Web Analytics Made Easy - Statcounter

برانکو ایوانکوویچ عنوان کرد از اینکه جانشین دراگان اسکوچیچ شود احساس ناخوشایندی خواهد داشت

برانکو تاکید کرد هیچکس از فدراسیون فوتبال ایران با او برای حضور در تیم ملی و جانشینی اسکوچیچ صحبت نکرده است.

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت Sportske novosti، باز هم طی روزهای اخیر در حالی از برانکو ایوانکوویچ به عنوان جانشین اسکوچیچ نام برده می شود که خود این مربی کروات این موضوع را تکذیب می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در آخرین مصاحبه اش با رسانه  Sportske novosti در این خصوص می گوید: 

خیلی خجالت می کشم. روزنامه نگاران ایرانی تمام روز به من زنگ می زنند، بسیار ناخوشایند است که من را در چنین شرایطی قرار دهند، زیرا به نظر می رسد که دارم اسکوچیچ را خراب می کنم. می‌دانید من در ایران چه وضعیتی دارم. هر وقت خبری از سرمربی جدید می‌آید از من و کارلوس کی روش نام می‌برند، اما هیچ‌کس از فدراسیون ایران با من صحبت نکرده است و عمان قرارداد من را تا سال ۲۰۲۴ تمدید کرد. 

او ادامه داد:

برای پذیرش چنین شغلی باید خیلی چیزها حل شود، اینها تصمیمات آسانی نیستند و به خصوص برای من ناخوشایند است که باید جایگزین اسکوچیچ شوم. اخراج او مربوط به من نمی شود و من پشت سر او کار نمی‌کنم.

 

اخبار داغ 

پیراهن روبرت لواندوفسکی در فروشگاه رسمی بایرن مونیخ موجود نیست نقش مجری تلویزیون در انتقال بازیکن استقلال به اروپا خداحافظی رومانیولی با میلان: امیدوارم جایی در قلب شما داشته باشم واکنش رامین رضاییان به خط و نشان های آزمون؛ هر سخنی جایی دارد و هر نکته مکانی!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۱۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروط مهم فدراسیون فوتبال برای برگزاری فصل آینده لیگ برتر

دریافت 15 MB کد خبر 6098186

دیگر خبرها

  • وعده مهدی تاج؛ از فصل آینده هر تماشاگر با کد ملی روی صندلی خودش می نشیند!
  • شروط مهم فدراسیون فوتبال برای برگزاری فصل آینده لیگ برتر
  • کرواتها ایرانی هستند نه خارجی! (عکس)
  • ۷ داور از ایران در سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا
  • نباید صحبت‌های پیرمرد هوادار بازتاب داده می‌شد
  • صحبت‌های جالب سرمربی اینتر در واکنش به جذب طارمی
  • عفو بین‌الملل جواب شوخی کلوپ را داد! (عکس)‏
  • دیگر عادی شده: یک گزینه دیگر به بایرن نه گفت!‏
  • شاگرد برانکو و کرانچار قشنگ‌ترین گل فوتبال ایران را زد!
  • جانشین فغانی در داوری ایران مشخص شد