Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-06@22:49:10 GMT

فولاد خوزستان برترین تیم فوتبال ایران شد

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۷۷۸۲۴

از نگاه IFFHS، فولاد خوزستان همچنان بهترین تیم باشگاهی کشورمان محسوب می‌شود.

به گزارش تابناک ورزشی، فدراسیون بین‌المللی آمار و تاریخ فوتبال (IFFHS) رده‌بندی 300 تیم برتر ظرف یک سال گذشته را از نگاه کارشناسان خود اعلام کرد.

مطابق این رده‌بندی، سه تیم برزیلی پالمیراس، فلامنگو و اتلتیکو مینیرو در رتبه‌های اول تا سوم قرار دارند و تیم‌های لیورپول و چلسی، جایگاه‌های چهارم و پنجم را به خود اختصاص داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیورپول در رده‌بندی برترین تیم‌ها تا پایان ماه مِی در رده دوم جای داشت که تعطیلات رقابت‌های اروپا سبب سقوط شاگردان یورگن کلوپ شد.

تیم فولاد با 93.5 امتیاز، بهترین تیم ایرانی این جدول به شمار می‌رود و با وجود 9 پله سقوط، رتبه 184 جهان را به خود اختصاص داده است. سپاهان نیز با 78 امتیاز و سقوطی یک پله‌ای، در جایگاه 243 جهان و دوم ایران ایستاده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات دوحه آیت الله ناصری شینزو آبه مصطفی تاجزاده اسکوچیچ رنکینگ باشگاهی فولاد خوزستان برترین های فوتبال مذاکرات دوحه آیت الله ناصری شینزو آبه مصطفی تاجزاده اسکوچیچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۷۷۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی لیگ برتری جریمه میلیاردی شد

به گزارش  تابناک و به نقل از سایت سازمان لیگ، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان به دلیل مصاحبه غیرفنی و انجام صحبت های غیرمسئولانه ۲ میلیارد تومان جریمه شد.

 عبدالله ویسی سرمربی تیم فولاد خوزستان به دلیل مصاحبه غیرفنی و خارج از حوزه مسئولیت خود و اظهار نظر غیرمسئولانه و غیرحرفه ای علیه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ مبلغ ۲ میلیارد تومان جریمه نقدی شد.

 
مبلغ جریمه نقدی باید ظرف مدت یک هفته پرداخت شود. ادامه فعالیت این مربی در لیگ برتر منوط به پرداخت جریمه است.

دیگر خبرها

  • سپاهان درخانه مقابل گزینه سقوط کامبک خورد
  • عکس‌های تکان‌دهنده از سردر یک باشگاه لیگ برتری؛ بافت فرسوده یا ساختمان باشگاه صنعت نفت آبادان؟
  • دانشگاه تربیت مدرس در میان برترین دانشگاه های ایران قرار گرفت
  • تیم تراکتور امروز در اهواز به میدان می‌رود
  • مطهری: فردا برای دفاع از اعتبارمان فوتبال بازی می‌کنیم
  • سرمربی تیم فولاد: مگر چه گفتم که اینگونه جریمه کردند
  • ویسی: چه گفتم که جریمه‌ام کردند؟
  • رونمایی از سنگین‌ترین حکم تاریخ فوتبال ایران!
  • سرمربی لیگ برتری جریمه میلیاردی شد
  • سنگین‌ترین جریمه فوتبال ایران برای سرمربی لیگ برتری