Web Analytics Made Easy - Statcounter

امین میرزازاده درباره وضعیت این روزهایش صحبت کرده است

امین میرزازاده می گوید او و یوسفی کشتی یکدیگر را می شناسند.

به گزارش طرفداری و به نقل از فارس، امین میرزازاده در خصوص ۲ مسابقه انتخابی که در قزاقستان و همینطور ورزشگاه آزادی مقابل علی‌اکبر یوسفی داشت، عنوان کرد:

در جام تورلیخانوف قزاقستان آن آمادگی لازم را نداشتم و مشکلاتی از نظر بدنی برایم پیش آمد اما در ادامه روند تمریناتم خوب بود به همین دلیل در مسابقه‌ای که روز یکشنبه داشتم از رقابت قبلی بهتر بودم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصمیم کادر این بود که ما یک بار دیگر مسابقه دهیم که من توانستم در دیدار دوم هم برنده شوم.

دارنده مدال طلای امیدهای جهان در پاسخ به این سوال که مسابقات قزاقستان به عنوان یک رقابت رنکینگ‌دار از سوی اتحادیه جهانی در نظر گرفته شده بود سطح مسابقات را چطور ارزیابی می‌کند، گفت:

با توجه به اینکه این مسابقات برای رقابت‌های جهانی امتیاز داشت و ورزشکاران سنگین‌وزن، وزن کم نمی‌کنند کشتی‌گیران خوبی شرکت کرده بودند.

میرزازاده همچنین درباره حضور تماشاگران در مسابقات انتخابی که روز یکشنبه برگزار شد، خاطرنشان کرد:

بعد از چند سالی که کرونا بود حالا مسابقات انتخابی با حضور تماشاگران برگزار شد همین حضور، شور و انگیزه‌ای بین ما کشتی‌گیران ایجاد کرده بود که سطح رقابت‌ها را از نظر کیفی بالا برده بود.

فرنگی‌کار سنگین‌وزن المپیکی کشورمان با اشاره به رقابت و شناختی که از علی اکبر یوسفی داشت، یادآور شد:

من و یوسفی سالهاست با هم تمرین می‌کنیم و شیوه کشتی همدیگر را می‌شناسیم. رقابت ما همیشه نزدیک است؛ در سنگین وزن معمولاً کمتر امتیاز رد و بدل می‌شود، ما هم چون از یکدیگر شناخت داشتیم امتیازگیری سخت‌تر بود. این رقابت‌های داخلی هم برای من و هم برای حریفانم انگیزه‌ای است تا بتوانیم بیشتر پیشرفت کنیم‌. انتخابی هم جزو همین مسیر بود تا خودم را برای هدفی که دارم یعنی طلای جهانی آماده کنم‌.

میرزازاده در پاسخ به این سوال که رضا کایالپ به عنوان یکی از مهم‌ترین حریفان شما در مسابقات رنکینگ‌دار ایتالیا طلا گرفت، نظرت در این باره چیست؟ اظهارداشت:

حریفانم در بعضی از کشورها مشخص شده و در بعضی از کشورها خیر، ترکیه هم به همین شکل است و هنوز ترکیبش را برای جهانی اعلام نکرده، در حال حاضر تمرکز من روی بهبود شرایط فنی و جسمانی خودم است تا عملکرد بهتری داشته باشم بنابراین تا وقتی نمی‌دانم چه کسی قرار است حریف من در مسابقات جهانی باشد نمی‌توانم در مورد آن صحبت کنم به همین دلیل در حال حاضر تمرکزم رو عملکردم است حالا حریفم هر کسی که می‌خواهد باشد. همچنین در همین جا از مربیان سازنده ام سینا طالبوند و یوسف محمدی و خانواده‌ام و دوستانم که به من در این مسیر کمک می‌کنند، تشکر می‌کنم.

اخبار داغ 

پیراهن روبرت لواندوفسکی در فروشگاه رسمی بایرن مونیخ موجود نیست نقش مجری تلویزیون در انتقال بازیکن استقلال به اروپا خداحافظی رومانیولی با میلان: امیدوارم جایی در قلب شما داشته باشم سؤال بی‌پاسخ پیشکسوت استقلال و سرگیجه ساپینتو!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۷۸۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش تسنیم از مسابقات کشتی فرنگی جام صفوی در اردبیل + فیلم

تیم کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان، جام قهرمانی نخستین دوره مسابقات بین‌المللی کشتی جام صفوی را در اردبیل بالای سر برد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، در این رقابت‌ها که به مدت 2 روز به میزبانی اردبیل در ورزشگاه رضازاده برگزار شد، تیم ملی ایران قهرمان شد و تیم‌های عراق و ارمنستان دوم و سوم شدند.

در این رقابت ها تیم ملی ایران با کسب 250 امتیاز اول، عراق با کسب 42 امتیاز دوم و ارمنستان با کسب 12 امتیاز سوم شدند به طوری که حضور تماشاگران نیز در این مسابقات چشمگیر بود.

مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی در اردبیل به مدت 2 روز در ورزشگاه 6 هزار نفری جهان پهلوان حسین رضازاده اردبیل برگزار شد که در این رقابت‌های بین‌المللی که یکی از مراحل انتخابی تیم ملی کشورمان بود علاوه بر 33 کشتی‌گیر از سه کشور ارمنستان، قزاقستان و عراق، 192 کشتی‌‌گیر از سراسر کشور حضور داشتند.

.

انتهای پیام/131/.

دیگر خبرها

  • گزارش تسنیم از مسابقات کشتی فرنگی جام صفوی در اردبیل + فیلم
  • رئیس کمیسیون داوران کشتی،المپیک را از دست داد
  • رئیس کمیسیون داوران کشتی حضور در المپیک را از دست داد
  • حمایت‌ها باید همه جانبه و یکپارچه باشد
  • مسابقات کشتی فرنگی جام تختی به بهترین نحو برگزار شد
  • پیشرفت کشتی خوزستان با برگزاری رقابت‌های جام تختی
  • برترین قهرمانان ایران اعلام شدند / ناهید کیانی و امین میرزازاده بانو و آقای ورزش ایران
  • ناهید کیانی و امین میرزازاده بانو و آقای ورزش ایران
  • بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شدند/آقای ورزش ایران؛ امین میرزازاده
  • برترین قهرمانان ایران انتخاب شدند/ «ناهید کیانی و امین میرزازاده» بانو و آقای ورزش ایران