Web Analytics Made Easy - Statcounter

زلاتکو یوانوویچ مربی اهل اسلواکی تیم ملی بسکتبال که در پنجره سوم انتخابی جام جهانی کمک سعید ارمغانی بود، نامش در بین مربیان تیم ایران در کاپ آسیا حضور ندارد.قرارداد این مربی با بسکتبال ایران به پایان رسیده و او قرار نیست در این رقابت‌ها به بسکتبال ایران کمک کند. در حال حاضر این مربی  به لیگ بسکتبال اسلواکی برگشته تا در باشگاه سی بی کومانرو که پیش از این هدایت آن را بر عهده داشت، مجددا فعالیت خود را از سر بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم ملی بسکتبال ضمن تایید این مطلب در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: ما از ابتدا هم با زلاتکو تا پایان پنجره سوم انتخابی جام‌جهانی قرارداد داشتیم و پس از پایان مسابقات طبق قراردادش که با باشگاه خود در سوپر لیگ اسلواکی و تیم «سی بی کومانرو» داشت باید به تیم خود باز می‌گشت. در آینده اگر دوباره فرصتی پیش بیاید حتمأ از وجود او در تیم ملی استفاده خواهیم کرد.

تیم ملی بسکتبال ایران در گروه C  مسابقات کاپ آسیا با تیم های  ژاپن، سوریه و قزاقستان همگروه است. ملی پوشان  در اولین بازی خود امروز ساعت ۱۲:۳۰ به مصاف سوریه می‌روند. 

بیشتر بخوانید 

پیروزی بسکتبال ایران مقابل کویت

 

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی توپ و تور

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون بسکتبال تیم ملی بسکتبال ایران مسابقات کاپ آسیا تیم ملی بسکتبال بسکتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۷۸۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سعید احمدعباسی آقای گل جام ملت‌های فوتسال آسیا شد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های ملی فوتسال ایران و تایلند در دیدار نهایی مسابقات جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا امروز یکشنبه از ساعت ۱۴:۳۰ به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۴ بر یک ایران به پایان رسید تا فوتسال ایران برای بار سیزدهم بر بام قاره آسیا بایستد.

در پایان این رقابت‌ها سعید احمدعباسی با ۸ گل زده عنوان آقای گلی این رقابت‌ها را از آن خود کرد.

کد خبر 6091212

دیگر خبرها

  • سعید احمدعباسی آقای گل جام ملت‌های فوتسال آسیا شد
  • جانشین طارمی در پورتو مشخص شد/ مهاجم بازل جایگزین بازیکن ایرانی
  • علت خط خوردن کریم بنزما از لیست الاتحاد
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۸ اردیبهشت
  • اردوی تیم ملی مینی بسکتبال در رامسر
  • غیبت دومین ستاره سپاهان مقابل پرسپولیس!
  • همه چیز برای کاپیتان ایران مشخص است؛ خداحافظی در پایان فصل
  • زمان نبرد فینال آسیا بین ایران _ تایلند مشخص شد
  • سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد
  • سهمیه ایران در مسابقات باشگاهی آسیا مشخص شد