Web Analytics Made Easy - Statcounter

امید نجفی در گفتگو با خبرنگار فارس در نیشابور، اظهار کرد:  ساعت ۵ صبح روز شنبه ۱۸ تیرماه ۱۴۰۱ از محلی به نام مسجد صاحب زمان(عج) در دامنه قله دماوند برنامه خود را به سمت قله دماوند شروع کردم و پس از طی کردن مسیر  ۱۲ ساعته در ساعت ۵:۱۴ بعد از ظهر موفق شدم بر فرار بام ایران قله  دماوند بایستم.

دوچرخه سوار نیشابوری افزود: از سال ۱۳۸۸  ورزش دوچرخه سواری را شروع  و در سال ۱۳۹۵  به خانواده کوهنوردی ملحق  شدم و فعالیت ترکیبی دوچرخه سواری کوهستان و کوهنوردی را به صورت حرفه ای  آغاز کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 امید نجفی بیان کرد: صعود به چند قله به صورت کوه نوردی و با دوچرخه وپیمایش جاده ای  ازجمله پیمایش مسیر نیشابور به تهران به مدت ۳ روز،صعود به قله بینالود با دوچرخه ،صعود به قله برفریز و کان مس با دوچرخه ،پیمایش دور کامل جزیزه قشم به صورت سایکل توریست با دوچرخه و صعود به رشته کوههای اشترانکوه لرستان قله سنبران با دوچرخه از دیگر فعالیت‌های من بوده است‌.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دوچرخه سواری کوهنوردی صعود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۷۷۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد ۱۶ حلقه  چاه غیرمجاز در مناطق «گلاهک» دماوند

به گزارش خبرنگار مهر، حسن زحمتکش، صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران از انسداد ۱۶ حلقه چاه غیرمجاز در مناطق «گلاهک» دماوندخبر داد. وی اظهار کرد: این اقدام با همکاری واحد حقوقی و گروه گشت و بازرسی و اخذ دستور قضایی در جهت صیانت از منابع آبی انجام شده است.

مدیر امور منابع آب دماوند گفت: ۱۶ حلقه چاه غیر مجاز در روستاهای «گلاهک» به عمق ۷۶۵ متر و آبدهی ۶.۵ لیتر در ثانیه پر و مسدود شده اند.

وی با بیان اینکه این تعداد چاه در جهت اجرای طرح احیاء و تعادل بخشی آب های زیرزمینی و صیانت از منابع آبی مسدود شده اند، افزود: با انجام این عملیات از خروج ۲۵ هزار متر مکعب آب از سفره های زیرزمینی این امور جلوگیری خواهد شد.

زحمتکش در پایان از همکاری پرسنل محترم کلانتری رودهن که در این امر همراه و یاری رسان بودند تشکر و قدرانی کرد.

کد خبر 6093047

دیگر خبرها

  • آغاز محدودیت‌های ترافیکی ۵ روزه در جاده‌های شمال
  • «دماوند انرژی» چراغ تولید ۳ طرح پتروشیمی را روشن کرد
  • مدال محشری با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد / ۵ بوکسور فردا به میدان می‌روند
  • عرضه دو لاستیک نانویی ویژه مسابقات دوچرخه‌سواری
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا : ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا: ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • انسداد ۱۶ حلقه  چاه غیرمجاز در مناطق «گلاهک» دماوند
  • شاعر نیشابوری برگزیده ششمین کنگره ملی شعر خلیج فارس
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • زخم عمیقی به دوچرخه سواری زدند که به راحتی درست نمی‌شود