Web Analytics Made Easy - Statcounter

حتما می‌دانید که به‌کمک سوپراپلیکیشن اسنپ می‌توانید در بخش اسنپ فود خرید آنلاین غذا را تجربه کنید. - اخبار بازار -

برنامه‌های تخفیفی و شرایط خاص سفارش‌دهی از رستوران‌های مختلف در اسنپ همیشه متنوع بوده و هست. فودپارتی اسنپ  یکی از همین کمپین‌ها است. در واقع، فودپارتی مهمانی جذابی است که شما را به سفارش انواع غذا با تخفیف‌هایی عالی دعوت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می‌خواهیم با این مهمانی جذاب بیشتر آشنا شویم.

فودپارتی اسنپ ؛ ارزان‌تر از همیشه مهمان اسنپ شوید! 

اسنپ نمی‌گذارد که روند سفارش آنلاین غذا برایتان تکراری و خسته‌کننده شود. برای همین، همیشه با برنامه‌های تخفیفاتی مختلف و طرح‌های فروش جذاب در کنارتان است تا راحت‌تر و کم‌هزینه‌تر سفارش بدهید.

در فودپارتی، غذاهایی با تخفیف‌های فوق‌العاده به شما پیشنهاد می‌شوند. این غذاها بنا به سفارش‌های قبلی و علایق شما برایتان به‌نمایش گذاشته می‌شوند. حدود 50هزار غذای محبوب کاربران در ساعاتی محدود با تخفیف‌هایی بسیار قابل‌توجه به آنها پیشنهاد می‌شود.

اسنپ با در نظرگرفتن سلایقتان به شما غذای رستوران‌های محبوبتان را پیشنهاد می‌دهد. از میان گزینه‌های پیشنهادی، موردی را که دوست دارید انتخاب کنید. تا سقف 50درصد تخفیف بگیرید و ارزان‌تر از همیشه و آسان مانند هر بار استفاده از خدمات اسنپ، سفارش بدهید.

برای مثال، اگر عاشق برگرهای رستورانی خاص هستید یا همیشه غذایی دریایی از رستوران‌هایی از این دسته‌بندی را در اسنپ سفارش می‌دهید، باید منتظر پیشنهادهایی مشابه باشید. در فودپارتی اسنپ می‌توانید فهرستی از دوست‌داشتنی‌ترین غذاها را در اپلیکیشن مشاهده کنید.

شیوه ثبت غذا در فودپارتی

برای شرکت در مهمانی اسنپ برای خرید آنلاین غذا نیاز به انجام کار خاصی ندارید. اپلیکیشن اسنپ را که روی تلفن همراهتان نصب کرده‌اید، درست است؟ پس فقط باید به بخش غذا بروید و با انتخاب نشانی‌تان، فهرستی از غذاهایی را مشاهده کنید که امکان خریدشان در بخش فودپارتی با تخفیف تا سقف 50درصد فراهم شده است.

فهرست را مرور کنید و ببینید که کدام را می‌پسندید. یادتان باشد که غذای هر رستوران محدود بوده و ممکن است کاربران دیگر زودتر از شما دست‌به‌کار شوند و درخواست اینترنتی غذا را ثبت و پرداخت کنند.

بنابراین، بعد از انتخاب غذا باید در ظرف چند دقیقه و خیلی سریع، سفارشتان را نهایی کنید. در کنار گزینه فودپارتی در اسنپ‌فود، مهلت استفاده از تخفیف‌های این کمپین هم برایتان نمایش داده می‌شود. برای مثال، اگر می‌بینید که کنار عنوان فودپارتی، نوشته شده: 02:04:09، منظور چیست؟ یعنی برای استفاده از تخفیف‌های فودپارتی، 2ساعت و 4 دقیقه و 9 ثانیه زمان در اختیار دارید. مراحل کار هم که مانند سفارش‌های معمولی از اسنپ است:

بعد از ورود به اپلیکیشن به بخش غذا بروید؛نشانی‌تان را وارد کنید؛فهرست غذاهای پیشنهادی در فودپارتی را بررسی کنید؛گزینه دلخواه را انتخاب کنید؛نظرات کاربران را درباره مورد منتخب‌تان مرور کنید؛تعداد سفارش را مشخص کنید؛هزینه غذا را آنلاین بپردازید و تمام!

