Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی گفت: جشن‌های دهه ولایت در بقعه متبرکه امامزاده شاه مختار (ع)، شاه قاسم (ع) و امامزاده عبدالله (ع) شهر یاسوج، شاه حمزه (ع) چرام، آقامیر (ع)، سید محمود (ع) و میرسالار (ع) کهگیلویه، امامزاده ابراهیم (ع) و اسدالله (ع) بهمئی، امامزاده جعفر (ع) گچساران، بقعه متبرکه امامزاده سید محمد (ع) باشت، بی بی خاتونین (س) مارگون و امامزاده شاه عسکر (ع) دنا برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او می گوید: ویژه برنامه‌های دهه ولایت با عنوان جشن ولایت علوی اکمال دین نبوی از هجدهم تا بیست و هفتم تیر برابر با نهم تا هجدهم ذی الحجه ۱۴۴۳ برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان از راه اندازی کاروان‌های شادی با عنوان "نسیم ولایت" در ایام دهه پربرکت ولایت به ویژه عید غدیر خبر داد و گفت: این کاروان‌ها با حضور اقشار مختلف مردم در جوار بقاع متبرکه و امامزادگان شاخص استان کهگیلویه و بویراحمد و خیابان‌های اطراف با برپایی برنامه‌های متنوع و نشاط آفرین نوای دلنشین یا علی را به گوش و جان مردم می‌رسانند.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد اوقاف و امور خیریه دهه ولایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۷۹۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع عزاداران امام صادق (ع) در ۳۰۰ بقعه متبرکه استان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛حجت الاسلام «ولی الله روان» افزود: این مراسم روز شهادت با حضور هیات‌های مذهبی و برنامه‌های فرهنگی در این مراکز همراه خواهد بود که سخنرانی و مداحی در وصف رئیس مذهب شیعه از برنامه‌های روز شهادت در بقاع متبرکه است.
وی گفت: مراسم عزاداری در شب شهادت نیز برگزار می‌شود که همراه با نمایشگاه فرهنگی و خدمات مراکز افق است.
حجت الاسلام روان افزود: موقعیت جغرافیایی، طبیعی، فرهنگی و جاذبه معنوی این مراکز برای سفر و زیارت مناسب بوده و مسافران زیادی را جذب می‌کند.
وی ادامه داد: سعی شده خدمات فرهنگی برای زائران ارائه شود تا مسافران از معنویت و موقعیت معنوی این بقاع بهره‌مند شوند.

دیگر خبرها

  • ارسال سند محتوایی ۲۰ برنامه‌ آستان قدس رضوی برای عتبات
  • برگزاری مراسم ویژه شهادت امام جعفرصادق (ع) در ۱۶۲ بقعه متبرکه گیلان
  • ۳۰۰ بقعه متبرکه استان میزبان عزاداران امام جعفر صادق (ع)
  • اعلام میزان بارش های بهاری در کهگیلویه و بویراحمد
  • اجتماع عزاداران امام صادق (ع) در ۳۰۰ بقعه متبرکه استان
  • سیزدهمین کاروان فرهنگی ورزشی جاده ولایت میهمان خوزستانی‌ها
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در «قرار دوازدهم» بقاع متبرکه گیلان
  • برگزاری مراسم سالگرد شهادت امام صادق (ع) در ۱۶۲ بقعه متبرکه گیلان
  • برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق در ۱۵ امامزاده گلستان
  • برگزاری مراسم شهادت امام جعفر صادق (ع) در ۲۷ بقعه متبرکه