Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیدرضا کاشانی رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغداران گفت: قیمت کنونی هر کیلو تخم مرغ درب مرغداری ۳۵ هزار و ۵۰۰ تومان است که با نرخ واقعی ۳۰ درصد اختلاف دارد.

به گفته او، با توجه به عرضه تخم مرغ کمتر از قیمت تمام شده تولید و حذف گله ها طی نامه نگاری متعدد به دفتر ریاست جمهوری، معاون اول و وزیر جهاد خواستار اصلاح قیمت شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاشانی می گوید: هم اکنون هر شانه ۲ کیلویی با نرخ ۸۰ هزار تومان و ۱.۹۰۰ گرمی ۷۵ هزار تومان باید بدست مصرف کننده برسد و فروش با نرخ بالاتر ۱۰۰ درصد گرانفروشی است.

رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغداران میهن گفت: روزانه ۲ هزار و ۹۰۰ تن تخم مرغ در سطح کشور عرضه می شود که با این وجود مازادی نداریم.

بررسی ها از سطح بازار نشان می دهد که قیمت هر شانه تخم مرغ در خرده فروشی ها به ۹۰ هزار تومان و هر عدد ۳ تا ۳ هزار و ۲۰۰ تومان رسیده است که رئیس اتحادیه مرغداران میهن آن را ۱۰۰ درصد گرانفروشی می داند و معتقد است که هر چه سریع تر قیمت تخم مرغ باید اصلاح شود تا با حذف گله ها تولید دچار چالش نشود و در مقابل دولت برای حمایت از مصرف کننده باید کالا برگ دهد تا قدرت خرید افزایش یابد.

طبق گفته رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغداران میهن در ۲ هفته گذشته صادراتی به بازارهای هدف نداشتیم و از ابتدای سال در مجموع حدود ۱۵۰۰ تن تخم مرغ صادر شده است‌.

۲۵۶ ۲۵۶

کد خبر 1650684

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مرغ و تخم مرغ اتحادیه مرغداران تخم مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۷۷۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) عصبانیت تروریست‌های پاکستان از سفر رئیسی از زبان معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهوری

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نهاده‌های مورد نیاز مرغداران تامین شد
  • جدی: حق تولید و سهامداران در اصلاح قیمت پژوپارس رعایت شود
  • قیمت مرغ زنده چقدر شد؟
  • قالیباف؛ شمشیر را برای رئیسی از رو بست / پایان دیرهنگام سکوتِ مجلس مقابل دولت!
  • (ویدیو) عصبانیت تروریست‌های پاکستان از سفر رئیسی از زبان معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهوری
  • دلیل عرضه طلای تقلبی در بازار چیست؟
  • شارلاتان‌بازی نشریات توقیف‌شده به روایت اصلاح‌طلبان
  • سرنوشت عجیب یک وعده رییسی/ اختلاف قیمت کوییک ۱۳ برابر شد! + اینفوگرافیک
  • راهبرد اصلاح طلبان برای مدیریت فضای داخلی مجلس دوازدهم/اعتراف تلویحی هم میهن: آشوب‌های ۷۸ کار دوستان ما بود!
  • فاصله نرخ ارز بازار با نرخ نیمایی را کم کنید؛ وگرنه با خروج سنگین سرمایه روبرو می شوید