Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار سید قاسم قریشی جانشین سازمان بسیج مستضعفین و دکتر حسین ظریف‌‎منش رئیس شورای سیاستگذاری ستاد مردمی بازسازی واقعه غدیر خم، برنامه‌‎های این ستاد مردمی را در نشست خبری صبح امروز تشریح کردند.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ صبح امروز نشست خبری ستاد مردمی بازسازی واقعه غدیر خم برگزار شد. در این نشست خبری که با حضور سردار قریشی برگزار شد وی با بیان اینکه باید مراسم‌های به مناسبت دهه امامت و ولایت و همچنین روز عید غدیر در سطح عاشورا، تاسوعا و اربعین حسینی برگزار شود تاکید کرد: اگر توجه به غدیر بود عاشورا به وقوع نمی‌پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار قریشی در این نشست با تبریک عید سعید غدیر گفت: در عید سعید غدیر پیامبر گرامی، مسیری را در مقابل بشریت قرار دادند که اگر به درستی به فرموده رهبر انقلاب طی می شد امروز وضعیت بهتری را شاهد بودیم.

جانشین فرماندهی بسیج با تشریح برنامه‌های بسیج  به مناسبت غدیر از پخش دو میلیون اطعام و توزیع یک میلیون و پانصد هزار بسته معیشتی و همچنین از برگزاری ۱۲۵۰ نمایشگاه مختلف به این مناسبت و ۱۵۰ جشنواره فرهنگی و ورزشی در کنار برگزاری سه هزار گروه سرود و همخوانی در سراسر کشور خبر داد. 

سردار قریشی با بیان اینکه دشمنان می‌‎خواهند از نقاط اختلاف آمیز برای دشمنی بهره ببرند بحث غدیر را از محورهای وفاق و همدلی جهان اسلام دانست و در پایان  از اصحاب رسانه خواست تا به غدیر توجه ویژه شود و کمک کنند تا پیام غدیر را که پیام حضرت رسول (ص) است فراگیر شود، همانطور که پیامبر اسلام نیز در خطبه غدیر تاکید داشتند تا پیام بزرگ آن را حاضران به غایبان و پدران به فرزندان منتقل کنند.

دکتر ظریف منش رئیس شورای سیاستگذاری ستاد مردمی بازسازی واقعه غدیر در ادامه این نشست با اشاره به نقش رسانه ها در پیام رسانی روز عید غدیر گفت: رسانه ملی پرچمدار این مهم است.

ظریف منش از بازسازی واقعه غدیر در ۱۴۵ نقطه کشور خبر داد که بیش از ۴۰ صحنه بازسازی این واقعه برای برادران اهل سنت را داریم و این بنابر درخواست خود آنهاست .

وی در مورد ماهیت برگزاری این برنامه خاطر نشان کرد: بازسازی غدیر یک کار معرفتی است یعنی صرفا بیان شادی و برگزاری جشن نیست هرچند به شکل خاص برای شادی هم شده، ما باید غدیر را به مردم و جهان بشناسانیم. این کار یک کار هنری است.

مدیر عامل بنیاد بین‌‎المللی غدیر "همه پیام‌رسان رسول خدا (ص) در غدیر باشیم" را شعار امسال ستاد مردمی بازسازی غدیر عنوان کرد.

در پایان این نشست از پوستر پیام غدیر رونمایی شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: عید غدیر سردار قریشی اطعام غدیر بازسازی واقعه غدیر ستاد مردمی بازسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۱۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از یک واقعه محیرالعقول در بیابان‌های عربستان؛ ابر سقوط کرد؟

عواقب بارور شدن ابرها در استان بیابانی الحناکیه عربستان سعودی به سقوط ابرها در بیابان ختم شد./اطلاعات آنلاین

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • استفاده از نیروهای مردمی فرصتی طلایی/ باید از مسوولان مطالبه کنیم
  • اجرای پویش کاشی حرم در لرستان
  • پویش مجازی «خاطره ای از معلمم» در البرز اجرا می‌شود
  • مواکب اربعینی استان سمنان تجمیع می‌شوند
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • فعالیت ۲۹ موکب همدان در ایام اربعین در نجف و کربلا
  • تصاویری از یک واقعه محیرالعقول در بیابان‌های عربستان؛ ابر سقوط کرد؟
  • عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید
  • وزیر ارتباطات: معافیت مالیاتی کسب و کارهایی که از سکوهای داخلی استفاده کنند
  • معافیت مالیاتی کسب و کارهایی که از سکوهای داخلی استفاده کنند