Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، ویدا جوان بازیگر سینما و تلویزیون که با «فیلم آبادان یازده ۶۰» در جشنواره بین المللی فیلم شهر حضور دارد، درباره جزئیات حضور این فیلم در جشنواره فیلم شهر گفت: به عنوان یکی از بازیگران این فیلم، بسیار خوشحالم که فیلممان در جشنواره فیلم شهر حضور دارد‌. این جشنواره یک رویداد سینمایی و محتوایی است که یک بار دیگر فیلم‌ها را از لحاظ محتوایی بررسی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این بازیگر ادامه داد: آبادان یازده ۶۰ فیلم مقاومت مردمی است که بدترین و سخت‌ترین روزهای شهرشان را پشت سر می‌گذاشتند. این فیلم بیانگر حرفی است که شاید میان حرف‌های این روزهایمان گم شده باشد؛ آن هم این است که فارغ از تمام تفاوت‌های رفتاری و تفکری، ما از همین مرز و بوم هستیم و باید برای آبادانی آن بجنگیم.

بازیگر سریال تلویزیونی «ماه و پلنگ» با اشاره به اینکه کاراکتر نرگس در فیلم سینمایی آبادان یازده ۶۰ بیانگر مقاومت زنانه‌ یک شهر است توضیح داد: شخصیت نرگس که در این فیلم را بازی کردم، جزو یکی از ماندگارترین نقش‌هایی است که تا به امروز بازی کردم. نرگس نماینده تمام زنانی است که تا آخرین روزهای جنگ تحمیلی ایران ایستادگی کردند و فکر می‌کنم حضور این فیلم در جشنواره فیلم شهر درست و منطقی است.

هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر، به دبیری مجید اکبرشاهی ۲۷ تا ۳۱ تیر ماه در پردیس سینما گالری ملت برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ ت 74

منبع: فارس

کلیدواژه: جشنواره فیلم شهر آبادان یازده 60 ویدا جوان دفاع مقدس فیلم شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۷۷۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آهنگ جدید فرزاد فرزین برای سریالی که خودش بازیگر آن است

آفتاب‌‌نیوز :

سریال «قطب شمال» به کارگردانی امین محمودی یکتا و با حضور چهره‌هایی نظیر فرزاد فرزین، آناهیتا درگاهی، امیرحسین فتحی، نازنین بیاتی، فرزاد حسنی، عباس جمشیدی فر، شهرام قائدی، نگار فروزنده، انتشار خود را از شبکه نمایش خانگی آغاز کرده است.

داستان این سریال با اقتباس از رمان کنت مونت کریستو اثر جاودانه الکساندر دوما نویسنده فرانسوی؛ روایتی از زندگی همایون و ارغوان است که در آستانه ازدواج، قربانی خیانتی هولناک می‌شوند. همایون پشت دیوار‌های زندان برای انتقام از سامان لحظه‌شماری می‌کند که مرگ از راه می‌رسد...»

فرزاد فرزین علاوه بر بازیگری به عنوان خواننده، آهنگساز و ترانه‌سرای تیتراژ هم در این سریال حضور دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • انتقاد بازیگر قدیمی به جیغ و دست و هورا در شب آخر عروسک‌خونه
  • ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • آهنگ جدید فرزاد فرزین برای سریالی که خودش بازیگر آن است
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / درباره «اقبال لاهوری» فیلم با کیفیت می‌سازیم
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / فیلم با کیفیت درباره «اقبال لاهوری» می‌سازیم
  • اعتراف پپ: انتظار نداشتم برای قهرمانی بجنگیم
  • معلمان در هدایت نسل جوان نقش مهمی دارند
  • تقدیر پلیس از بانوان آبادانی
  • پسر جوانی که متهم به ترغیب زهره فکورصبور به خودکشی بود تبرئه شد