Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@19:07:54 GMT

۱۱ پارک ویژه بانوان در خراسان‌جنوبی احداث می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۸۰۴۱۳

۱۱ پارک ویژه بانوان در خراسان‌جنوبی احداث می‌شود

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل دفتر امور زنان استانداری خراسان جنوبی از قول مساعد معاون رئیس جمهمور در امور زنان و خانواده برای ساخت ۱۱ پارک بانوان در شهرستان‌های مختلف استان خبر داد.

‌فرشته اسدزاده ، امروز چهارشنبه 22 تیر ماه در نشست خبری تشریح دستاوردهای سفر معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده به خراسان جنوبی که طی روزهای ۱۹ و ۲۰ تیر ماه انجام شد، گفت: در شهر بیرجند قول مساعد از شورای شهر اخذ شده تا زمینی در مرکز شهر با دسترسی عام و رعایت تمامی شئونات کسب و کار بانوان تامین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی از قول مساعد معاون رئیس جمهمور در امور زنان و خانواده برای ساخت ۱۱ پارک بانوان در شهرستان‌های مختلف استان نیز خبر داد و افزود: پارک بانوان برای شهرستان بیرجند در شمال شهر که منطقه کمتر برخوردار است، ساخته خواهد شد.

وی افزود: البته مصوبه ساخت پارک بانوان در منطقه شمال شهر مربوط به دوران گذشته بوده که تا پایان سال اجرایی خواهد شد.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی اظهار کرد: مهمترین مصوبه سفر معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده مربوط به حوزه درمان است، لذا با توجه به قول مساعد یک خیر، دستگاه ماموگرافی و سونوگرافی تا قبل از سفر دوم رئیس جمهور به استان خراسان جنوبی اختصاص می‌یابد.

اسدزاده گفت: با توجه به وسعت زیاد استان و نبود امکان سفر معاون رئیس جمهور به شهرستان‌های مختلف، با برپایی نمایشگاهی از توانمندی‌های بانوان سراسر استان در بیرجند توانستیم دستاوردهای خوبی در معرفی ظرفیت‌های اشتغال و کارآفرینی داشته باشیم.

وی از قول مساعد خزعلی برای رفع موانع فروش محصولات تولیدی بانوان خبر داد و گفت: در این سفر قول برای ارزیابی موضوع از طریق وزارت صمت داده شد.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی رفع ضوابط سختگیرانه بانک‌ها در پرداخت تسهیلات به بانوان از دیگر دستاوردهای برپایی نمایشگاه "ایده، خانه و فن‌بازار" عنوان کرد و گفت: با توجه به حضور میدانی مدیران استانی و آشنایی با توانمندی‌های بانوان قول مساعد برای همراهی بانک‌های عامل در اعطای تسهیلات داده شده است.

اسدزاده افزود: پیگیر تصحیح تاثیر نرخ باروری در گزینش آموزش و پرورش نیز هستیم، زیرا در حال حاضر ملاک نرخ باروری استان برای شهرستان بیرجند است که حق و حقوق تعداد زیادی از شهروندان تضییع شد.

وی اظهارکرد: مشخصه خانواده‌محوری اقتصاد بانوان در روستای خراشاد در این سفر بسیار مورد توجه قرار گرفت که الگوی دیگر استان‌ها شود.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی تقدیر از ۵۰ بانوی خبرنگار را از دیگر موارد مطرح شده در این سفر برشمرد و یادآورشد: البته این موضوع جزو مطالبات و مصوبات سفر نبوده اما پیگیر تحقق آن هستیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی شوراي شهر پارک بانوان خراسان جنوبي سونوگرافی وزارت صمت ايده شورای شهر استانداری خراسان جنوبی امور زنان و خانواده مدیرکل دفتر امور پارک بانوان رئیس جمهور معاون رئیس قول مساعد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۰۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذابیت گوهر سنگ خراسان جنوبی برای هیئت های خارجی نمایشگاه اکسپو

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی جعفری صبح یکشنبه در نشست خبری اظهار کرد: برای حضور خراسان جنوبی در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران، اکسپو ۲۰۲۴ برنامه ریزی های بسیار خوبی صورت گرفت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی بیان کرد: خراسان جنوبی در این نمایشگاه در زمینه زنجیره‌های دو محصول زرشک و گوهر سنگ فعالیت کرد تا پتانسیل‌های خراسان جنوبی در این زمینه به خوبی معرفی شود.

جعفری ادامه داد: حوزه سوم فعالیت‌های خراسان جنوبی در این نمایشگاه بحث فرصت‌های سرمایه گذاری داخل استان بود.

وی افزود: ظرفیت‌های بازار پسندی خارجی خود را شناسایی کنیم و به عبارت دیگر اگر می‌خواهیم بازار صادراتی خوبی داشته باشیم باید دانش بنیان را در تولید محصولات خود دخیل کرده و با توجه به ذائقه جهانی بسته بندی داشته باشیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی گفت: یکی از اهداف سرمایه گذاری در حوزه گوهر سنگ منطقه ویژه اقتصادی استان است.

جعفری ادامه داد: باید با دانش‌بنیان کردن تولید، سهم صادراتی خود را در حوزه گوهر سنگ و زرشک افزایش می‌دهیم.

وی افزود: ۱۱۰ مذاکره تجاری بین بخش‌های دولتی و خصوصی، خصوصی و خصوصی و دولتی و دولتی در غرفه خراسان جنوبی در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران انجام شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی گفت: همچنین ۲۱ هیئت تجاری خارجی از غرفه خراسان جنوبی بازدید کردند که این هیئت‌ها از کشورهایی چون چین، ارمنستان، روسیه، آفریقای جنوبی، ترکمنستان، ازبکستان، عراق و… بودند.

جعفری ادامه داد: ۵۵ درصد هیئت‌های تجاری بازدید کننده در حوزه محصولات مزیت دار خراسان جنوبی، ۲۵ درصد در زمینه گوهر سنگ‌ها و مابقی نیز در سایر زمینه‌ها درخواست‌هایی داشتند.

وی افزود: در مجموع اتفاقات بسیار خوبی در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اکسپو ۲۰۲۴ صورت گرفت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی یادآور شد: همچنین هفت تفاهم نامه در حوزه‌های مختلف در غرفه خراسان جنوبی امضا شد که یکی از مهمترین آنان در حوزه گوهر سنگ با وزارت صمت بود.

جعفری یادآور شد: نمایندگی وزارت امور خارجه در خراسان جنوبی گروه‌های تجاری بسیار خوبی را به غرفه استان دعوت کرد و سرکار خانم ابراهیمی در این زمینه پرتوان ظاهر شدند.

کد خبر 6096791

دیگر خبرها

  • لزوم آغاز عملیات اجرایی احداث ایستگاه مسافربری بیرجند
  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت برگزار می‌شود
  • تسریع در جمع‌آوری و بازگشت اتباع خارجی غیرمجاز به کشور مبدأ
  • تعمیرات پلاژ بانوان و احداث پلاژ آقایان در جزیره خارگ اجرا می‌شود
  • طهرانچی: بانوان باید برای نقش‌آفرینی‌های جدی در جامعه آماده شوند
  • تشریح دستاوردهای خراسان جنوبی از نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • کسب مقام ووشو بانوان خراسان جنوبی در المپیاد استعدادها
  • رفع مشکلات مردم، تکلیف مدیران در دولت سیزدهم است
  • تسریع در جمع آوری اتباع غیرمجاز در خراسان جنوبی
  • جذابیت گوهر سنگ خراسان جنوبی برای هیئت های خارجی نمایشگاه اکسپو