Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، فرهنگسرای سرو با همکاری سازمان بسیج دانش آموزی منطقه ۶،  به مناسبت هفته عفاف و حجاب جشنواره فرهنگی هنری با عنوان «حریر ماهتاب» در گروه سنی نوجوان و جوان با موضوع  عفاف و حجاب از ۲۱ تیرماه لغایت ۲۴ مردادماه برگزار می‌کند. 

رویا فتحی مدیر فرهنگی هنری منطقه ۶ و رئیس فرهنگسرای سرو گفت : این جشنواره با رویکرد ومحورهای حیا، آثار فردی و اجتماعی آن، حیا و ارزش‌های فردی، حیا و عفاف و تقویت بنیان خانواده، حجاب برتر، نقش عفاف و حجاب در بیداری اسلامی، عفاف، حجاب و زندگی فردی و اجتماعی و امنیت فردی و اجتماعی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی گفت: بخش‌های جشنواره بخش تجسمی شامل نقاشی، عکس، فیلم کوتاه در ساختارهای فرمت mp3 (حداکثر ۳ دقیقه)- طراحی انواع چادر و مقنعه و بخش ادبی شامل مقاله(حداکثر ۵۰۰ کلمه)، متن ادبی(حداکثر ۱۰ سطر)، شعر، داستانک، دل نوشته، خاطره نویسی-داستان کوتاه(حداکثر ۳ دقیقه) می‌باشد.

زمان برگزاری این جشنواره ۲۱ تیرماه لغایت ۲۴ مردادماه ۱۴۰۱ بوده و اختتامیه ۳۱ مردادماه می باشد.
نحوه ارسال اثر:
علاقه مندان جهت ارسال اثر به آدرس فرهنگسرای سرو واقع درخیابان ولی عصر(عج)، ضلع شمالی پارک ساعی، کوچه ساعی یکم(انتهای ساعی دوم) و یا میدان فلسطین،خیابان طالقانی،خیابان سرپرست، آموزش و پرورش منطقه ۶، واحد بسیج دانش آموزی و فرهنگیان مراجعه کنند و یا به شماره واتساپ ۰۹۳۰۸۴۶۹۷۴۴ تماس حاصل فرمایند.

در تمامی شیوه های عنوان شده جهت ارسال اثر می بایست مشخصات کامل و با ذکر نام و نام خانوادگی وتلفن همراه صاحب اثر و یک قطعه عکس ارسال شود.
 
شرکت‌کننده درجشنواره  به عنوان مالک اثر شناخته می‌شود و مسئولیت هرگونه دعوی در باب مالکیت اثر از عهده برگزار کننده خارج است و حق استفاده از آثارپذیرفته شده با ذکر نام خالق اثر در اختیار دبیرخانه جشنواره خواهد بود.
داوران جشنواره:
- شهرام کرمی(فیلم)
-مرجان پوراسماعیل(هنرهای تجسمی) 
- فرزانه قلعه قوند(بخش ادبی)
علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به تارنمای جشنواره به نشانی https://th6-tehran.medu.ir مراجعه نمایند و یا با شماره  ۰۲۱۸۸۹۷۷۷۲۵ دبیرخانه جشنواره  تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فراخوان جشنواره فرهنگسرای سرو اختتامیه جشنواره فرهنگی هنری فردی و اجتماعی فرهنگسرای سرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۷۷۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر جدید از لایحه حجاب/ رئیس کمیسیون قضایی مجلس: منتظر اظهار نظر شورای نگهبان هستیم

به گزارش جماران؛ به نقل از تسنیم، رئیس کمیسیون قضایی مجلس از ارسال مجدد لایحه عفاف و حجاب به شورای نگهبان خبر داد.

موسی غضنفرآبادی رئیس کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به آخرین وضعیت لایحه عفاف و حجاب گفت: کمیسیون قضایی ایرادات شورای نگهبان به لایحه عفاف و حجاب را برطرف و مجددا این لایحه را به شورا ارسال کرده است و هم اکنون منتظر اظهار نظر شورای نگهبان هستیم.

 وی افزود: عمده ایرادات شورای نگهبان به لایحه عفاف و حجاب مربوط به مواد ۴۷ تا ۴۹ این لایحه می‌شد که به بحث میزان مجازاتها پرداخته است.

 

 

رئیس کمیسیون قضایی مجلس خاطرنشان کرد: از نظر اعضای شورای نگهبان، جرائم و مجازات درنظر گرفته شده برای تخلفات ذکر شده در مواد ۴۷ تا ۴۹ لایحه، متناسب با این تخلفات نبود که ما در کمیسیون این موارد را اصلاح کردیم.

با توجه به اینکه در جلسه علنی ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ مجلس، نمایندگان به اجرای آزمایشی لایحه حجاب و عفاف برای مدت ۳ سال رای دادند، در صورتی که شورای نگهبان، این لایحه را تایید کند، لایحه مذکور بلافاصله برای اجرا به دستگاه‌های اجرایی مربوطه ابلاغ می‌شود.

دیگر خبرها

  • انتشار دومین فراخوان حمایت از تولید فیلم ۱۰۰
  • خبر جدید از لایحه حجاب/ رئیس کمیسیون قضایی مجلس: منتظر اظهار نظر شورای نگهبان هستیم
  • لایحه حجاب بار دیگر از مجلس به شورای نگهبان ارسال شد
  • ارسال مجدد لایحه عفاف و حجاب به شورای نگهبان/ ایرادات چه بود؟
  • لایحه عفاف و حجاب بار دیگر به شورای نگهبان ارسال شد
  • انتشار فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران
  • فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران منتشر شد
  • انتشار فراخوان جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت
  • فراخوان جایزه داستان و بازآفرینی منتشر شد
  • انتشار فراخوان دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»