمایی M31 عرضه شد. فروردین امسال کمپانی سامسونگ گلکسی M33 نسخه ۵G را روانه بازار کرد و گلکسی M31 آخرین روز‌های سال ۹۸ سر از بازار موبایل درآورد. مهمترین تغییر گلکسی M33 در بخش پردازنده دیده می‌شود وگرنه در آیتم دوربین، صفحه نمایش و باتری نمی‌توانیم برتری خاصی برای گلکسی M33 قائل باشیم. تراشه پنج نانومتری اگزینوس ۱۲۸۰ به‌جای تراشه ۱۰ نانومتری اگزینوس ۹۶۱۱ قرار گرفته تا عملکرد پردازنده گلکسی M33 بهتر از پردازنده گلکسی M31 باشد. با این حال در صفحه نمایش همچنان برتری با گلکسی M31 است.

صفحه نمایش ۶.۴ اینچی سوپر AMOLED گلکسی M31 نسبت به نمایشگر ۶.۶ اینچی TFT در گلکسی M33 دست بالاتر را دارد. دوربین گلکسی M31 به حسگر اصلی ۶۴ مگاپیکسل مجهز بود و این عدد برای دوربین اصلی گلکسی M33 به ۵۰ مگاپیکسل تقلیل پیدا کرده و ظرفیت باتری گلکسی M33 درحالی پنج هزار میلی‌آمپرساعت است که این رقم برای گلکسی M31 شش هزار میلی‌آمپر ساعت بود.

Redmi Note 11s شیائومی؛ پنج میلیون و ۳۰۰ هزار

Redmi Note 11 شیائومی با فضای ذخیره‌سازی ۶۴ گیگابایت و رم شش گیگابایت پنج میلیون و ۳۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود. اگر دنبال نسخه ۱۲۸ گیگابایت با حافظه موقت هشت گیگابایت باشید، آنوقت احتمالا یک میلیون تومان بیشتر از شما می‌گیرند. این ارقام نشان می‌دهند که نماینده شیائومی را می‌توانیم یکی از رقبای گلکسی M31 سامسونگ بدانیم. مقایسه این دو گوشی مشخص می‌کند Redmi Note 11s دوربین بهتری نسبت به گلکسی M31 سامسونگ دارد، اما در آیتم پردازنده، صفحه نمایش و باتری برتری با نماینده سامسونگ است.

دوربین گلکسی M31 به حسگر اصلی ۶۴ مگاپیکسل مجهز است و این عدد برای دوربین اصلی Redmi Note 11s شیائومی ۱۰۸ مگاپیکسل است. نمایشگر ۶.۴ اینچی سوپر AMOLED گلکسی M31 وضعیت بهتری نسبت از نمایشگر ۶.۴ اینچی AMOLED گوشی چینی دارد. ظرفیت باتری گلکسی M31 نیز درحالی شش هزارمیلی‌آمپر ساعت است که این عدد برای باتری Redmi Note 11s شیائومی پنج هزار میلی‌آمپر ساعت است. تراشه ۱۰ نانومتری گلکسی M31 نیز تاحدودی عملکرد بهتری از تراشه ۱۲ نانومتری مدیاتک Helio G۹۶ ارائه می‌دهد.

Moto G51 5G موتورلا؛ پنج میلیون و ۲۰۰ هزار

Moto G51 موتورلا در دو نسخه عرضه شد؛ ۴G و ۵G. قیمت نسخه ۵G درحال حاضر پنج میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است و می‌توانیم آن را یکی از رقبای گلکسی M31 سامسونگ بدانیم که مهمترین برتری Moto G51 در بخش پردازنده به‌چشم می‌خورد. تراشه هشت نانومتری اسنپدراگون ۴۸۰+ مقابل تراشه ۱۰ نانومتری اگزینوس ۹۶۱۱ باعث می‌شود عملکرد پردازنده نماینده موتورلا بهتر از گوشی سامسونگ باشد، اما در بخش دوربین، نمایشگر و باتری باید دست نماینده کره‌ای را به‌عنوان برنده دوئل بالا ببریم. دوربین گوشی گلکسی M31 سامسونگ به حسگر اصلی ۶۴ مگاپیکسل مجهز است، نمایشگرش از نوع سوپر AMOLED است و ظرفیت باتری آن شش هزار میلی‌آمپر ساعت است. درحالی که دوربین گوشی Moto G51 موتورلا ۵۰ مگاپیکسل، نمایشگر آن از نوع IPS و ظرفیت باتری آن پنج هزار میلی‌آمپر ساعت است.

