Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان غربی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوی از شناسایی و جمع آوری ۱۶۲ فقره انشعاب غیر مجاز آب در شهرستان طی امسال خبر داد.

سلطانی در گفت و گو با ایسنا از شناسایی و جمع آوری ۱۶۲ فقره انشعاب غیر مجاز آب در شهرستان طی امسال خبر داد و تصریح کرد: انشعابات غیر مجاز  سالانه هزینه‌های سنگینی برای تامین و توزیع آب شرب در شبکه‌های شهری و روستایی روی دوش شرکت‌های آب و فاضلاب می‌گذارد و حتی قیمت پایین آب مصرفی مشترکان نیز مانع رفتار غیرقانونی و خلاف شرع و عرف استفاده‌کنندگان غیرمجاز از آب شرب نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلطانی انشعابات غیر مجاز شناسایی شده را با کاربری‌های خانگی، تجاری، باغ ویلا اعلام نمود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب در خوی با بیان اینکه یکی از چالش‌های اساسی شرکت‌های آب و فاضلاب برای ارائه خدمات بهتر و کیفی‌تر به مشترکان، وجود انشعاب‌های غیر مجاز آب است، خاطر نشان کرد: استفاده غیرمجاز از آب نه‌تنها موجب امکان آلودگی شبکه توزیع و کاهش طول عمر شبکه توزیع آب به علت انشعاب‌گیری غیراصولی می‌شود، بلکه هدررفت آب را افزایش می‌دهد و به دستگاه‌های اندازه‌گیری آب نیز خسارت وارد می‌کند.

وی افزود: این امر که آسیب‌های جدی به تأمین و توزیع پایدار آب و آب‌رسانی مطلوب به مشترکین وارد کرده موجب شده تا شرکت آب و فاضلاب خوی با عزمی جدی و با هماهنگی‌های انجام‌شده با مراجع قضایی و انتظامی و با راه‌اندازی اکیپ‌های تخلفات و حفاظت از تأسیسات آب با این مساله برخورد کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی انشعاب غیرمجاز اب غیر مجاز آب آب و فاضلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۷۸۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،مرکز اصفهان؛ فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان گفت: در بازرسی ماموران انتظامی از یک واحد صنفی در شهرستان فلاورجان هزار و ۵۰۰ عدد انواع قرص های ترک اعتیاد غیر مجاز کشف و ضبط شد .
سرهنگ مرتضی هادیان با اشاره به معرفی متصدی متخلف این واحد صنفی به مرجع قضائی از شهروندان خواست :اخبار و اطلاعات خود پیرامون موارد مشکوک و مجرمانه را از طریق تماس با مرکز فوریت های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • آب‌دزدی در مازندران با سه‌هزار انشعاب غیرمجاز
  • افتتاح کنفرانس بین‌المللی توزیع نیروی برق در زنجان
  • ۱۰۰ درصد شبکه های توزیع نیروی برق خراسان شمالی ایمن شد
  • واگذاری بیش از ۹ هزار فقره انشعاب آب در استان مرکزی
  • شناسایی بیش از ۳۱۰۰ فقره انشعاب غیر مجاز آب در مازندران
  • همسطح سازی دریچه های شبکه جمع آوری فاضلاب آذربایجان شرقی
  • جمع آوری انشعاب غیرمجاز در روستای گوگ تپه ارومیه
  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان
  • پروژه فاضلاب مسکن ملی خلخال با عدم تامین اعتبار روبرو است
  • سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد تومانی در حوزه تامین برق تهران