Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@15:45:08 GMT

احتمال شکل گیری توده گرد و غبار برای خوزستان

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۴۸۱۱۷۷

احتمال شکل گیری توده گرد و غبار برای خوزستان

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از اداره کل هواشناسی خوزستان محمد سبزه زاری بیان کرد: بررسی نقشه‌های پیش یابی روند افزایش دما و سپس استقرار توده هوای گرم را تا اواسط هفته پیش رو در خوزستان نشان می‌دهد. همچنین جریانات جنوبی به تناوب سبب افزایش رطوبت،  افزایش ابر و مه رقیق در ساحل شرقی، مناطق جنوبی، شرقی و بخش هایی از مرکز استان خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته بستان با ۴۶.۵ و دهدز با ۲۸.۵ درجه سانتیگراد به ترتیب بالاترین و پایین ترین دما را در خوزستان داشتند. حداکثر دمای اهواز در این مدت ۴۶.۲ و حداقل ۳۳.۱ درجه سانتیگراد گزارش شد.

بر اساس این گزارش اداره کل هواشناسی خوزستان نسبت به ورود توده گرد و غبار عراقی از شامگاه یکشنبه تا اواخر وقت دوشنبه و همچنین در روز سه‌شنبه هفته جاری ۲ هشدار سطح نارنجی صادر کرده بود.

روز دوشنبه ادارات و بانک های دزفول، اندیمشک، شوشتر، گتوند، شوش، کرخه، اهواز، حمیدیه، کارون، باوی، دشت آزادگان، هویزه، شادگان آبادان و خرمشهر به دلیل شدت گرد و غبار تعطیل اعلام شدند و در روز سه شنبه نیز پایان ساعات کاری ادارات ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه اعلام شد.

برچسب‌ها اداره کل هواشناسی خوزستان خوزستان اهواز سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اداره کل هواشناسی خوزستان خوزستان اهواز اداره کل هواشناسی خوزستان خوزستان اهواز سازمان هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۴۸۱۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه بارشی بعدی چهارشنبه فعال می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ رئیس اداره پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: نقشه‌های هواشناسی بیانگر وقوع ناپایداری‌های همرفتی در نیمه شرقی وجنوب استان برای امروز است که می‌تواند سبب ناپایداری‌های جوی به صورت افزایش ابر، گاهش وزش باد شدید وبارش‌های رگباری شود.
لیلا امینی افزود: همچنین در روز‌های یکشنبه تا سه شنبه از شدت ناپایداری‌های جوی دراستان کاسته می‌شود و سامانه بارش زای بعدی در روز‌های چهارشنبه وپنج شنبه فعال می‌شود.
وی گفت: همچنین دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده در بیشتر مناطق استان یک تا دو درجه کاهش می‌یابد.

دیگر خبرها

  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی / احتمال رخداد تگرگ در کرمان
  • مدارس نوبت صبح ۶ شهرستان خوزستان غیرحضوری شد
  • بروز مشکلات تنفسی در خوزستان در پی گرد و غبار
  • احتمال وقوع گرد و غبار خارجی در خوزستان از اواخر وقت امروز
  • گردوغبار ۱۰۶۹ نفر را در خوزستان راهی بیمارستان کرد
  • گردوخاک تا فردا در خوزستان تداوم دارد
  • وزش باد نسبتا شدید فردا و پس فردا در قم
  • طوفان عراق، منشأ گرد و غبار امروز خوزستان
  • سامانه بارشی بعدی چهارشنبه فعال می‌شود
  • ورود سامانه بارشی جدید از دهم اردیبهشت به ایلام