رقبای گلکسی M31 در بازار

مدل

گلکسی M31 سامسونگ

گلکسی M33 سامسونگ

Redmi Note 11s شیائومی

Moto G51 5G موتورولا

وزن

۱۹۱ گرم

۱۹۸ گرم

۱۷۹ گرم

۲۰۸ گرم

ابعاد و اندازه

۱۵۹.۲ در ۷۵.۱ در ۸.۹ میلیمتر

۱۶۵.۴ در ۷۶.۹ در ۹.۴ میلیمتر

۱۵۹.۹ در ۷۳.۹ در ۸.۱ میلیمتر

۱۷۰.۵ در ۷۶.۵ در ۹.۱ میلی‌متر

سایز نمایشگر

۶.۴ اینچ

۶.۶ اینچ

۶.۴ اینچ

۶.۸ اینچ

نوع نمایشگر

سوپر AMOLED

TFT

AMOLED

IPS

تراشه اصلی

اگزینوس 9611

اگزینوس 1280

مدیاتک Helio G96

اسنپدراگون 480+

دوربین اصلی

۶۴ مگاپیکسل

۵۰ مگاپیکسل

۱۰۸ مگاپیکسل

۵۰ مگاپیکسل

فضای ذخیره‌سازی

۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت

۱۲۸ گیگابایت

۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت

۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت

حافظه موقت

شش گیگابایت

شش یا هشت گیگابایت

شش یا هشت گیگابایت

چهار یا شش یا هشت گیگابایت

باتری

شش هزار میلی‌آمپرساعت

+ شارژر ۱۵ وات

پنج هزار میلی‌آمپرساعت

+ شارژر ۲۵ وات

پنج هزار میلی‌آمپرساعت

+ شارژر ۳۳ وات

پنج هزار میلی‌آمپرساعت

+ شارژر ۱۰ وات

منبع: فرارو

کلیدواژه: قیمت گوشی سامسونگ میلی آمپر ساعت Redmi Note 11s شیائومی گلکسی M31 سامسونگ هشت گیگابایت ۱۲۸ گیگابایت پنج میلیون دوربین اصلی ظرفیت باتری صفحه نمایش سوپر AMOLED گلکسی M33 ۶ ۴ اینچ شش هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۷۷۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوشی Vivo Y36s در کنسول گوگل پلی مشاهده شد

گوشی Vivo Y36s با تراشه Dimensity 6020 SoC و شش گیگابایت حافظه رم در لیست کنسول گوگل پلی مشاهده شد.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، گوشی Vivo Y36s به تازگی در لیست کنسول گوگل پلی مشاهده شده است و بعضی از ویژگی‌های آن در دسترس قرار گرفته است، به نظر می‌رسد که این گوشی نسخه ری‌برندشده گوشی Vivo G2 است که پیش از این وارد بازار چین شده است.

انتظار می‌رود که گوشی Vivo Y36s با نمایشگر ۶.۵۶ اینچی LCD با رزولوشن +HD و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز عرضه شود، یک دوربین سلفی پنج مگاپیکسلی نیز روی نمایشگر گوشی تعبیه می‏‌شود، یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی به همراه یک فلاش LED در پنل پشتی گوشی قرار خواهد گرفت.

گوشی Vivo Y36s به تراشه مدیاتک Dimensity 6020 مجهز خواهد شد و با حافظه رم LPDDR4x و حافظه ذخیره‌‎سازی داخلی UFS 2.2 همراه می‌‏شود؛ انرژی مورد نیاز این گوشی با استفاده از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌‏شود و از فناوری شارژ ۱۵ واتی از طریق پورت USB-C پشتیبانی می‌کند، از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به شبکه اتصال 5G، Wi-Fi، بلوتوث 5.1، GPS، یک جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری و حسگر اثرانگشت در لبه کناری اشاره کرد.

کد خبر 749277

دیگر خبرها

  • گوشی Honor 200 Lite چه مشخصاتی دارد؟
  • گوشی شیائومی 14 SE ماه آینده عرضه می‌شود
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳/ آیفون ۱۳ چند؟
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۱ اردیبهشت)
  • گوشی Vivo Y36s در کنسول گوگل پلی مشاهده شد
  • رونمایی از ارزان‌ترین گوشی تاشو دنیا با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی
  • گوشی های محبوب میان رده سامسونگ در بازار ایران
  • قیمت گوشی سامسونگ s۲۴ ultra (۱۰ اردیبهشت) + مشخصات، دوربین گوشی Samsung Galaxy S۲۴ Ultra
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۰ اردیبهشت)
  • ایفون ۱۶ کی میاد؟ بررسی تخصصی آیفون 16