Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصغر اسماعیلی، معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی زنجان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با بیان اینکه ۶ پروژه ملی در سطح راه‌های استان زنجان در حال ساخت است، اظهار کرد: یک پروژه هم به عنوان پروژه استانی ویژه بوده و در مجموع هفت پروژه در بخش احداث راه‌های استان در برنامه کاری معاونت مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه از این تعداد پروژه، سه پروژه راه‌سازی در شهرستان طارم اجرا می‌شود، اضافه کرد: پروژه «سه راهی طارم به منجیل» از پروژه‌های مهم استان زنجان بوده و ارتباط این استان با گیلان را برقرار می‌کند.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی زنجان، با بیان اینکه عملیات اجرایی این پروژه طی سال‌های ۱۳۸۸ و ۱۳۸۹ آغاز شده و قطعاتی از این پروژه طی سال‌های گذشته از «سه راهی سرخه دیزج تا گیلوان» و «از گیلوان تا آخر حوزه»، نزدیک «۴۰ کیلومتری» از این محور به بهره‌برداری رسیده است، گفت: واریانتی در نقاطی از این محور وجود دارد یعنی مسیرهایی حذف و مسیر جدید احداث می‌شود. 

اسماعیلی با اشاره به اینکه محور طارم موقعیت کوهستانی و صعب‌العبور دارد و در فصل زمستان تردد به سختی انجام می‌شود، بیان کرد: از قسمت شرقی محور موجود، مسیر احداثی در حال احداث می‌باشد، به طول ۱۶ کیلومتر از این قطعه پیمان سپاری شده و اکنون فعال است.

وی با بیان اینکه قسمتی هم از این پروژه مربوط به بهسازی است و از روستای «ذاکر» تا ابتدای این قطعه بوده و در برنامه کاری معاونت مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان است، افزود: بعد از واریانت، اصلاحات و بهسازی برای پیمان سپاری در دستور کار است.

 

پروژه ملاسرا شفت ۱۰ کیلو متر در حوزه استان زنجان در دست کار است

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی زنجان، به پروژه دیگر که در شهرستان طارم اجرا می‌شود، اشاره کرد و بیان داشت: پروژه ملاسرا -شفت که ۱۰ کیلومتر در حوزه استان زنجان در دست کار است که طی سال‌جاری هفت کیلومتر از این مسیر به بهره‌برداری می‌رسد و نواقصات جزئی مانده و آسفالت این قطعه به طول دو کیلومتری انجام می‌شود و مردم می‌توانند از سه راهی سرخه دیزج به سمت درام و چورزق از این محور با ایمنی بهتری استفاده کنند.

اسماعیلی به پروژه مشترک راهسازی با استان اردبیل اشاره کرد و افزود: پروژه کلور- درام به طول ۱۷.۵ کیلومتر بوده و از این میزان نزدیک چهار کیلومتر در سال ۱۳۹۸ آسفالت شده و ۱۰ کیلومتر هم دهه ۸۰ به بهره‌برداری رسیده است.

وی افزود: حدود ۶ کیلومتر از این پروژه نیز در حال ساخت است و عملیات ابنیه فنی حدود پنج کیلومتر از محور تمام شده و عملیات زیرسازی و خاکریزی و ادامه کار در دست اجرا است.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی زنجان متذکر شد: برنامه امسال معاونت مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان این است که حداقل پنج کیلومتر از این ۶ کیلومتر را به مرحله آسفالت رسیده تا مردم بتوانند تا روستای «خساره» که ارتباط روستایی دارد از این محور استفاده کنند.

اسماعیلی ادامه داد: ادامه مسیر ۷۰۰ تا ۸۰۰ متر تا انتهای حوزه است که به حوزه استان اردبیل وصل می‌شود و در دست ساخت و اجرا است و خوشبختانه عملیات خاکبرداری این قطعه امسال انجام می‌شود و عملیات ابنیه برای سال آینده انجام خواهد شد و در برنامه کاری است.

