Web Analytics Made Easy - Statcounter

اتحادیه دام و طیور کشور در نامه‌ای به رئیس جمهور، خواستار پرداخت ارز به تامین‌کنندگان نهاده‌های دامی شد.

گروه کشاورزی بازارنیوز- بهزاد قبادی؛ اتحادیه دام و طیور کشور خواستار پرداخت ارز به تامین‌کنندگان نهاده های دامی شد. در نامه دبیر اتحادیه به رئیس جمهور  آمده است:

حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای دکتر رئیسی
ریاست محترم جمهور
با سلام و احترام؛

 پیرو نامه شماره ۱۶۰۱ مورخ ۱۱/۰۴/۱۴۰۱ به استحضار می‌رساند؛ بدهی ارزی دولت به تامین کنندگان کالا‌های اساسی دو ماهه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همانطور که قبلا به استحضار رسیده است با وجود گذشت ۶۰ روز از تحویل ۴۶۰ هزار تن نهاده دامی به نرخ ارز ترجیحی توسط ۲۰ شرکت بخش خصوصی از طریق سامانه بازارگاه هیچ یک از وعده‌های مسئولین ذیربط در تامین فوری ارز این محموله‌ها محقق نشده است.

این تاخیر خسارت‌های جبران ناپذیر به فعالین حلقه اول زنجیره تولید پروتئین کشور ایجاد کرده و قطعا موجبات بی اعتمادی به وعده‌های مسئولین را در پی خواهد داشت. قطعا تصدیق خواهید فرمود که حسب فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در شرایط حاضر هیچ چیز خسارت بارتر از اقداماتی که باعث سلب اعتماد از اعتبار مسئولین باشد نیست. متاسفانه این وضعیت از جمله مصادیقی است که کاملا با تلاش‌های شبانه روزی و مجاهدانه جنابعالی مبنی بر اثبات صادق الوعده بودن دولت سیزدهم در تعارض می‌باشد.

متاسفانه به استحضار می‌رساند کلیه مکاتبات و پیگیری‌های انجام شده تاکنون نیز بی نتیجه و بی پاسخ مانده است؛ لذا تنها امید ما دستور صریح و عاجل شخص ریاست محترم جمهور در پاسخ به درخواست استمداد ۲۰ شرکتی هست که به معنی واقعی کلمه گرفتار شده اند. جناب آقای رئیس جمهور، در حالیکه قرار بود دولت برای تامین کسری نقدینگی واردکنندگان پس از آزادسازی نرخ ارز، منابع ریالی به این بخش تخصیص دهد، نه تنها این اتفاق نیفتاد، بلکه با بلوکه شدن ۲۷۰ میلیون یورو منابع این بخش در این شرایط ویژه اقتصادی و بین المللی روند تامین به موقع و مکفی نهاده‌های دامی با چالش نیز مواجه شده است.

بدیهی است انتظار می‌رود عملکرد دولت هم متأثر از شعار‌ها و دستورات صریح و موکد جنابعالی در راستای حفظ سرمایه‌ها و پشتوانه مردمی دولت در حوزه‌های اقتصادی بوده و در این مورد خاص نیز شخص ریاست محترم جمهور دستورات لازم در این زمینه را به صورت عاجل صادر فرمایند.  

امیدواریم دولتی که صادق الوعده بودن و حق طلبی را سرلوحه شعار‌های خود می‌داند، در ایفای حقوق و مطالبات فعالین اقتصادی در این شرایط سخت اسباب دلگرمی و اعتماد به وعده‌های مسئولین را بیش از پیش فراهم نماید.

پایان پیام//

برچسب ها: نهاده ، کشاورزی ، دام و طیور ، کالای اساسی لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000RpJ

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: نهاده کشاورزی دام و طیور کالای اساسی نهاده های دامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۰۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب لایحه «حفاظت از داده‌های شخصی» در کمیسیون حقوقی دولت

لایحه «حفاظت از داده‌های شخصی» با حضور جمعی از وزرا و معاونان رییس‌جمهور و اعضای کمیسیون حقوقی و قضایی دولت در ٨ جلسه سه ساعته در ایام تعطیلات به تصویب رسید

به گزارش مشرق، با حضور وزرای دادگستری و ارتباطات و فناوری اطلاعات و معاون حقوقی و برخی دیگر از معاونان رییس جمهور و اعضای کمیسیون حقوقی و قضایی دولت و با مشارکت رییس مرکز ملی فضای مجازی و همچنین با حضور جمعی از مدیران و کارشناسان دستگاه‌های اجرایی و برگزاری ٨ جلسه سه ساعته در ایام تعطیلات رسمی، لایحه «حفاظت از داده‌های شخصی» به تصویب این کمیسیون رسید.

این لایحه یکی اقدام‌های مهم برای حفاظت از حقوق مردم در فضای مجازی و افزایش اعتماد به سکوهای بومی است.

براساس این گزارش، این لایحه بعد از تصویب در هیات دولت برای تصویب نهایی به مجلس شورای اسلامی ارسال می‌شود.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • دهقان کیا: دولت و مجلس به دنبال حال خوب برای بازنشستگان تأمین اجتماعی نیستند/ حال خوب با پرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی
  • دولت به فروشندگان کالابرگ چقدر بدهی دارد؟ | اعلام زمان تسویه نهایی با فروشندگان
  • توزیع بیش از ۴۳ هزار تن انواع کود در استان قزوین
  • ماسک: تا زمانی که مشکل بدهی آمریکا حل نشود، دلار ارزشی ندارد
  • هدفگذاری صادرات ۱۵۰ هزار تن تخم مرغ در سال ۱۴۰۳
  • بلاتکلیفی فعالان بازار برنج
  • برنامه دولت برای تخصیص ارز برنج اعلام شود
  • تصویب لایحه «حفاظت از داده‌های شخصی» در کمیسیون حقوقی دولت
  • تسویه بدهی گازی پتروشیمی ها به دلیل ماهیت مصارف قطعی تبصره هدفمندی یارانه‌ ها باید سریعا انجام پذیرد
  • بدهی میلیاردی تامین اجتماعی به مراکز درمانی قزوین