Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@19:46:32 GMT

عصر‌ شعر غدیری «آستان مهر»برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۷۹۶۹۸

عصر‌ شعر غدیری «آستان مهر»برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس عصر ‌شعر غدیر «آستان مهر» ‌در ایام پر خیر و برکت عید غدیر خم و با حضور اساتید و علاقه‌مندان شعر آیینی روز شنبه ۲۵ تیرماه در حوزه هنری برگزار می‌شود.

این عصر شعر با حضور یوسف‌علی میرشکاک، مرتضی امیری‌اسفندقه، قربان ولیئی، عباس شاهزیدی خروش، محمدرضا طهماسبی، محمدجواد آسمان، میلاد حبیبی، رضا قاسمی، علیرضا نورعلیپور، فاطمه نانی‌زاد، سمانه رحیمی و الهام صفالو در سالن مهر حوزه‌هنری برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به ذکر است که عصر شعر «آستان مهر» محفلی گرم و صمیمی به ابتکار مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه‌هنری است که شاعران پیشکسوت و جوان در مناسبت‌های آیینی مختلف گرد هم می‌آیند و سروده‌‌های خود را برای حاضران و مخاطبان می‌خوانند.

عصر‌ شعر غدیر روز شنبه ۲۵ تیرماه ساعت ۱۷ در سالن مهر حوزه هنری برگزار می‌شود و حضور برای عموم علاقه‌مندان به شعر با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی آزاد است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: عصر شعر غدیر کتاب عید غدیر امام علی برگزار می شود حوزه هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۷۹۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان نوجوانان تهرانی برای شرکت در مسابقه «هم‌سُرا»

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، دومین دوره مسابقه سرود «هم‌سُرا» به مناسبت گرامیداشت ایام ولایت حضرت علی (ع) با هدف راه‌اندازی گروه سرود نوجوانان فرهنگسراها، خلق اثر هنری ماندگار و کشف و پرورش استعداد‌های نوجوانان در فرهنگسرا‌های شهر تهران برگزار می‌شود.

نوجوانان علاقه‌مند برای شرکت در این مسابقه و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نزدیکترین فرهنگسرای محل سکونت خود یا درگاه رسمی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به نشانی farhangsara.ir مراجعه کنند.

در این دوره از مسابقات، رقابت در دو بخش گروه سرود ثابت فرهنگسرا (متشکل از نوجوانان مقطع اول یا دوم متوسطه با اعضای ثابت برای رقابت در این مسابقه) و گروه سرود حرفه‌ای فرهنگسرا (متشکل از گروه‌های شرکت‌کننده مدعو) برگزار می‌شود و فرهنگسرا‌ها فرصت دارند تا ۲۰ اردیبهشت گروه‌های سرود را به دبیرخانه معرفی کنند.

دیگر خبرها

  • مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود
  • از درب طلای حرم امام رضا (ع) در دهه کرامت رونمایی می‌شود
  • رونمایی از درب طلای حرم امام رضا(ع) در دهه کرامت
  • فراخوان نوجوانان تهرانی برای شرکت در مسابقه «هم‌سُرا»
  • ایجاد دبیرخانه تکریم دختران و بانوان در حرم حضرت معصومه(س)
  • جشن تکلیف ۴ هزار دختر در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا (ع) در دهه کرامت
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا(ع) در دهه کرامت
  • اجرای همایش شورا‌های اسلامی شهر و روستا
  • برنامه «یه اردوی خاص» برگزار می‌شود