یادتان باشد که در فودپارتی کد تخفیفی به شما ارائه نمی‌شود و مبلغ تخفیف به‌طور خودکار از هزینه نهایی پرداختی کسر شده است. از طرف دیگر، در فودپارتی اسنپ نمی‌توانید از کد تخفیف خرید آنلاین غذا استفاده کنید.

در آخر

سفارش غذا از اسنپ از خدمات بسیار خوبی است که رفاه و راحتی زیادی برای کاربران پرتعداد این اپلیکیشن فراهم کرده و طرف‌داران بسیار زیادی هم دارد. اگر تجربه سفارش‌دادن غذا از اسنپ‌فود را ندارید، حتما یک ‌بار هم که شده، آن را امتحان کنید. می‌توانید با سفارش غذا در فودپارتی شروع کنید. مطمئن باشید که از چنین سبکی از خرید و سفارش غذا خوشتان خواهد آمد و از طرف‌داران آن می‌شوید.

https://snapp.ir/online-food-delivery/

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آنلاین غذا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۷۹۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سری جدید برنامه‌های «مهمانی» و «برمودا» ساخته می‌شود

بنا به آمار جدید مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) که با ۱۷۱۵ نفر در فروردین سال جاری به شیوه تلفنی مصاحبه شده، به ترتیب ۳۶.۹ درصد از مصاحبه شونده‌های ایرانی برنامه «مردان آهنین»، ۳۴.۷ درصد برنامه «زندگی پس از زندگی»، ۳۴.۲ درصد برنامه «محفل»، ۳۲.۳ درصد برنامه «شب خوش»، ۳۱.۸ درصد برنامه «فوتبال برتر»، ۲۹.۷ درصد برنامه «پانتولیگ» و ۲۶.۵ درصد برنامه «معرکه»، ۲۴.۵ درصد برنامه «مهمانی»، ۲۱.۳ درصد برنامه «ماه خدا»، ۱۸.۸ درصد برنامه «ماه من»، ۱۷.۲ درصد برنامه «ایران دوست داشتنی»، ۱۶ درصد برنامه «پاورقی» و ۱۲.۱ درصد برنامه «برمودا» را دیده‌اند.

سید محمدرضا خوشرو، مدیر شبکه نسیم در گفتگو با خبرنگار ما از ساخت جدید برنامه‌های «مهمانی»، «برمودا» و حضور فرزاد حسنی در یک برنامه مسابقه‌ای خبر داد. 

مدیر شبکه نسیم درباره رویکرد شبکه‌ها مبنی بر استفاده از چهره‌ها در برنامه‌های تلویزیونی توضیح داد: تلویزیون بخاطر ماهیت تصویری‌اش مبتنی بر چهره است. از آنجایی که ذات تلویزیون تصویری بودنش است، چهره‌ای که ناشناخته است، به چهره شناخته شده تبدیل می‌شود. میزان همذات پنداری مخاطب هم با چهره شناخته بیشتر است. البته در مقاطع گذشته می‌دیدیم تلویزیون خودش را تسلیم برخی از چهره‌ها کرده است و در مقاطعی سلبریتی محوری رایج بوده است.

خوشرو ادامه داد: آنچه که در سند تحول سازمان صداوسیما اشاره شده، استفاده از ظرفیت چهره‌ها و چهره‌سازی جدید است. حتماً باید از ظرفیت چهره‌ها در جای خودش استفاده کرد. بنا به سیاست‌های هر پلتفرم، شبکه‌های تلویزیونی و استودیو‌های بزرگ دنیا چهره یکی از عنصر‌های برنامه تلویزیونی یا سینمایی است. بسته به میزان تمایل چهره‌ها که بخواهند در چارچوب تلویزیون ادامه همکاری داشته باشند، امکان بکارگیری آنها مهیاست.

بازگشت فرزاد حسنی در قالب یک برنامه مسابقه محور

وی در پاسخ به این سوال که آیا آقای فرزاد حسنی، بازیگر و مجری تلویزیون را دوباره در قاب شبکه نسیم و نه فقط به صورت ویژه برنامه خواهیم دید؟ گفت: بله، ان‌شاء‌الله در قالب یک مسابقه حضور خواهند داشت. 

مالکیت عروسک‌های «مهمونی» به عهده صاحبان آنهاست

مدیر شبکه نسیم در پاسخ به این سوال که از آنجایی که هر تولیداتی در صداوسیما انجام شود، مالکیتش با صداوسیماست، مالکیت عروسک‌های «مهمونی» به چه صورت است؟ آیا تمایل دارید فصل دوم مجموعه تلویزیونی «مهمانی» ساخته شود؟ گفت: مالکیت عروسک‌های مجموعه «کلاه قرمزی» با صداوسیماست. در مجموعه تلویزیونی «مهمانی» از ترکیب عروسک‌های «مهمونی» شبکه نمایش خانگی و «کلاه قرمزی» استفاده شده است. تهیه‌کننده و کارگردان «مهمونی» که مالکیت بر عروسک‌ها داشتند تصمیم گرفتند از عروسک‌های متعلق به خودشان در برنامه تلویزیونی استفاده کنند. مثلاً وقتی تلویزیون حق پخش یک فیلم سینمایی را می‌خرد، مالکیت فیلم متعلق به صداوسیما نیست. بنایمان ادامه دادن «مهمانی» است.

برنامه «برمودا» ادامه می‌یابد

خوشرو در پاسخ به این سوال که بنا به ساخت فصل دوم برنامه «برمودا» با اجرای کامران نجف‌زاده را دارید؟ بیان کرد: بله.

 مدیر شبکه نسیم در تشریح گفته‌های خود مبنی بر اینکه در‌های تلویزیون به روی طنزپردازان باز است، گفت: ما در شبکه نسیم متناسب با سند سازمان صداوسیما موظف هستیم که بستر‌های متفاوتی ایجاد کنیم، تا استعداد‌های طنز بتوانند در گوشه و کنار کشور ظهور و بروز داشته باشند. چندین برند در حوزه طنزپردازی طراحی شد، که برخی موفق و تعدادی کمتر موفق شدند. مثلاً برنامه «بگو بخند» در حوزه شعر، نمایش طنز و استنداپ فعالیت می‌کند. این برنامه می‌تواند به محفلی برای طنزپردازان و آکادمی طنز تبدیل شود.

وی ادامه داد: در فصل جدید برنامه «خوش نمک» شاهد رقابت بین کسانی هستیم که خودشان را بانمک می‌دانند. افراد و گروه‌هایی که خودشان را بانمک می‌دانند می‌توانند خودشان را در معرض قضاوت تماشاچی‌ها و داوران برنامه قرار دهند. برنامه‌های «خط رو خط» و «جورچین» هم جزو برند‌های طنز آیتمی شبکه است.

مدیر شبکه نسیم در پاسخ به این سوال که حضورتان در هشتمین جشنواره «طنز پهلو» می‌تواند نوید استفاده از ظرفیت طنزپردازان در شبکه نسیم را بدهد؟ گفت: بله، ما مدام رصد می‌کنیم تا استعداد‌های طنز را شناسایی کنیم. سال‌های سال بود که فقط مدل خاصی از طنز در تلویزیون حضور داشت. در برنامه «خندوانه» مسابقه‌ای برای استعدادیابی به نام «خنداننده شو» تعبیه شد، تا استعداد‌های جدید بتوانند بروز یابند. ما الان مسابقه «خنداننده شو» را در قالب برنامه‌ای مجزا به نام «بگو بخند» ایجاد کردیم، تا یک برنامه اختصاصی استعدادیابی در حوزه طنز باشد. ما معتقدیم هزاران نفر در کشور هستند، که استعداد طنز دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • ثبت سفارش فروش ۳۸۰ میلیارد صنایع دستی سیستان و بلوچستان
  • رنگارنگ‌ترین محله‌های شهری جهان
  • پلتفرم‌هایی که از ممنوعیت تیک‌تاک سود می‌برند
  • قابلیت قدیمی تلگرام به اسنپ‌چت رسید!
  • ثبت سفارش میلیاردی صنایع دستی سیستان و بلوچستان در اکسپو
  • سری جدید برنامه‌های «مهمانی» و «برمودا» ساخته می‌شود
  • داروخانه در توزیع اینترنتی دارو مسوول است
  • تخفیف نفت ایران چقدر است؟
  • ظهور خودروهای پرنده در آسمان چین/ ثبت سفارش در سال جاری!
  • پرسپولیس دنبال تخفیف در تمدید قرارداد اوسمار