Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، جلال ملکی پیش از ظهر چهارشنبه از وقوع حادثه حریق گسترده در شهرک صنعتی شمس آباد خبر داد و اظهار داشت: در این حادثه ۶ باب سوله صنعتی دچار حریق شده است.

ملکی در تشریح جزئیات این حادثه گفت: ساعت ۹:۰۳ صبح امروز در پی تماس از طرف همکاران در آتش نشانی شهرک صنعتی شمس آباد اعلام یک مورد آتش‌سوزی گسترده در سوله‌های صنعتی آن قسمت و تقاضای نیروی کمکی شد که ایستگاه شماره ۵۰ به همراه دو دستگاه تانکر آب به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه محدوده وقوع حادثه خارج از حوزه استحفاظی شهرداری تهران است، افزود: نیروها به عنوان کمکی به محل اعزام شدند و در اتوبان قم شهرک صنعتی شمس آباد نیروها مشاهده کردند که ۶ باب سوله بزرگ جمعاً به وسعت بیش از ۱۲ هزار متر با سقف‌های شیروانی با کاربری تولید و ساخت مبل که با مواد پلیمری ساخته می‌شوند و با مواد نفتی و قابلیت اشتعال بالا ساخته می‌شوند و آتشی در این بخش اتفاق می‌افتد گسترش آتش سریع‌تر است کلاً شعله ور بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران بیان داشت: با توجه به قرار گرفتن ۶ سوله کنار هم ۲ تا از سقف‌ها کاملاً تخریب شده بود و آتش نشانان باقرشهر و شهرک صنعتی شمس آباد و آتش نشانی کارخانه و محلات اطراف در محل حضور داشتند و مشغول عملیات بودند و آتش نشانی تهران هم در یکی از اضلاع از دو جهت عملیات خود را سریعاً آغاز کردند.

ملکی از مصدومیت یک نفر از آتش‌نشانان تهران و یک نفر از کسانی که حضور داشتند نیز خبر داد و اظهار داشت: خوشبختانه مصدومیت به صورت خیلی شدید نبود و این دو نفر دچار مصدومیت شده بودند و در حال حاضر مدتی که شعله شعله زنی شده ولی عملیات لکه گیری ادامه دارد و با توجه به اینکه درصدی از سقف نیز تخریب شده عملیات آتش نشانان همچنان ادامه دارد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران با بیان اینکه محل حادثه خارج از حوزه تهران است افزود: احتمالاً تا ساعت دیگر که شعله زنی انجام و بخشی از کار سبک تر شود محل تحویل عوامل آتش نشانی محله شهرک صنعتی شمس آباد می‌شود و آتش نشانان تهران خارج می‌شوند.

کد خبر 5537448

منبع: مهر

کلیدواژه: ملکی سخنگوی آتش نشانی آتش نشانی شهرک صنعتی شمس آباد عید سعید قربان بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه حجاب و عفاف دعای عرفه آمار کرونا نماز عید قربان خطبه های نماز جمعه اردبیل بیست و هفتمین سفر استانی دولت خراسان رضوی مشهد سنندج شهرک صنعتی شمس آباد آتش نشانان آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۷۹۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی پراید در آزادراه قزوین- تهران ۳ فوتی برجای گذاشت

ایسنا/قزوین سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین از فوت سه نفر بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی پراید در آزادراه قزوین- تهران خبر داد.

به گزارش ایسنا، داریوش مرادی در خصوص حادثه واژگونی پراید در اتوبان قزوین به تهران اظهار کرد: حوالی ساعت ۱۰ صبح چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در تماس با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین واژگونی یک دستگاه خودروی پراید در عوارضی آزادراه قزوین- تهران خبر داده شد که بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه‌های یک و ۳ در محل حاضر ‌شدند.

بنا بر اعلام روابط عمومی آتش‌نشانی قزوین، وی در ادامه تصریح کرد: آتش‌نشانان با حضور در محل نسبت به ایمن‌سازی مکان حادثه اقدام کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: متأسفانه در این واژگونی ۲ زن و یک مرد به دلیل شدت حادثه در دم جان باختند و تحویل عوامل آرامستان در محل شدند و علت حادثه توسط کارشناسان پلیس در دست بررسی است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • آتش سوزی در کارخانه ایزوگام در جاده کلات
  • جزئیات آتش‌سوزی مهیب امامزاده ابراهیم شفت + عکس
  • حریق در بیش از ۱۰۰ واحد مسکونی و تجاری امامزاده ابراهیم شفت +فیلم
  • تصاویری از حریق گسترده در شهرک چوبی امامزاده ابراهیم شفت
  • جزییات حریق گسترده در امامزاده ابراهیم(ع) شفت
  • جزییات حریق گسترده در امامزاده ابراهیم شفت
  • دو مصدوم در انفجار گاز در اهواز
  • انحراف مینی بوس در اتوبان پیامبر اعظم تبریز ۸ نفر را مصدوم کرد
  • واژگونی پراید در آزادراه قزوین- تهران ۳ فوتی برجای گذاشت
  • سانحه رانندگی در میاندوآب ۲ مصدوم داشت