انتهای پیام/۷۳۰۰۹

منبع: فارس

کلیدواژه: زنجان راهسازی اصغر اسماعیلی شهرستان طارم بهره برداری استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۰۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از ۷۹ پروژه نیمه‌تمام به ارزش ۱۶ میلیارد دلار در ۱۴۰۳/ تولید نفت و گاز ایران امسال جهش خواهد داشت

وزیر نفت با بیان اینکه امسال ۷۹ پروژه نیمه‌تمام به ارزش ۱۶ میلیارد دلار با هدف جهش تولید به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: ۵۰ پروژه جدید نیز به ارزش ۲۵ میلیارد دلار امسال آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار شانا، جواد اوجی صبح امروز (سه‌شنبه، ۱۱ اردیبهشت‌) در حاشیه آیین امضای تفاهم‌نامه‌های مطالعات طرح‌های توسعه ۱۶ میدان گازی با هلدینگ‌ها، شرکت‌های پتروشیمی و شرکت‌های اکتشاف و تولید ایرانی با سرمایه‌گذاری ۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون دلاری، با بیان اینکه امروز ریل‌گذاری برای حضور شرکت‌های پتروشیمی و هلدینگ‌های بزرگ کشور در چهار حوزه ذخیره‌سازی گاز، تولید بنزین در واحدهای متانولی، توسعه میدان‌های گازی و جمع‌آوری گازهای همراه نفت انجام شده است، گفت: شرکت‌های پتروشیمی در دو سال اخیر نشان دادند که می‌توانند به‌خوبی پروژه‌های بزرگ نفت و گاز در بخش بالادستی را با کمک شرکت‌های ای‌اندپی مدیریت کنند.

وی با یادآوری اینکه در دولت‌های قبل در مقابل حضور بخش خصوصی در بخش سرمایه‌گذاری بخش‌های بالادستی مقاومت زیادی می‌شد، افزود: امروز شاهد شکسته‌شدن این سد هستیم.

وزیر نفت گفت: امسال ۷۹ پروژه نیمه‌تمام به ارزش ۱۶ میلیارد دلار با هدف جهش تولید به بهره‌برداری خواهد رسید، همچنین ۵۰ پروژه جدید نیز به ارزش ۲۵ میلیارد دلار در سال جاری آغاز می‌شود.

اوجی با بیان اینکه امسال تولید نفت ایران جهش خواهد داشت و در تولید گاز هم با افزایش روبه‌رو خواهیم بود، تصریح کرد: ۶ میلیون تن به ظرفیت تولید سالانه محصولات پتروشیمی و روزانه ۵۰ هزار بشکه به ظرفیت پالایش نفت کشور افزوده می‌شود.

این خبر در حال تکمیل است ...

دیگر خبرها

  • آبرسانی به ۸۲۰ روستای فاقد آب شرب در استان کرمانشاه در حال انجام است
  • بهره‌برداری ۱۰۰۰ پروژه مسوولیت اجتماعی در خوزستان
  • پیش‌بینی ۴۹۱ شعبه ثابت و سیار در دو حوزه انتخابیه زنجان
  • بهره‌برداری از ۷۹ پروژه نیمه‌تمام به ارزش ۱۶ میلیارد دلار در ۱۴۰۳/ تولید نفت و گاز ایران امسال جهش خواهد داشت
  • ◄ فهرست 50 اقدام بسیار مهم وزارت راه و شهرسازی از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون
  • بیمارستان ۶۴ تختخوابی بعثت گچساران سال جاری به بهره برداری می رسد
  • اجرای ۱۰ طرح راه سازی در استان همدان
  • کدهای انتخاباتی کاندیداهای راه یافته به مرحله دوم اعلام شد
  • ساخت هر کیلومتر مربع آسفالت چقدر هزینه دارد؟
  • ‌بیمارستان نیایش خرم‌آباد کی به بهره‌بردا‌ری می‌رسد؟ + فیلم