Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک رسانه داخلی مدعی شده وحید امیری به رقابت های جام جهانی 2022 قطر نخواهد رسید

به نظر می رسد وحید امیری به جام جهانی قطر نمی رسد.

به گزارش طرفداری و به نقل از خبرورزشی، تمرینات پرسپولیس درحالی آغاز شده که هنوز وحید امیری نتوانسته است در کنار سایر شاگردان یحیی گل محمدی کارش را آغاز کند. در همین ارتباط یک منبع موثق و نزدیک به تیم پرسپولیس به ما خبر داد که نه تنها وحید امیری نیم فصل اول لیگ بیست و دوم را از دست داده بلکه به رقابت های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر نیز نخواهد رسید!

یکی از ارکان اصلی موفقیت پرسپولیس در فصول اخیر حضور وحید امیری در اسکواد آنها بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شماره ۱۹ قرمزها آنقدر در پست‌های مختلف به‌کار گرفته شد که در مورد او گفته می‌شد فقط در پست دروازه به میدان نرفته است!

امیری که در تیم ملی و پرسپولیس در پست‌های دفاع چپ، وینگر راست و چپ و مهاجم بازی کرده پس از بازی مقابل کره جنوبی مصدوم شد و پس از آن نتوانست تیمش را در بازی‌های حساس لیگ همراهی کند. در هفته های آخر لیگ بیست و دوم پرسپولیس بدون امیری با هوادار مساوی کرد، در جام حذفی به شکلی ناباورانه سه گل خورد و حذف شد و تنها پیکان را شکست داد.

پس از چند هفته امیری در بازی ذوب‌آهن به میدان رفت که با برانکارد از زمین خارج شد و در روزی که آمادگی کامل نداشت مصدومیتش تشدید شد. امیری در حالی که درد می‌کشید، از زمین خارج شد و تا پایان به زمین برنگشت و لحظاتی بعد با برانکارد به بیرون ورزشگاه رفت تا سوار آمبولانس شود و محل را ترک کند.

این ماجرا در حالی پیش می‌رفت که از چهره امیری مشخص بود که چه میزان دردی را تحمل می‌کند و اوضاعش به هیچ وجه خوب نبود. در حالی که او روی تخت آمبولانس خوابیده بود، مسئولان پرسپولیس به سراغش آمدند و جویای حال او شدند اما ... مشخص بود که درد این بازیکن خوش اخلاق و ملی پوش جدی تر از این حرف هاست.

چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ماه گذشته امیری تحت عمل جراحی قرار گرفت. مدت دوری این بازیکن از میادین، حداقل سه ماه اعلام شد اما این یک تاریخ حداقلی بوده است! امیری در دیدار ایران برابر کره‌جنوبی از ناحیه کمر مصدوم شد. در همان مقطع گمانه‌زنی‌هایی مطرح شد که این بازیکن نیاز به عمل جراحی دارد، اما او خیلی زود به تمرینات تیمی پرسپولیس بازگشت. امیری چند روزی همراه تیم اصلی تمرین کرد و در بازی با ذوب‌آهن به میدان رفت اما تنها حدود یک ساعت زمان نیاز بود تا مصدومیت او تشدید شود و حالا هم پرسپولیس و هم تیم ملی این بازیکن کلیدی را از دست داده اند.

این می تواند خبر بسیار بدی برای یحیی گل محمدی باشد که روی وحید امیری برای بازی در سمت چپ خط دفاعی حساب ویژه ای باز کرده است. پس از ناکامی در خرید میلاد زکی پور و تحت قرارداد بودن امید نورافکن، سرمربی پرسپولیس به اطرافیان خودش اعلام کرد که نیازی به مدافع چپ ندارد و کارش را با وحید امیری پیش می برد اما ...

اخبار داغ 

پیراهن روبرت لواندوفسکی در فروشگاه رسمی بایرن مونیخ موجود نیست نقش مجری تلویزیون در انتقال بازیکن استقلال به اروپا خداحافظی رومانیولی با میلان: امیدوارم جایی در قلب شما داشته باشم سؤال بی‌پاسخ پیشکسوت استقلال و سرگیجه ساپینتو!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: وحید امیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۷۸۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای شورای امنیت داخلی اسرائیل درباره یحیی السنوار

رئیس شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی ادعا کرد: به شدت به السنوار نزدیک شده بودیم اما در لحظه‌ای از دست ما گریخت. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، تساحی هنگبی رئیس شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در گفتگویی که شامگاه امشب با شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی ادعا کرد که ارتش اسرائیل به شدت به یحیی السنوار نزدیک شده بود اما او موفق شد متواری شود.

این مقام امنیتی رژیم صهیونیستی که سعی در آرام کردن اعتراضات و انتقادات جامعه صهیونیستی نسبت به ناکارآمدی رژیمش دارد، در این گفتگو ادعا کرد، کار رسیدن به یحیی السنوار زمان بر است، آمریکایی‌ها هم برای رسیدن به بن لادن 10 سال وقت صرف کردند.

وی مدعی شد ما به شدت به او نزدیک شده بودند اما در لحظه از مخفیگاهش به مخفیگاه دیگری متواری شد فقط ظرف چند روز او را گم کردیم.

همزمان با انتشار این مصاحبه چند رسانه عبری زبان از جمله معاریو تصاویری را از محلی منتشر کردند که ادعا شده است، قبلا یحیی السنوار رهبر حماس در آن حضور داشته است، اطلاعاتی که امکان تایید آن از سوی حماس یا منابع بی طرف وجود ندارد.

تحلیل‌گر صهیونیست: السنوار در مدیریت جنگ بر ما برتری داردرسانه‌های عبری: السنوار قهرمان کشورهای عربی و اسلامی شده است

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود
  • این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود!
  • نوبت به تست مهدی ترابی در پست جدید رسید
  • ستاره پرسپولیس پایان فصل جدا می‌شود
  • جانشین کاپیتان پرسپولیس مشخص شد
  • صادقی یا امیری: اوسمار امروز تصمیم می‌گیرد
  • نوبت به تست ترابی در پست جدید رسید
  • کاپیتان پرسپولیس آماده ایفای نقش در خط حمله
  • ادعای شورای امنیت داخلی اسرائیل درباره یحیی السنوار
  • بازیکن پرافتخار تیم ملی: همین حالا کمک کنید