Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@19:20:56 GMT

مجریان جوان تلویزیونی نمایشنامه‌خوانی می‌کنند

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۷۸۹۲۷

مجریان جوان تلویزیونی نمایشنامه‌خوانی می‌کنند

به گزارش خبرنگار مهر، نمایشنامه‌خوانی «اسپلاندید» نوشته ژان ژنه با کارگردانی سهیل محزون ساعت ۲۲ روز چهارشنبه ۲۲ تیر در سالن سینو ول اجرا می‌شود. در این اجرا که دارای ۸ بازیگر است امین نبی‌الهی، ایمان موسوی، فرشید رشید، فرشاد حسن‌پور، حسین اکبری، قاسم انصاری‌شاد، رامتین چیت‌سازان و امیر عطاران از جمله مجریان جوانی که از دهه ۸۰ فعالیت خود را در تلویزیون آغاز کردند، حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشاور کارگردان نمایشنامه‌خوانی «اسپلاندید» امیرکاوه آهنین‌جان است و شیوا گوهری تهیه‌کنندگی این اجرا را بر عهده دارد.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از: فریبا کامگاری و فرشید محسن‌زاده مترجم، الینا رفیعی دراماتورژ، ترانه اسفهبد دستیار کارگردان و برنامه‌ریز، امیر اسدی مدیر تولید، فرزاد فاضل انتخاب موسیقی و افکت، ساحل محزون عکاس، مهدی اسفهبد ساخت تیزر و با حضور صدای محدثه صارمی.

کد خبر 5537381 فریبرز دارایی

منبع: مهر

کلیدواژه: نمایشنامه خوانی مجری تلویزیون کارگردان تئاتر بازیگر تئاتر هنرمندان تئاتر تئاتر ایران تئاتر ایران فیلم کوتاه کارگردان تئاتر کنسرت موسیقی هنرمندان تئاتر حوزه هنری فیلم سینمایی عکاسی بازیگر سینما عید غدیر خم درگذشت چهره ها جشنواره فیلم شهر تالار وحدت موسیقی نواحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۷۸۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر اول اسکاتلند استعفا داد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گاردین، «حمزه یوسف» (Humza Yousaf) وزیر اول اسکاتلند امروز دوشنبه از طریق یک نطق تلویزیونی اعلام کرد که از سمت خود کناره‌گیری کرده است.

وزیر اول اسکاتلند در این خصوص گفت: حاضر نیستم ارزش ها و اصول خود را معامله کنم یا صرفاً برای حفظ قدرت با کسی معامله کنم.

وی در ادامه این نطق تلویزیونی اضافه کرد که کماکان فکر می کند که این تصمیم درستی برای حزب متبوع وی و کشورش است.

«حمزه یوسف» در ادامه افزود که امیدوار است به همکاری با سبزهای اسکاتلند به صورت غیررسمی تر ادامه دهد.

وزیر اول اسکاتلند گفت در حالی که مسیری برای موفق شدن در رای اعتماد امکان پذیر بود، وی حاضر نیست اصول خود را زیر پا بگذارد.

یوسف افزود که تا زمان تصدی وزیر اول جدید در سمت خود باقی می ماند.

حمزه هارون یوسف (Humza Haroon Yousaf) سیاستمدار اسکاتلندی است که به عنوان رهبر حزب ملی اسکاتلند (SNP) و وزیر اول اسکاتلند از مارس ۲۰۲۳ در این تصدی مشغول به کار بود.

کد خبر 6092381

دیگر خبرها

  • سربازان وظیفه، تنها تماشاگران امشب فوتبال ایران
  • دو جوان استقلالی همچنان سرشار از انگیزه (عکس)
  • وزیر اول اسکاتلند استعفا داد
  • انهدام باند قاچاق سوخت در کرمان
  • کری‌خوانی خاص ستاره آرسنال برای اسپرز! (عکس)‏
  • راه یافتگان جشنواره پرده‌خوانی و نقالی رضوی معرفی شدند
  • حضور اسکواش باز البرزی در اردوی تیم ملی دختران جوان و نوجوان
  • جسد جوان پلدختری در کنار سیمره پیدا شد
  • جسد جوان ٢٨ ساله پلدختری در دره‌شهر کشف شد
  • حضور چشمگیر نیروهای هلال احمر در کاهش آلام سیل زدگان / امدادرسانی به بیش از ۵۷ هزار نفر