Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی از برنامه‌ریزی این شرکت برای رسیدن به 40 میلیون سهامدار خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا، ابراهیم بازیان در همایش سراسری شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا)، با تاکید بر لزوم ایجاد فهم مشترک، اظهار کرد: اگر فهم مشترک نسبت به شرایط جاری ایجاد نشود نمی‌توان از ظرفیت‌های موجود مجموعه بهره برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه شستا به دنبال مردمی سازی اقتصاد است، گفت: شستا برای رسیدن به 40 میلیون سهام‌دار برنامه ریزی می‌کند تا این سهامداران از سرمایه و سود این سرمایه‌ها استفاده کنند.
مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی با اشاره به آغاز به کار این شرکت در سال 1365 با سرمایه 20 میلیارد تومانی، عنوان کرد: در سال 1400 با افزایش سرمایه‌ای که صورت گرفت سرمایه شستا به 163 هزار میلیارد تومان رسید.
بازیان ادامه داد: درحال حاضر بیش از 35 درصد سیمان کشور، بیش از 65 درصد مواد اولیه دارو و بیش از 35 درصد داروی کشور در شستا تامین می‌شود. همچنین این شرکت قصد دارد در نفت و گاز و پتروشیمی نقش آفرینی کند.
به گفته وی حدود 50 درصد نیروگاه‌های خورشیدی کشور متعلق به شستا بوده و بیش از 67 درصد قیر و بیش از 47 درصد تایر کشور در این شرکت تولید می‌شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سهام دار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۰۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین ۶۵ درصد اعتبارات شرکت‌های دولتی از محل نفت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خانه ملت، نمایندگان مجلس در جریان بررسی بخش دوم بودجه سال ۱۴۰۳ با کلیات گزارش کمیسیون تلفیق در مورد جدول ۱۱ و پیوست ۳ در خصوص شرکت‌های دولتی با ۱۴۴ رأی موافق، ۷ رأی مخالف و ۸ رأی ممتنع از مجموع ۱۹۵ نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند.   حمیدرضا حاجی بابایی در توضیح جدول شماره ۱۱ گفت: این جدول در خصوص شرکت‌های دولتی است، برخلاف آنچه گفته می‌شود حدود دو سوم بودجه به شرکت‌های دولتی اختصاص داده شده که بررسی نمی‌شوند. اعتبارات شرکت‌های دولتی با بودجه عمومی جدول شماره ۱۴ تقریبا برابر است، فقط یک مقدار شرکت‌های دولتی کم است، حدود ۶۵ درصد اعتبارات شرکت‌های دولتی از محل تأمین نفت است، در خصوص نفت اقدامات خوبی در کمیسیون انرژی انجام شده و به نتایج مثبتی دست یافته‌ایم، همگی را بررسی کرده و بر همین اساس شرکت‌های دولتی که بودجه آن در جدول شماره ۱۴ مشخص شده اگر از آن سرپیچی شود باید پاسخگو باشند، این یک گام بلند برای نظارت بر شرکت‌های دولتی است که در بودجه امسال برداشته شده است.

دیگر خبرها

  • تامین ۶۵ درصد اعتبارات شرکت‌های دولتی از محل نفت
  • ۲۳ درصد درآمد بودجه از سودِ سهام روی دوش بانک مرکزی
  • نتایح سفر ایلان ماسک به چین؛ رشد ۶ درصدی ارزش سهام تسلا
  • نتایح سفر ایلان ماسک به چین؛ ارزش سهام تسلا ۶ درصد رشد کرد
  • ۲۰ درصد سهم تامین اعتبار اتوبوس‌های بجنورد برعهده شهرداری است
  • تامین ۲۰ درصد سهم اعتبار اتوبوس‌ها توسط شهرداری
  • قرارگاه تولید مسکن ارزان‌قیمت در برنامه صندوق ذخیره فرهنگیان است
  • سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد تومانی در حوزه تامین برق تهران
  • برات الکترونیک چیست؟ | روش جدید برای تامین مالی فعالان اقتصادی
  • شرکت‌های تامین سرمایه بهبود شبکه برق تعریف شود