Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@20:49:22 GMT

ریس جیمز: رئال؟ دلیلی برای ترک چلسی ندارم

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۷۹۳۲۸

ریس جیمز: رئال؟ دلیلی برای ترک چلسی ندارم

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد درخشان جیمز در ترکیب چلسی باعث شده که این بازیکن به یکی از بهترین مدافعان فوتبال اروپا تبدیل شود. 
باشگاه‌های بسیاری عملکرد این ستاره انگلیسی را زیر نظر دارند و نام تیم‌های بسیاری مانند رئال مادرید در پنجره نقل و انتقالات تابستانی در کنار نام این بازیکن به گوش می‌رسد. 
پیش از این برخی از رسانه‌های انگلیسی مدعی شده بودند که مدیران رئال مادرید در ماه آوریل مذاکراتی را با چلسی درباره خرید این بازیکن انجام داده بودند اما پاسخ این باشگاه در آن زمان منفی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
ریس جیمز در گفتگو با بی بی سی در پاسخ به سوالی درباره احتمال حضورش در سانتیاگو برنابئو اظهار داشت:« من دوست دارم فکر کنم آینده‌ام در استمفوردبریج است. من به عنوان هوادار چلسی بزرگ شدم و با بازی در این تیم و باشگاهی که همیشه هوادارش بودم توانستم نامم را بر سر زبان‌ها بیاندازم و درک نمی‌کنم چرا چیزی باید تغییر کند.»


این مدافع انگلیسی درباره شرایط این باشگاه پس از تغییر مالک و مدیر آن گفت:« من برای چلسی بازی می‌کنم و از این کار لذت می‌برم. این دوران برایم جذاب است. تغییر زیادی از نظر مربیان و بازیکنان رخ نداده است. من هنوز می‌خواهم در همه رقابت‌ها و بازی‌ها پیروز باشم. هیچ دلیلی برای این که ما قادر به انجام این کار نباشیم وجود ندارد.»
جیمز فصل گذشته عملکرد بسیار خوبی در ترکیب چلسی داشت اما مصدومیتی که در ماه ژانویه برای او اتفاق افتاد باعث شد که شرایط در ادامه فصل دشوار شود و مدت زمان زیادی را از ترکیب این تیم دور باشد.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ریس جیمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۷۹۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره چلسی 10 روز بعد از جراحی برگشت! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، انزو فرناندز، هافبک چلسی، تنها 10 از زمان جراحی به زمین کمپ کوبهام بازگشت. این بازیکن 23 ساله پس از شکست 5-0 چلسی مقابل آرسنال، تحت عمل جراحی کشاله ران قرار گرفت و باشگاه اعلام کرد که او ادامه فصل را از دست خواهد داد.

فرناندز که از ابتدای فصل جاری مورد انتقاد شدید قرار داشت، تایید کرد که مدت زیادی را با درد بازی می‌کرد. او پس از جراحی‌اش خطاب به هواداران چلسی نوشته بود:"می‌خواستم به شما اطلاع دهم که عملم موفقیت آمیز بود، خدا را شکر همه چیز خوب پیش رفت. از آنجایی که تقریباً 6 ماه بود که درد داشتم، نیاز داشتم این جراحی را انجام دهم. با این عمل توانستم از درمان مداوم خود با تزریق و دارو جلوگیری کنم."

فرناندز به تازگی تمرینات سبک در سالن بدنسازی را آغاز کرده بود و ساعتی قبل با انتشار تصویری اعلام کرد که به زمین چمن بازگشته است.

ستاره آرژانتینی در استوری اینستاگرامش با عکسی از حضور در محل تمرین چلسی نوشت:"دلم برای شما تنگ شده است. به زودی برمی‌گردم."

فصل برای فرناندز تمام شده و اکنون تمام تمرکز او روی بازی در کوپا آمه‌ریکا است. این مسابقات قرار است از تاریخ 15 ژوئن آغاز شود و این بازیکن جوان امید زیادی دارد تا در فهرست بازیکنان مدنظر لیونل اسکالونی قرار بگیرد.

دیگر خبرها

  • ستاره چلسی 10 روز بعد از جراحی برگشت! (عکس)
  • تغییرات تاکتیکی پوچتینو چگونه فصل چلسی را نجات می‌دهد؟
  • وستهام به خاطر ستاره آرسنال به چلسی باخت!
  • گل های بازی چلسی 5-0 وست هم (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • این تیم واقعا اف‌سی کول پالمر است! (عکس)‏
  • درخشش نیمه‌نهایی ‏CL‏ تکلیف این ستاره را مشخص کرد
  • جشن قهرمانی در ورزشگاه خالی از تماشاگر؛ مخالفت خاویر تباس با تغییر زمان دیدار رئال مادرید و کادیز
  • سد معبر عمومی و اشغال پیاده‌روها به هر دلیلی ممنوع است
  • رئال مادرید به دنبال تمدید قرارداد فرلاند مندی
  • انتقاد تند ژاوی از عملکرد شاگردانش مقابل جیرونا