Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@16:00:21 GMT

مرکز نیکوکاری دانش‌بنیان سورنا در یزد افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۷۹۲۱۹

مرکز نیکوکاری دانش‌بنیان سورنا در یزد افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد شجاعان، صبح چهارشنبه در مراسم افتتاحیه مرکز نیکوکاری دانش‌بنیان سورنا در پارک علم و فن‌آوری یزد اظهار داشت: تاکنون ۱۶ مرکز نیکوکاری تخصصی کارآفرینی در استان یزد ایجاد شده است.

وی عنوان کرد: مراکز نیکوکاری کارآفرینی خدماتی از جمله پرداخت تسهیلات اشتغال، تأمین مکان و تجهیزات کسب‌وکار، تأمین مواد اولیه کسب‌وکار، خدمات مشاوره‌ای، بازاریابی و فروش محصولات، آموزش‌های کسب‌وکار و کاریابی را به مددجویان تحت پوشش همچنین نیازمندان استان یزد ارائه می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شجاعان یادآور شد: مرکز دانش‌بنیان سورنا با هدف انجام امور مربوط به جذب منابع مالی از خیرین برای کمک به راه اندازی طرح های نوین و دانش‌بنیان، برگزاری رویداهای کارآفرینی و استارآپی، بکارگیری مددجویان فارغ التحصیل مستقر در پارک علم و فناوری، توانمند سازی و ایجاد زمینه های خودکفایی مالی از طریق آموزش های حضوری و رویدادهای کار آفرینی است.

وی با اشاره به انجام مشاوره‌های تخصصی به مددجویان معرفی شده به مرکز نیکوکاری برای ثبت اختراع و ثبت شرکت توسط این مرکز ادامه داد: همکاری در برگزاری نمایشگاه های تخصصی از فعالیت های کارآفرینان زیر مجموعه و دعوت از کار آفرینان حرفه‌ای در حوزه دانش‌بنیان برای فعایت در نقش راهبران شغلی از دیگر فعالیت های پیش رو در این مرکز دانش‌بنیان است.

مدیرکل کمیته امداد استان یزد با اشاره به لزوم گسترش مراکز نیکوکاری تخصصی دانش‌بنیان در سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین گفت: ارتباط با کارخانجات، صنایع دانش بنیان، بازارهای فروش و سایر عوامل تاثیرگذار در تسهیل روند اشتغال پایدار مددجویان در حوزه دانش بنیان از امتیازات مراکز نیکوکاری کارآفرینی دانش‌بنیان است.

کد خبر 5537428

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد کمیته امداد استان یزد مرکز نیکوکاری پارک علم و فناوری یزد عید سعید قربان بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه حجاب و عفاف دعای عرفه آمار کرونا نماز عید قربان بیست و هفتمین سفر استانی دولت خطبه های نماز جمعه اردبیل خراسان رضوی سنندج مشهد مرکز نیکوکاری دانش بنیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۷۹۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حل مشکلات حقوقی بیش از ۳هزار مددجوی البرزی

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ رئیس اداره حقوقی و امور نمایندگان کمیته امداد البرز گفت: در سال گذشته ۱۲۰ وکیل نیکوکار خدمات قضایی، معاضدت و مشاوره حقوقی رایگان به بیش از ۳۰۰۰ مددجوی البرزی ارائه کردند.   طاهره شهبازی از راه‌اندازی میز خدمت حقوقی در این نهاد خبر داد و گفت: در سال ۱۴۰۲ وکلای نیکوکار در دفاتر و مراکز کمیته امداد امام خمینی (ره) استان حضور یافتند و به ۴۵۰ مددجوی مورد حمایت البرزی خدمات مشاوره حقوقی ارائه کردند.   او با اشاره به اینکه مشاوره‌های حقوقی و خانواده نقش بسزایی در پیشگیری از وقوع مشکلات و ایجاد نابسامانی‌های اجتماعی در جامعه دارد، افزود: توسعه ارائه خدمات قضایی و آموزشی رایگان به مددجویان کمیته امداد (ره) جز برنامه‌های این نهاد است که می‌تواند نقش بسیار مهمی در کاهش آسیب‌های اجتماعی و پرونده‌های قضایی داشته باشد.   شهبازی با قدردانی از وکلای دادگستری البرز، مرکز وکلا و کارشناسان قوه قضائیه استان به لحاظ تعامل و همکاری خوب با این مجموعه، گفت: کانون وکلا و مرکز مشاوران قوه قضاییه نقش مهمی در حل مشکلات حقوقی مددجویان کمیته امداد (ره) دارند چرا که بسیاری از مددجویان توان پرداخت حق وکالت را ندارند.

دیگر خبرها

  • اپراتور اختصاصی هوش مصنوعی راه‌اندازی می‌‎شود
  • درمانگاه تخصصی دیابت، طب کار و رادیولوژی دیجیتال همدان افتتاح شد
  • حل مشکلات حقوقی بیش از ۳هزار مددجوی البرزی
  • «اشتغال تخصصی و گردش مالی» نوع تقسیم‌بندی دانش‌بنیان‌ها و حمایت‌ها را مشخص می‌کند/ سازوکار‌های حمایتی متناسب‌تر شدند + فیلم
  • بزرگترین سلامتکده طب سنتی کشور افتتاح شد
  • بزرگترین سلامتکده طب سنتی کشور در شیراز افتتاح شد
  • بهره برداری ازدومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد
  • زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد افتتاح شد
  • افتتاح زائرسرای ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد
  • آغاز طرح بازگشت به زندگی سالم در مشهد