Web Analytics Made Easy - Statcounter

همایش روز باز ۱۴۰۱ دانشگاه علم و صنعت ایران را از روز شنبه ۱ الی چهارشنبه ۵ مردادماه جاری به دو صورت حضوری و مجازی برگزار می‌کند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، همایش روز باز ۱۴۰۱ دانشگاه علم و صنعت ایران را از روز شنبه ۱ الی چهارشنبه ۵ مردادماه جاری به دو صورت حضوری و مجازی برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همایش «روز باز»، برنامه‌ای است که از سال‌ها قبل، با هدف آشناسازی داوطلبان کنکور پذیرفته شده در مرحله اول آزمون سراسری با رشته-گرایش‌های موجود دانشگاه علم و صنعت ایران و امکانات آزمایشگاهی، کارگاهی، فضا‌های دانشگاهی و فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، ورزشی و... کمک به انتخاب رشته آنان برگزار می‌شود.


در این برنامه اساتید دانشگاه به معرفی رشته‌ها، مهارت‌ها و قابلیت‌های دانش‌آموختگان هر رشته، فرصت‌های اشتغال و آینده کاری رشته‌ها و معرفی توانمندی‌ها، قابلیت‌ها و امکانات دانشگاه علم و صنعت ایران می‌پردازند.


در این راستا، از روز شنبه ۱ الی سه‌شنبه ۴ مرداد، بر اساس جدول ذیل، وبینار معرفی رشته‌های دانشگاهی با حضور رئیس دانشکده و اساتید آن رشته به همراه کلیپ‌هایی از امکانات و ظرفیت‌های آن دانشکده به صورت مجازی و زنده، پخش می‌گردد تا علاقه‌مندان و به ویژه داوطلبان کنکور سراسری ۱۴۰۱، ضمن بازدید مجازی از دانشگاه، در قالب ویژه برنامه‌هایی با رشته‌ها و ظرفیت‌های دانشگاه آشنا شوند.


امکان پرسش و پاسخ از اساتید، در هر وبینار، برای علاقه‌مندان فراهم می‌باشد.


در روز چهارشنبه ۵ مردادماه از ساعت ۸ تا ۱۳ امکان بازدید حضوری علاقه‌مندان از دانشگاه فراهم خواهد بود.


همچنین به تسهیلات و امکاناتی که دانشگاه علم و صنعت ایران در اختیار رتبه‌های برتر کنکور سراسری قرار می‌دهد، در سایت همایش روز باز اشاره شده است.


داوطلبان می‌توانند برای ورود به همایش روز باز به نشانی http://sca.iust.ac.ir مراجعه نمایند.

برنامه زمانبندی همایش روز باز دانشگاه به تفکیک معرفی دانشکده‌ها به شرح زیر است:

 

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: علم و صنعت همایش روز باز دانشگاه داوطلبان کنکور اشتغال دانشگاه علم و صنعت ایران همایش روز باز رشته ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۰۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلید پنجاه و یکمین آزمون دستیار پزشکی فردا منتشر می‌شود

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، پنجاه و یکمین آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی در سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ با رقابت ۱۲ هزار و ۳۵۸ داوطلب، پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار شد.

 کلید آزمون در روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر می‌شود و از ۸ صبح یکشنبه ۱۶ اردیبهشت تا ساعت ۲۴ سه شنبه ۱۸ اردیبهشت داوطلبان فرصت دارند به صورت اینترنتی اعتراض خود را ثبت کنند.

کارنامه حاوی نمره و رتبه داوطلبان آزمون دستیاری پزشکی تا یک ماه بعد از آزمون در اختیار داوطلبان قرار گیرد که بتوانند نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند. امکان انتخاب رشته برای داوطلبانی که بر اساس مفاد راهنمای مربوطه نمره لازم را کسب کرده‌اند فراهم می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری سی‌امین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای در اصفهان
  • دلایل کاهش تعداد پسران در آزمون کنکور امسال
  • (ویدئو) رئیس دانشگاه شهید بهشتی: در اتفاقات ۱۴۰۱، پلیس ایران وارد هیچ دانشگاهی نشد
  • تمدید فرصت مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور تا ۱۸ اردیبهشت
  • فرصت مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور تا سه‌شنبه تمدید شد
  • آخرین مهلت داوطلبان کنکور برای تأیید سوابق تحصیلی
  • فرصت داوطلبان کنکور برای تأیید سوابق تحصیلی تا ۱۸ اردیبهشت
  • کلید پنجاه و یکمین آزمون دستیار پزشکی فردا منتشر می‌شود
  • آمار نهایی انتخاب رشته در آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • رقابت داوطلبان استخدامی آموزش و پرورش و EPT در دانشگاه آزاد اسلامی