Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده»، مهدی بابایی با انتشار ویدیویی در صفحه اینستاگرام خود، درباره اعلام ممنوعیت سگ‌گردانی از سوی پلیس نیروی انتظامی افزود: در شهرداری تهران مراجعات متعدد شهروندان را داشته‌ایم همچنین پیام‌های مختلف به سامانه‌ها از جمله ۱۳۷ داشته‌ایم که شهروندان با سگ‌گردانی در بوستان ها که موجب سلب آرامش، امنیت و آسایش آنها می شود، مواجه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه کارمندان شهرداری تهران چون ضابط قضایی نیستند، نمی توانند اقدام کنند، اظهار داشت: پلیس با استناد به ماده ۶۱۸ و۶۳۸ قوانین مجازات اسلامی می‌تواند به برخورد با متخلفان ورود کند.

بابایی اضافه کرد: قانون اعلام کرده که با افرادی که با اقدامات خود موجب سلب امنیت، آرامش و آسایش شهروندان می شوند، برخورد می‌شود و بر همین اساس، پلیس نسبت به برخورد با افرادی که موجب سلب آرامش و امنیت شهروندان می‌شوند، ورود کرده است.

وی اظهار داشت: در شهرداری تهران به طور مستقل توانایی نداریم که به این موضوع و درخواست شهروندان ورود کنیم زیرا کارمندان شهرداری تهران ضابط قضایی نیستند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران ابراز امیدواری کرد با ورود پلیس به این حوزه شاهد افزایش امنیت شهروندان در شهر تهران باشیم.

به گزارش ایرنا، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس تهران بزرگ 20 تیر در گفت و گو با ایرنا از ممنوعیت ورود سگ، اراذل و اوباش، مزاحمان نوامیس، معتادان متجاهر و خرده‌فروشان مواد مخدر به بوستان‌ها خبر داد و گفت: با توجه به استفاده زیاد شهروندان در فصل تابستان از بوستان‌ها و تفرجگاه‌ها موضوع رسیدگی به انضباط این مکان‌ها و امنیت، آرامش و آسایش خاطر شهروندان در قالب یک طرح در دستور کار کلانتری‌ها و یگان ویژه قرار گرفت.

رئیس پلیس پایتخت ادامه داد: براساس این طرح، ورود هرگونه اراذل و اوباش، مزاحمان نوامیس، معتادان متجاهر، خرده‌فروشان مواد مخدر به بوستان‌ها و تفرجگاه‌ها همچنین سگ‌گردانی در این فضاها ممنوع شد و پلیس در صورت مشاهده با آنها برخورد خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به دستوری که صادر شده حدود ۲ هزار بوستان زیر نظر پلیس قرار خواهد گرفت که در این راستا ماموران پلیس به صورت گشت‌های دو یا سه نفره در بیشتر بوستان‌ها حضور دارند.

منبع: نماینده

کلیدواژه: عضو شورای شهر سگ گردانی نماینده شهرداری تهران سگ گردانی بوستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۱۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۶۵ درصدی شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند/ تهران از پاریس تمیزتر است

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با تأکید بر اینکه تهران از پاریس حتما تمیزتر است، گفت: شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند ۶۵ درصد کاهش پیدا کرده است.

به گزارش ایسنا، رضا محمدی در حاشیه مراسم تکریم از ۸۰۰ نفر از پاکبانان پایتخت به مناسبت روز جهانی کارگر در جمع خبرنگاران، گفت: براساس آمار و ارقام وضعیت تهران به لحاظ نظافت از پاریس بهتر است.

وی با اشاره به نظرسنجی از شهروندان درباره نظافت پایتخت، تأکید کرد: سامانه ای تحت عنوان ۱۳۷ وجود دارد که شهروندان می‌توانند موارد را به این سامانه اطلاع بدهند که شکایت ها در حوزه پسماند ۶۵ درصد کاهش پیدا کرده است.

به گفته مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران، یکی از مشکلات شهرداری در حوزه جمع آوری پسماند مدل ماشین آلات جمع آوری پسماند در شهر بود، بطوریکه معدل مدل ماشین آلات پسماند از مدل ۹۱ تا پایان اردیبهشت سال جاری به مدل سال ۱۴۰۰ می‌رسد.

تأثیر افزایش حقوق پاکبانان در نظافت پایتخت

وی اظهار کرد: همچنین کف حقوق پاکبانان از ۸ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به ۱۲ میلیون تومان رسیده است که قطعا این موضوعات اثر خود را در کف خیابان و نظافت شهر خواهد گذاشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • گزارشی از چند روز مراجعه به پلیس امنیت؛ توقیف‌های پولساز
  • تماس بیش از ۱۰ هزار اصفهانی با ۱۳۷ در هفته نخست اردیبهشت
  • مدیرعامل سازمان پسماند: شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند ۶۵ درصد کاهش یافت/ تهران از پاریس تمیزتر است
  • کاهش ۶۵ درصدی شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند/ تهران از پاریس تمیزتر است
  • در برنامه رادیویی «بی‌واسطه با مردم» سال ۱۴۰۲ چه گذشت؟
  • ارزیابی ایمنی بیش از ۱۰۰۰ بوستان در تهران
  • سگ گردانی در بوستان‌های کرج ممنوع شود
  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند
  • گزارش روزنامه شهرداری تهران درباره یک شغل جدید با عنوان «یک زندگی سگی»!
  • این پز اجتماعی میلیون ها تومان برای افراد آب می خورد | سگ گردانی و درآمد میلیونی داگ واکرها