Web Analytics Made Easy - Statcounter

تعداد مبتلایان به کرونا در جهان به ۵۶۲ میلیون و ۸۴۶ هزار و ۸۴۴ تن رسید.

از این تعداد تا صبح چهارشنبه ۱۳ جولای ۲۰۲۲ بیش از ۶ میلیون و ۳۷۶ هزار و ۷۱۱ تن فوت و ۵۳۵ میلیون و ۳۷۳ هزار و ۱۳۰ تن بهبود پیدا کرده‌اند.

همچنین از مجموع ۲۱ میلیون و ۹۷ هزار و ۳ بیمار فعال، حال ۳۸ هزار و ۴۷۲ تن وخیم گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 دیروز سه شنبه ۱۲ جولای ۲۰۲۲ ابتلای ۸۳۲ هزار و ۳۱ تن به کرونا، فوت ۱۴۴۳ تن بر اثر ابتلا به کرونا و بهبودی ۷۰۷ هزار و ۵۱۰ تن در جهان به ثبت رسید.

برزیل با ۳۵۲ فوت اول، آمریکا با ۲۵۴ فوت دوم، ایتالیا با ۱۵۷ فوت سوم، فرانسه با ۱۲۶ فوت چهارم، تایوان با ۶۰ فوت پنجم، استرالیا با ۵۸ فوت ششم، اسپانیا با ۵۳ فوت هفتم، روسیه با ۴۸ فوت هشتم و کانادا با ۲۸ فوت دهم جدول جهانی شدند.

ایران نیز با ثبت ۷ فوت بیست و پنجم جهان شد.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مبتلایان به کرونا کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۷۷۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبلت جدید HTC باتری بزرگ و اندروید ۱۴ دارد

جولای ۲۰۲۲ (مرداد ۱۴۰۱)، HTC تبلت A101 را در بازارهای آفریقای جنوبی و روسیه معرفی کرد. دو سال از آن زمان می‌گذرد و اکنون تبلت HTC A101 Plus Edition در روسیه رونمایی شده است.

تبلت میان‌رده‌ی جدید اچ‌تی‌سی صفحه‌نمایش ۱۰٫۹۵ اینچی WUXGA از نوع IPS LCD با وضوح ۱٬۹۲۰ در ۱٬۲۰۰ پیکسل و نسبت تصویر ۱۶:۱۰ دارد. قدرت دستگاه را تراشه‌ی Unisoc T606 با فرکانس ۱٫۶ گیگاهرتز تامین می‌کند. انتظار می‌رفت نسخه‌ی پلاس قدرتمندتر از نسخه‌ی سال ۲۰۲۲ باشد؛ اما نسخه‌ی A101 با تراشه‌ی Unisoc T618 عملکرد بهتری دارد.

فضای‌ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایتی با پشتیبانی از کارت حافظه‌‌ی میکرو SD تا ۲۵۶ گیگابایت، ۸ گیگابایت رم، باتری ۷٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ ۱۰ وات و اندروید ۱۴ از دیگر مشخصات تبلت جدید اچ‌تی‌سی است.

تبلت A101 پلاس‌ ادیشن دارای دوربین اصلی دوگانه‌ی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی، اسپیکرهای چهارگانه، بازکردن قفل با چهره، Wi-Fi 802.11 با پشتیبانی از حالت دوبانده، بلوتوث ۵، اتصال USB Type-C و دو اسلات نانوسیم است. ابعاد آن ۲۵۶٫۶ در ۱۶۸٫۲ در ۷٫۵ میلی‌متر و وزنش ۵۰۱ گرم است.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • تبلت جدید HTC باتری بزرگ و اندروید ۱۴ دارد
  • آمار جدید قربانیان جنگ غزه
  • قصه فراق از تحصیل
  • دانشگاه بیرجند بیش از هزار پله صعود کرد
  • ارتقای ۱۱۳۱ پله‌ای رتبه جهانی و ۶۰ پله‌ای رتبه ملی دانشگاه بیرجند
  • ارتقای ۱۱۳۱ پله‌ای رتبه جهانی دانشگاه بیرجند
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • ارزش های اخلاقی در ایرانیان بالاترین رتبه را در جهان دارد
  • آمار مرگ‌ومیر زنجان در سال ۱۴۰۲ اعلام شد
  • شاکری: تامین اجتماعی آمار بیمه کارگران ساختمانی را شفاف ارائه دهد + فیلم