Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-03@03:30:38 GMT

آقای گل فوتسال ایران در راه اسپانیا؟

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۷۹۷۹۰

آقای گل فوتسال ایران احتمالا راهی اسپانیا می‌ شود

سعید احمدعباسی پیشنهادی از یک تیم اسپانیایی دریافت کرده است.

به گزارش طرفداری و به نقل از ایرنا، سعید احمدعباسی بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان و همچنین گلزن اصلی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان با پیشنهادی رسمی از تیم وینیا آلبالی والدپنیاس اسپانیا روبرو شده و اگر باشگاه گیتی‌پسند با انتقال او موافقت کنند، این بازیکن راهی لیگ اسپانیا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

احمدعباسی در فصل گذشته توانست ۴۱ گل به ثمر برساند و ضمن قهرمانی تیمش در لیگ برتر، عنوان آقای گلی را نیز از آن خود کند. او ۲ فصل گذشته را نیز آقای گلی لیگ برتر شده بود. 

در صورت جدایی احمد عباسی از گیتی‌پسند و پیوستن او به وینیا آلبالی، این بازیکن ۲۹ ساله همراه با مسلم اولاد قباد که پیش از این راهی پالما شده، به عنوان دومین لژیونر ایرانی لیگ اسپانیا شناخته می‌شود. 

تیم فوتسال وینیا آلبالی والدپنیاس در فصل گذشته لیگ اسپانیا موفق شد راهی پلی‌آف شده و در نهایت رده چهارم را از آن خود کند.

اخبار داغ 

پیراهن روبرت لواندوفسکی در فروشگاه رسمی بایرن مونیخ موجود نیست نقش مجری تلویزیون در انتقال بازیکن استقلال به اروپا خداحافظی رومانیولی با میلان: امیدوارم جایی در قلب شما داشته باشم سؤال بی‌پاسخ پیشکسوت استقلال و سرگیجه ساپینتو!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۷۹۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیراهن تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس اهدا شد 

 پیراهن تیم ملی فوتسال کشورمان که در روز‌های اخیر عنوان قهرمانی مسابقات جام ملت‌های آسیا را بدست آورده بود، توسط مهدی تاج به موزه دفاع مقدس در کرمان اهدا شد.

رئیس فدراسیون فوتبال امروز به همراه جمعی از مدیران فوتبال استان کرمان با حضور در موزه دفاع مقدس کرمان از این موزه دیدن کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • واکنش بازیکن پرسپولیس به حرف‌های زشت لیدر سپاهان؛ مردک بی‌غیرت! + عکس
  • پیراهن تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس اهدا شد 
  • گام بزرگ مدعی لیگ برتر فوتسال با حفظ ستاره
  • شمس: سرگروهی ایران در جام جهانی به فوتسال ایران عظمت می‌دهد
  • فوتسال ایران درجام‌جهانی موفق می‌شود/برخی انتقادات غیرمنصفانه بود
  • ویدیو/ روزی که فوتسال ایران سوم دنیا شد
  • گفت‌وگوی ویژه با مردی که افغانستان را راهی جام جهانی کرد
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا ۴ سال یک بار می‌شود؟
  • عکس/استوری پوریا پورسرخ برای قهرمانی فوتسال ایران
  • قرارداد سرمربی تیم ملی، اولویت فدراسیون شد