Web Analytics Made Easy - Statcounter

استقلال هنوز رضایتنامه آرش رضاوند را صادر نکرده است

استقلالی ها در ازای جذب مجتبی نجاریان یا دریافت پول زیاد حاضر هستند رضایتنامه آرش رضاوند را برای حضور در فولاد صادر کنند.

به گزارش طرفداری، آرش رضاوند از روز اول در تمرینات استقلال شرکت کرده است اما گفته می شود هم این بازیکن دوست دارد در فولاد بازی کند و هم جواد نکونام به شدت به دنبال دائمی کردن قرارداد او است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرش رضاوند بازیکن با کیفیتی است و به همین دلیل مدیران استقلال به همین راحتی رضایتنامه او را صادر نمی کنند؛ درخواست اول استقلال این است که باشگاه فولاد با انتقال مجتبی نجاریان موافقت کند که اگر فولادی ها با این انتقال موافقت نکنند، باشگاه استقلال پول نجومی برای رضایتنامه آرش رضاوند درخواست خواهد کرد.

گفته می شود ساپینتو هم دوست دارد رضاوند در استقلال بماند و باید دید در نهایت چه اتفاقی در مورد این بازیکن رخ خواهد داد.

 

بیشتر بخوانید:

آرش رضاوند خودش را ممنوع التصویر کرد!

آرش رضاوند خواهان جدایی از استقلال؛ هافبک آبی ها به دنبال عقد قرارداد دائمی با فولاد

 

اخبار داغ 

پیراهن روبرت لواندوفسکی در فروشگاه رسمی بایرن مونیخ موجود نیست نقش مجری تلویزیون در انتقال بازیکن استقلال به اروپا خداحافظی رومانیولی با میلان: امیدوارم جایی در قلب شما داشته باشم واکنش رامین رضاییان به خط و نشان های آزمون؛ هر سخنی جایی دارد و هر نکته مکانی!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: آرش رضاوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۰۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) حمایت بازیکن استقلال از زنان پرسپولیسی

یکی از لیدر‌های سپاهان در جریان بازی این تیم برابر پرسپولیس، به زنان سرخ‌پوش توهین کرد که واکنش‌های مختلفی را به دنبال داشت.

این لیدر پس از اینکه دستگیر شد در ویدیویی بابت رفتار خود عذرخواهی کرد. پیمان بابایی بازیکن استقلال با انتشار یک استوری اینستاگرامی از زنان پرسپولیسی حمایت و از رفتار این لیدر انتقاد کرد.

دیگر خبرها

  • وکیل جوان و سرپرست موقت هم از استقلال رفتنی است
  • با انگیزه‌ترین بازیکن علیه رویاهای تراکتور
  • انتقال عجیب ستاره یووه به منچستریونایتد (عکس)
  • عربستانی‌ها آماده می‌شوند: آتش‌بازی در تابستان
  • مسن‌ترین بازیکن لیگ برای طلسم‌شکنی برگشت
  • جای خالی مهدی‌پور احساس نشد!
  • (عکس) حمایت بازیکن استقلال از زنان پرسپولیسی
  • چالش سخت آرسنال برای حفظ یکی از بهترین استعدادهای آکادمی‌اش
  • هافبک مس در فرم روز‌های انتقال به استقلال 
  • حیدری: استقلال با این سبک فوتبال قهرمان هم شود فایده‌ای ندارد/ ‌رضاوند چه گلی بر سر تیم زده که همیشه فیکس است؟