Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@07:11:49 GMT

مهار حریق کارگاه حلاجی در کاشان

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۷۸۳۲۹

مهار حریق کارگاه حلاجی در کاشان

روح الله فدائی گفت: امروز چهارشنبه ۲۲تیر خودرو‌های اطفائیه چهار ایستگاه آتش نشانی پس از اعلام خبر وقوع یک فقره آتش سوزی در کارگاه حلاجی الیاف به ستاد فرماندهی این سازمان به سرعت به محل حادثه اعزام شدند.

به گفته او، خودرو‌های اطفائیه از ایستگاه‌های یک، دو، سه و چهار در زمان طلایی سه دقیقه (سه تا پنج دقیقه زمان استاندار برای رسیدن به حوادث داخل شهری است) به محل حادثه کارگاه حلاجی الیاف واقع در بلوار دانش رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او می‌گوید: تیم‌های عملیاتی با توجه به اهمیت حادثه و گستردگی آتش به دلیل وجود مواد اشتعالزای بسته‌های الیاف با تلاشی موثر و سرعت عمل بالا در رسیدن به محل حادثه توانستند موفق به اطفاء حریق شوند.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: آتش نشانان تمامی مراحل اطفاء حریق از جمله لکه‌گیری و خاموش کردن آتش‎‌های پنهان را انجام دادند.

فدائی گفت: علت آتش سوزی تاکنون با توجه به وسعت حریق قابل تشخیص نبوده و علت آن توسط کارشناسان کمیته علت یابی حوادث و حرائق سازمان بررسی و اعلام می‎ شود.

آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان با پنج ایستگاه و ۲۷ دستگاه خودروی سبک و سنگین به شهروندان کاشانی خدمت‌رسانی می‌کند.

شهرستان کاشان با برخورداری از ۲ شهرک و چهار ناحیه صنعتی به مساحت هزار و ۵۰۰ هکتار و بیش از هزار و ۲۰۰ واحد صنعتی فعال در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آتش نشانی شهرستان کاشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۷۸۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق در آشپزخانه هتل در اطراف حرم مطهر رضوی

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد، آتش یار حسن یاوری با اعلام این خبر، اظهار کرد: این حادثه در قسمت فر در آشپزخانه هتلی در کوچه نوغان ۵ به وقوع پیوسته است و همکاران ایستگاه‌های عملیاتی ۴۴ و ۴۶ و حریق و نجات ایستگاه ۲ و ۱ به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: طبقات دیگر دچار دودگرفتگی بود که با استفاده از تجهیزات مخصوص توربو فن نسبت به تخلیه دود اقدام شدند، خوشبختانه مسافران سالم و سلامت از طبقات به بیرون منتقل شدند و همکاران در حال حاضر مشغول لکه گیری هستند.

دیگر خبرها

  • انفجار منزل مسکونی در قم
  • مهار آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد
  • مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری
  • مهار آتش‌سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری
  • مهار آتش‌سوزی انبار در شهر ری/ از سرایت آتش جلوگیری شد
  • (ویدئو) مهار آتش سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری
  • حریق در آشپزخانه هتل در اطراف حرم مطهر رضوی
  • مهار آتش سوزی در دبیرستان دخترانه اسما اهواز
  • امدادرسانی به حادثه دیدگان ۷ استان در اثر آبگرفتگی و سیل
  • نتایج بررسی آتش‌سوزی خیابان شهید انصاری قزوین چه بود؟