Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین جشنواره پوشش اصیل ایرانی اسلامی گوهرشاد به همت و پیشرانی مجموعه های مردمی عرصه عفاف و حجاب و تسهیل گری و تنظیم گری دستگاه ها و نهادها از ۱۸ تیرماه لغایت ۲۹ تیرماه در اراضی عباس آباد،کوشک باغ هنر برگزار می شود.

به گزارش ایسنا، محمد حسن جعفر زاده دبیر جشنواره ملی گوهرشاد  افزود: این جشنواره که در بخش های مختلف اعم از پویش ها و مراسم های گوهرشاد، نمایشگاه‌های تخصصی گوهرشاد، مسابقات فرهنگی هنری گوهرشاد، بازی‌های حجاب و عفاف گوهرشاد،نشست های کارشناسی گوهرشاد و رویداد تجربه نگاری و ایده پردازی گوهرشاد» ۱۸ لغایت ۲۹ تیرماه برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر جشنواره ملی گوهرشاد افزود: هدف جشنواره هم افزایی فعالیت های حلقه های میانی و گروه های مردمی با حمایت دستگاه های دولتی و نهادهای انقلابی از یک سو و شناسایی و تعمیم تجربه های موفق و ایده های خلاقانه در این عرصه است.

جعفرزاده ادامه داد: افتتاحیه نمایشگاه و نشست های جشنواره گوهرشاد تهران، شنبه ۲۵ تیرماه در کوشک باغ هنر می باشد، علاقه مندان جهت بازدید از نمایشگاه و حضور در نشست ها می‌توانند به محل نمایشگاه مراجعه نمایند.این مجموعه رویدادها همزمان در ۱۹ کلانشهر دیگر نیز برگزار می شود.
 اختتامیه جشنواره گوهرشاد ۲۹ تیرماه است که با حضور گروه های فعال عرصه حجاب و عفاف و مسئولین دستگاه های مرتبط برگزار می‌شود.

وی افزود: پیام ما در بخش پویش گوهرشاد علاوه بر نشان گذاری عفاف و حجاب به عنوان زیبایی اصیل، تاکید بر افتخار بودن این پوشش ایرانی اسلامی برای زنان و مردان این سرزمین است. 


در این ارتباط محتواهای رسانه ای تهیه شده که در فضای مجازی با هشتک #گوهرشاد و  #حجاب_ من افتخارمن منتشر می شود.

بنا براعلام روابط عمومی معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران؛ وی ادامه داد: دبیرخانه دائمی این جشنواره تشکیل شده است که علاقه مندان جهت ثبت نام و ارزیابی در این جشنواره می‌توانند با مراجعه به سایت goharshadevent.ir مراجعه و دراین جشنواره شرکت کنند و همچنین به برگزیدگان و برندگان بخش های مختلف جشنواره در قالب جایزه ملی گوهرشاد تقدیر خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: عفاف و حجاب شهرداري تهران برگزار می شود ملی گوهرشاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۷۸۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موزه سینما بزرگداشت کیانوش عیاری را برگزار می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی موزه سینما، همزمان با زادروز کیانوش عیاری طی مراسم ویژه ای در روز ۲۲ اردیبهشت گنجینه این کارگردان مولف سینمای ایران در موزه سینما افتتاح می شود و تعدادی از هنرمندان و سینماگران درباره ویژگی های آثار عیاری و نقش او در ارتقای سینمای ایران سخنرانی خواهند کرد و همزمان فیلم های ۸ میلی متری این هنرمند نیز به نمایش درخواهد آمد.

همچنین از روز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت تا چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ساعت ۱۷ نسخه های اصلاح و مرمت شده فیلم های سینمایی «آبادانی ها»، «شبح کژدم»، «بیدارشو آرزو» و «بودن یا نبودن» با همکاری فیلمخانه ملی ایران در سالن فردوس به نمایش در می آید و پس از نمایش فیلم ها جلسه نقد و بررسی با حضور مخاطبان و اهالی رسانه برگزار می شود.

حضور در این مراسم برای علاقه مندان سینما آزاد است.

کد خبر 6097043 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • برگزاری هفتمین اجلاس رؤسای دانشگاه‌های تهران و روسیه
  • یازدهمین جشنواره شکوفه‌های بهاری در رامسر برگزار می‌شود
  • آغاز به کار نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان
  • نمایشگاه کتاب به مثابه پارک برای گشت‌وگذار نیست!
  • نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان آغاز به کار کرد
  • جشنواره روستایی و عشایری در استان قزوین برگزار می‌شود
  • موزه سینما بزرگداشت کیانوش عیاری را برگزار می‌کند
  • دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی سمپاد برگزار می‌شود
  • آماده‌سازی و نشست خبری سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب
  • نشست خبری جشنواره کتاب در حال برگزاری است