Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-28@15:43:06 GMT

ماجرای پرسپولیس - آنتونی استوکس به خط پایان رسید

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۷۸۶۳۹

پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس به زودی باز می شود

مطالبات آنتونی استوکس پرداخت شد.

به گزارش طرفداری و به نقل از فارس، باشگاه پرسپولیس اقداماتی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برای باز کردن پنجره نقل و انتقالات این باشگاه انجام داده و به نظر می‌رسد تا هفته آینده پنجره نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس که بسته شده بود، باز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه پرسپولیس در روزهای اخیر مطالبات آنتونی استوکس مهاجم ایرلندی اسبق خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به حساب او واریز کرد و حالا منتظر است تا این پول که از طریق صرافی واریز شده به حساب این بازیکن بنشیند تا مطالبات استوکس تسویه شود.

استوکس که با حاشیه‌های زیادی که داشت از پرسپولیس جدا شد، به محض دریافت پول، ایمیلی به فیفا خواهد زد تا دریافت طلبش را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تایید کند و بعد از این موضوع فیفا پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ باز خواهد کرد.

در صورت رقم خوردن این اتفاقات باید منتظر بود تا پنجره نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس طی روزهای آینده باز شود و بازیکنان جدید این تیم بتوانند قرارداد خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به صورت رسمی ثبت کنند.

اخبار داغ 

پیراهن روبرت لواندوفسکی در فروشگاه رسمی بایرن مونیخ موجود نیست نقش مجری تلویزیون در انتقال بازیکن استقلال به اروپا خداحافظی رومانیولی با میلان: امیدوارم جایی در قلب شما داشته باشم سؤال بی‌پاسخ پیشکسوت استقلال و سرگیجه ساپینتو!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: پنجره نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۷۸۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اورونوف: این وضع مصدومیت پای من است

به گزارش “ورزش سه”، اوستوف اورونوف، ستاره نیم فصل دوم پرسپوليس، در دیدار مقابل آلومینیوم اراک زننده یکی از گل‌های زیبای این بازی لقب گرفت. هرچند تیمش در پایان با حذف از این تورنمنت وداعی تلخ با جام حذفی داشت.

ستاره ازبکستانی پرسپوليس که در نیم فصل دوم به این تیم اضافه شده است، در این بازی نیز کاملا آماده نشان می‌داد و با گل و پاس گل کار را به پایان رساند. یکی از انتقادات شکل گرفته علیه اوسمار در این بازی نیز تعویض او پیش از پایان نیمه دوم بود.

به نظر می‌رسد یکی از دلایل اصلی تعویض این هافبک تکنیکی، مصدومیت شدیدی بود که به واسطه خطاهای پیاپی حریف شکل گرفته است. اورونوف در این بازی بارها مورد هدف بازیکنان روبروی خود قرار گرفته بود و در چند مرحله نیز خطاها به شکلی بود که او را کاملا عصبانی کرده و از داور بازی خواستار توجه بیشتر به این موضوع و تذکر به خطاکار شده بود.

این تصویری است که نشان می‌دهد خطاهای شکل گرفته علیه اوستون اورونوف چه بلایی بر سر پای او آورده است و به نظر می‌رسد همین مسئله عامل اصلی تعویض او برابر آلومینیوم بوده است.

دیگر خبرها

  • پنجره ترمال بریک نسل جدید چیست؟
  • ببینید | منچستریونایتد - برنلی
  • یونایتد 1-1 برنلی: رتبه ششم هم در خطر است!‏
  • گل آنتونی به برنلی (منچستریونایتد 1-0 برنلی)
  • پنجره دوجداره upvc چی بخرم؟ معرفی بهترین برند پنجره دوجداره upvc
  • پرسپولیس جلوتر از استقلال
  • ویسی، در و پنجره‌های فولاد را بست!
  • اورونوف: این وضع مصدومیت پای من است
  • آنتونی بلینکن بار دیگر به تل‌آویو سفر می‌کند
  • آدینه با داستان/ چی از آسمان افتاد؟!