Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: دوره‌ی تربیتی آموزشی الصافات در مجموعه بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران با هدف تربیت انسان تراز انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

رضا نظری، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز  در گفتگو با خبرنگار استان‌های خبرگزاری دانشجو، با اشاره به برگزاری دوره تربیتی الصافات گفت: هر تشکیلاتی برای بقا،حفظ و حرکت به سوی آرمان های خود همواره نیاز به تربیت انسان هایی دارد که در کشاکش بحران ها و فتنه ها مستحکم بر سر آرمان های خود بمانند و با فکر باز و خلاق و اراده‌ای قوی به سوی آرمان های متعالی حرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز افزود: دوره‌ی تربیتی آموزشی الصافات در مجموعه بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران با هدف تربیت انسان تراز انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.


وی با اشاره به محورهای دوره الصافات عنوان کرد: دوره تربیتی آموزشی در چهار محور؛معرفتی، بصیرتی، معنوی و مهارتی برگزار می‌شود. که از دانشجویان مستعد برای شرکت در این دوره  دعوت به ثبت‌نام می کنیم و پس از انجام مصاحبه و گزینش متقاضیان وارد دوره می شوند و بعد از ارائه آموزش‌های لازم به دانشجویان گواهی پایان دوره اعطا می‌شود.

 

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان خوزستان درباره شیوه برگزاری این دوره مطرح کرد: دوره الصافات به دوشکل متمرکز و نیمه متمرکز است که دوره غیرمتمرکز در طول سال تحصیلی در دانشکده‌‌های مختلف در قالب جلسات پاتوق اندیشه برگزار شده است و دوره متمرکز نیمه تابستان در مشهد و تهران در ۱۵ روز و در بهمن ماه به مدت ۱ هفته در قم برگزار می‌شود.

 

وی ادامه داد: دوره‌ی الصافات برگرفته از اندیشه معلم شهید (شهید مطهری) و امامین انقلاب اسلامی است.  این دوره علاوه بر بعد تربیتی، شاکله‌ تشکیلات بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران را در هر سال خواهد ساخت اینکه امسال ۲۸ امین دوره تربیتی آموزشی الصافات با همه فراز و نشیب ها در طول سالیان مختلف برگزار خواهد شد نشان از پشتوانه محتوایی قوی ، غنی و همچنین ریشه دار بودن در یک تشکیلات قوی و مستحکم دارد.

نظری در خاتمه گفت: امیدواریم برگزاری دوره‌های دانشگاه محور در تمام دانشگاه‌ها گسترش یابد زیرا این دوره‌ها در تربیت نیروهای تراز انقلاب اسلامی بسیار مؤثر است و برای ساختن مدیران آینده کشور به این دوره‌ها نیازمند هستیم؛ امیدواریم مسئولان هم تا جایی که امکان دارد از این دوره‌های مؤثر حمایت کنند تا در آینده دانشجویانی تربیت کنیم که از دو بال تعهد و تخصص برخوردار باشند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه چمران اهواز دوره الصافات خوزستان بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران تربیتی آموزشی انقلاب اسلامی برگزار می شود دوره ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۰۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، در راستای ایجاد و گسترش تعامل و همکاری‌های علمی - تحقیقاتی و آموزشی، تفاهم‌نامه‌ای بین دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس با امضای آرش رنجبران رئیس دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و حمید قاطع مدیرعامل شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس منعقد شد.

این تفاهم‌نامه با هدف راه‌اندازی مرکز تحقیق، توسعه و توانمندسازی شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس و استفاده بهینه از توانمندی‌های علمی، فنی، آموزشی و پژوهشی با محور سکوی «ست» منعقد شده است.

همکاری در زمینه برگزاری همایش مشترک و تشکیل دوره‌های تخصصی و آموزشی، انجام طرح‌های مشترک تحقیقاتی و مطالعاتی، همکاری در زمینه تألیف، ترجمه اسناد، کتب و مدارک علمی - آموزشی، ارائه دوره‌های آموزشی مشترک به‌منظور تربیت نیروی انسانی متخصص در مقاطع مختلف تحصیل، همکاری در زمینه دوره‌های کارآموزی و کارورزی دانشجویان و انجام پروژه‌های پژوهشی در قالب پایان نامه‌های تحصیلات تکمیلی و جهت‌دهی پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی به سمت نیاز‌های شرکت از موضوعات این تفاهم‌نامه است.

این تفاهم‌نامه در ۱۴ ماده و به مدت یک سال به امضای طرفین رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فرصت عوامل آموزشی و تربیتی مدارس برای ثبت تجربیات خلاقانه و نوآورانه تا ۲۰ اردیبهشت
  • مطالعه استفاده از نانوذرات در درمان سرطان ریه در مرکز لیزر و پلاسمای اهواز
  • سرآمدان آموزشی ‌دانشگاه‌ شهید چمران اهواز تجلیل می‌شوند
  • اختتامیه جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی برگزار می شود
  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • دوره آموزشی مدیریت مصرف آب ویژه دانش‌آموزان در سنندج برگزار شد
  • کارگاه آموزش حقوقی برای مشاوران املاک در کردستان برگزار شد
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس