Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقات کیک بوکسینگ فول کنتاکت قهرمانی کشور  به میزبانی تهران در چهار رده سنی و در اوزان مختلف  برگزار شد.

در این پیکارها ۳۵۰ ورزشکار از سراسر کشور با یکدیگر رقابت کردند.

دختران قمی با کسب ۵ مدال طلا و ۲ برنز در این رقابت ها درخشیدند.

 در رده سنی نونهالان نازنین زهرا شاقی به عنوان قهرمانی وزن منهای ۲۳ کیلوگرم رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در رده سنی نوجوانان هم معصومه عبدالمالکی مدال طلای وزن منهای ۵۵ کیلوگرم را از آن خود کرد.

ملیکا شیرزادی، زینب زرنگ و آیدا طاهری به ترتیب در اوزان منهای ۴۵، منهای ۶۵ و منهای ۷۵ کیلوگرم رده سنی جوانان صاحب سه نشان طلا شدند.

فاطمه کاظمی در  رده سنی جوانان به مدال برنز وزن منهای ۴۵ کیلوگرم رسید و  عنوان سومی تیم اعزامی قم را پرستو نحفی در وزن منهای ۴۵ کیلوگرم رده سنی بزرگسالان به نام خود ثبت کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی قم کیک بوکسینگ وزن منهای رده سنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۰۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشان طلای تاریخی عیدیان در ۴۰۰متر با مانع دختران

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، نازنین فاطمه عیدیان بانوی دونده کشورمان امروز جمعه ۷ اردیبهشت در جریان برگزاری مرحله نهایی ماده ۴۰۰متر با مانع مسابقات دو و میدانی جوانان قهرمانی آسیا ضمن شکستن رکورد ملی جوانان و بزرگسالان ایران نخستین بار با ایستادن بر سکوی قهرمانی، نشان طلای مسابقات را بر گردن آویخت.    بر همین اساس، این بانوی جوان و خوش آتیه کشورمان موفق شد با ثبت حد نصاب ۵۸.۸۶ثانیه زودتر از سایر رقبای خود از خط پایان عبور کند و نشان طلا این رقابت‌ها را به دست آورد.   گفتنی است، عیدیان با ثبت این زمان حدنصاب ملی رده سنی جوانان را که با ۵۹.۴۸ ثانیه در اخیار خودش بود، بهبود ببخشد.   وی همچنین رکورد ملی رده سنی بزرگسالان کشورمان در این ماده را که با حد نصاب۵۹.۱۶ (۱۴۰۲/۶/۱۰-تهران) در اخیار شهلا محمودی بود، ارتقاء داد و رکورد دار جدید ملی کشورمان در این ماده شد.    لازم به ذکر است، نازنین فاطمه عیدیان سال گذشته موفق شده بود مدال نقره را در این رقابت‌ها کسب کند، اما این نخستین بار است که دو و میدانی ایران توانسته در بخش بانوان مسابقات قهرمانی جوانان آسیا یک مدال طلا آن هم در دو‌های با مانع کسب کند.

دیگر خبرها

  • ووشوکار اسدآبادی، بر سکوی قهرمانی انتخابی جام جهانی
  • نشان طلای تاریخی عیدیان در ۴۰۰متر با مانع دختران
  • دختر کاراته کا قمی بر سکوی قهرمانی کشور قرار گرفت
  • قهرمانی مقتدرانه ایران در انتخابی جام‌جهانی ووشو
  • قهرمانی مقتدرانه ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • قهرمانی ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • انتخابی جام جهانی چین/ درخشش مدال طلا بر گردن علی خورشیدی
  • ووشو انتخابی جام جهانی؛ نشان طلا بر گردن ریگی و سیفی
  • پایان کار دختران بیلیاردی کشور در قهرمانی آسیا
  • پایان کار دختران بیلیاردی کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا